čtvrtek

Když je někdo nepozorný...


Dnes tady nemám tip na to, kde se dobře najíst. Ale spíš mám pro Vás radu nad zlato. Aneb doporučení pro ty, kteří jste nepozorní stejně tak jako já. Říkala jsem si, že salát za čtyřicet pět korun je na Prahu vážně skvělá cena. Jenže, jakmile jsem si to s ním "šmárovala" k pokladně, na displeji se objevilo sedmdesát dva korun. S vytřeštěnýma očima jsem se nestačila divit. Od prodavačky jsem se nakonec dozvěděla, že super cena, která je pěkně zvýrazněná, Vám je uznána jen pokud si koupíte za devadesát korun ještě džus. :D haha. To jsou kšefty. No ne? Takže menší rada, pravou cenu naleznete v červeném poli , která je napsaná drobnějším písmem.
A kde si na tohle dát pozor? Na Příkopě v Černé růži. 


A co vy...Jste také nepozorní?
SHARE THIS POST

23 komentářů:

  1. Občas se mi to stává. Většinou ale seřvu prodavačku a řeknu ji, že je to klamavá reklama a že lžou zákazníkům. :D V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no hej, to tak byva, ze vsetci kricia na chudinky predavacky, ktore s tym nemaju nic spolocne :/ v tychto supermarketoch je to hruza, chvilu som tak brigadovala a uzila som si takych idiotov viac nez dost. a ked som chcela nejaky problem riesit, volala som koordinatorovi, kt. mi mal pomoct, tak nablacal po mne este aj on. dakujem pekne, za to, ze oni na centrale maju bordel a chcu z ludi vyzmykat co najviac penazi.

      Vymazat
    2. Tak já tedy prodavačkám nic neříkám. Ony přece jen stojí za kasou. Ale když si tam kupovala takhle kamarádka něco a přesně takhle přehlédla cenu jako já, prodavačka na ni koukala doslova jak na dementa. Takže bych se ani nedivila, kdyby po ní kamarádka vyjela. :D Ale udržela se. :)

      Vymazat
  2. je pravda,že se to stane,ale nemělo by,pokud tam je u toho víc cen a nebo to není člověku jasné kolikto stojí,tak tam problém je,já bych to udělala asi tak,stalo se mi to i vdrogérii,kde měli šíleně označené zboží,paní mi to začla markovat a já koukám úplně jiné ceny,tak jsem jí poprosila,jestli by mi to určité zboží odečtla,protože nebudu dávat peníze navíc,když to tam špatně označené.Jinak kdyby mi řekla,že to nejde,tak bych prostě odešla a nechala tam všechno,asi tak :)

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou klasické triky no :D pravou cenu napsat co nejmenším písmem někam do rožku!
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Fííha, to je ale drahota!
    Jinak tohle už asi zkouší skoro vžude, pěkná levárna.
    Tínka

    OdpovědětVymazat
  5. Takto balené jedlo mi príde strašne nepríjemné na pohľad, takže by som si ho asi ani nekupovala. Ešte tak ten ananás hore (tipujem že ananás) je celkom znesiteľný.

    A tiež neznášam takéto odrby, hlavne keď mi je potom pri pokladni trápne sa hádať o dve eurá, tak si to radšej potichu zaplatím :D

    OdpovědětVymazat
  6. Jo, marketingové triky. I když u tohohle mi to přijde ještě ok, dá se celkem všimnout, že to je k menu a ta cena vedle není zas tak malá, jsou i horší přápady. x) Studuju ekonomiku a podnikání a triky, které obchody používají na zlbbnutí lidí mámuž docela v hlavě. :D

    OdpovědětVymazat
  7. to ani nie je nepozornosť, ale to že nás takto zavádzajú..treba si všetko čítať

    Veronika

    OdpovědětVymazat
  8. Toto vidím skoro všade už, dve tri ceny vedľa seba a každá platí za iných "podmienok".. a keď kupuje človek viac vecí, tak si to ani neuvedomí.. :/

    OdpovědětVymazat
  9. achjo, za chvíli už tam bude 30 ruznych cenovek nektera pro lidi co maji clenskou karticku, nektera pro studenty a jina pro lidi co si zase koupi dzus.. a nikdo uz se nedovi kolik to vlastne vsechno stoji. Nestacim se divit.. clovek aby stal pul hodiny u pokladny a procital obaly..

    OdpovědětVymazat
  10. áááá to jsou podrazy tohle :D

    OdpovědětVymazat
  11. Tohle se mi stává docela často, buď jsou v obchodech tak šikovní, že to přehlédnu, nebo jsem prostě slepo-nepozorná :D :)

    OdpovědětVymazat
  12. Jéé no jsem.. :D a jak.. pak se divím, že platím víc :D :D Ale nějak to neřeším..nejsou to závratné častky.. :) :D:D

    OdpovědětVymazat
  13. joooj toto sa mi stáva dosť často :D v Bratislave sú na to experti :D

    OdpovědětVymazat
  14. Já jsem strašně nepozorná! :-O ..Takže podobné situace znám a není to příjemný! :-/

    OdpovědětVymazat
  15. Jak se znám taky bych se toho nevšimla. :D

    OdpovědětVymazat
  16. přesně tohohle jsem si taky nevšimla a místo ovocného salátu za 20,- jsem utratila 80,-.
    Jsou to neřádi prostě!

    OdpovědětVymazat
  17. Tak na to bych se jim vykašlala, džus za 90 hahaha :D

    nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Anonymní25/3/13 07:08

    Já si tyhle ovocné saláty v kelímcích a jinak nakrájené ovoce v obchodě netroufnu koupit, obchody je totiž dělají z ovoce, které by už jinak neprodaly a které může být třeba i nahnilé apod. Raději koupit celé a nakrájet doma a bude to i bez té nehorázné ceny :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to ovoce ale nekupuji na doma. To bych byla asi úplně blbá. :D
      Tohle jsou takové ty nouzovky, když kamarádka zavelí "mám hlad" a je třeba vybrat nějakou resturačku nebo rychlé občerstvení. :) Sama takhle na "hotová" jídla nechodím.

      Vymazat
  19. Je vtipný, jak ta vyšší cena je malým a ta nižší velkým. To se nedivim, že si to pak člověk koupí, když vidí tu menší cenu velkým písmem. :D :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©