neděle

OUTFIT: Koblížkovaná a tip pro nenažrané


Chtěli jste fotky z osobního života. Proto jsem večer na nákup s přítelem vzala foťák. Protentokrát tady nemám fotky u tamponů, takže většinu zklamu. :D Ale za to tady mám fotky před Lidlem s koblihami. :D A to už je něco.
Po dlouhatánské době jsme si koupili koblihy...s jahodovou náplní. Jahodové domácí marmelády zbožňuji. (Je to i na mně znát) Samy s maminkou každoročně ukuchtíme několik sklenic. Ale tohle byla ta nejnechutnější jahodová marmeláda jakou jsem kdy jedla. Takže tip pro Vás. Nekupujte koblihy s jahodovou marmeládou v Lidlu. :)



Ideální příležitost ochutnat něco sladkého, co mi nechutná.  :D
Konečně by mi mohlo svitnout, abych se sebou začala něco dělat. No uvidíme.
P.S.: Doporučuji Psyllium. Před rokem mi hodně pomohlo. Tak uvidíme, zdali mi pomůže i nyní. :)
 Tento článek jsem se rozhodla vytvořit, abych jednou měla upomínku na to, jak jsem se dokázala během zkouškové vyžrat. :D Věřte, že namísto toho vysmátého smajlíku by se hodil spíše uplakaný, protože je to naprostá tragédie. 


100% doporučuji tyhle dvě příchuti. :) Kupovala jsem je na eshopu Dr.Popova.
ODKAZ tady a tady
SHARE THIS POST

35 komentářů:

  1. Tak ono se tomu ani moc marmeláda říkat nedá :DD V dnešní době už se ničemu z obchodu nedá věřit. Viz. ta koňská kauza :D

    OdpovědětVymazat
  2. V Lidlu mají nejlepší koblihy! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mají. :) Proto jsem okousala koblihu dokola, kde nebyla náplň a byla jsem spokojená. :D

      Vymazat
    2. Já teda jahody nejím, tak nevím, jak ta jahodová chutná, ale ta ovocná je výborná! Ta náplň chutná jako mmm asi višně :D a mě moc chutná :)

      Vymazat
  3. tojo, dnešní kupovaný marmelády jsou jen samá umělotina, ostatně jako skoro vše, proto mě aféra s koňským masem nijak neznechucuje, aspoň vím, že tam nějaké maso je ne?a to je přeci lepší než nějaká umělá náhražka, která určitě není nijak zdraví prospěšná.jinak mám z toho chuť na sladký, díky díky.

    OdpovědětVymazat
  4. Brr koblihy ze supermarketu :-X

    OdpovědětVymazat
  5. Do lídlu chodím jedině na koblihy jsou vždy tak krásně měkoučké:D

    OdpovědětVymazat
  6. originální námět na focení :D Já koblihy nějak celkově nemusím, jedině s pudinkem, ty jsou výborné! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Aaa, já vůbec miluju vše jahodové. Opravdu děláš hrozné chutě, už i na facebooku. :D

    OdpovědětVymazat
  8. Jelikož koblihy nejím, žádám další fotky!:D

    OdpovědětVymazat
  9. ty bys koblihy moc jist nemela....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. P., to já vím. :)

      Vymazat
    2. I kdyby jich jedla 20 denně, tobě ani nikomu do toho nic není!

      Vymazat
    3. Veru, jsi zlatíčko. :)

      Vymazat
    4. Anonymní5/3/13 14:31

      Ahoj Ceady, ráda bych věděla, jak se ty a potažmo většina blogerek stavíš k nechutným komentářům? Myslím tím ty, které nejsou kritické nebo jen negativní, jakože typu - ta sukně se mi nelíbí, to líčení mi přijde špatné, ale mají jen jeden účel - zranit, urazit a pošpinit. Neuvažuješ ty a ostatní blogerky o zveřejňování jen "normálních" komentářů? Vím, že cenzura je cenzura a nemusí se každému líbit, na druhou stranu přílišnou tolerancí k rýpajícím anonynům a ostatním se jim jen zapalují lýtka. Kdyby byli rázně utnuti, z komentářového prostoru by se stal příjemný prostor pro slušné vyjadřování a anonymové by už nenarušovali fajn diskuze.
      Já sama blog nemám, ale vždy mě namíchne, když si čtu diskuzi ke článku a vždy se najde někdo, kdo si prostě musí nahnat ego...Tak jsem podala svou úvahu, ale zřejmě to není tak jednoduché, jak jsem vylíčila, proto by mě zajímalo, co na to pravíš ty :-).
      Jinak koblížky miluji a hned bych si jeden čerstvý, nejlépe nugátový, dala :-) Eva

      Vymazat
    5. Anonymní5/3/13 19:22

      Když do toho nikomu nic není, tak proč to zveřejňuješ na blogu?

      Vymazat
    6. Pro Evu: Přestože mám schvalované komentáře, v poslední době uveřejňuji snad všechny s výjimkou spamů. Chodila mi pak spousta dotazů, proč uveřejňuji jen to, co se mi líbí. Ještě před půl rokem bych přímo urážky nezřejňila, ale říkám si, že každý má právo na názor, ať už je jakýkoliv. A třeba když si ho dotyčný zpětně přečte, uvědomí si, že nadávání k ničemu nevede. Na druhou stranu není negativní komentář jako negativní. Každá kritika je dobrá. I když je pravdou, že se nenese nejlépe, takže člověka zamrzí.


      Pro Anonymní:
      :) Víš, že reaguješ na komentář Verči a ne můj? :)

      Vymazat
  10. Já koupené koblihy nenávidím, to si je radši ukuchtím doma :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní3/3/13 15:01

      Povíme si po Prostřenu ;)

      Vymazat
  11. Anonymní3/3/13 11:40

    jéé kde se dají koupit ty čaje? Ve všech obchodech nebo jen v lékárně? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsou to čaje. :)
      Je to rozpustná vláknina.
      Já Psyllium kupuji ve zdravé výživě, v lékárně nebo přes internet http://www.drpopov.cz/vlaknina-psyllicol-s-prichuti-maliny-100-g-PID326.html :).

      Vymazat
  12. Achjo, mně přijde, že všechno tohle sladký pečivo z marketů je hnusný. :-D Prostě samá náhražka a umělý látky.
    Nic se nevyrovná tomu domácímu.
    Takže tohle je dobrý kupovat jen v nepečící krizi! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tom s Tebou musím souhlasit. :)

      Vymazat
  13. Taky jsem kdysi používala psylium, bylo citronové a dávala jsem si ho do bíle activie :)

    OdpovědětVymazat
  14. Mňam, koblížky bych mohla snídat každý den :D.

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní3/3/13 14:39

    Jo tak to mě taky nechutná :X. Je to až moc sladké na mě. Ale co se týče donutů..Mmmm :). Nejlepší je ten čokoládový. :). A úplně nejlepší mají meruňkové kapsy :). (Ta marmeláda je ve vnitř výborná! :) lepší meruňkovou jsem nejedla :) )

    OdpovědětVymazat
  16. K čemu je dobré psyllium? :)
    Já všeobecně můžu koblihu tak jednou za rok a mám dost, ale ty s Lidlu jsou úplně úžasný! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Psyllium pomáhá zažívání, navíc navozuje pocit nasycenosti. :)

      Vymazat
  17. :D :D Fakt parádní fotky!!!

    OdpovědětVymazat
  18. Anonymní3/3/13 15:09

    Já to mám naopak, nejkrizovější zkouškový (v LS druháku) mě stálo dvě kila dole během čtrnácti dní. :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Já kupuju koblihy jednou za čas. Když už, tak kvalitní v malé pekárně, kde jsou kvalitní. Až jsem z toho dostala na koblihy chuť :D

    OdpovědětVymazat
  20. no jo, oni to v těch koblihách nejsou marmelády a džemy ale "ovocné náplně" :) zrovna takovy dvě koblihy taky snídám :D a psyllium je dobré, ale na zasycení používám sušená syrovátka :)

    OdpovědětVymazat
  21. Koblížky jsou nejlepší z pekárny. :)

    OdpovědětVymazat
  22. Mám ráda koblížky z ječmínka.
    Přítel miluje ty z lůidlu, višňové. Přčitom náplň chutná tak nějak gumově.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©