středa

Lakovaná... s Color Riche od Loreal Paris


jedna vrstva

Dnes mám tady pro Vás tip na mé oblíbené laky, které vyrábí značka Loreal Paris. 
Na první pohled laky nevypadají zrovna luxusně. Co si budeme povídat. Taky jak by mohly, když většina z nich má namísto vyryté značky pouze samolepku s Loreal Paris. Takže už jen to nepůsobí zrovna nejlépe. Ale co se mi na vzhledu líbilo byl tvar laků, který je strohý, tělo laku je užší, čímž je lak následně skladnější, což jedině oceňuji. :)
Když jsem lak poprvé zkoušela, vůbec jsem netušila, co si mám od něj slibovat. Jak už jsem napsala, nepůsobil na mě vzhledově nijak zvlášť dobře. O to příjemněji jsem byla překvapena z jeho kvality. Když jsem si pořídila první lak z této řady Color Riche naprosto jsem mu podlehla. Záhy jsem si pořídila další a další. Po zkušenostech, ať už s dražšími laky nebo s těmi levnými, jsem zjistila, že tohle jsou jedny z těch top, které jsem doposud vyzkoušela. A hlavně jsou k dostání za skvělou cenu.
Je mi jasné, že Vás všechny bude zajímat výdrž. Mám pocit, že na nehtech mám barvičku neuvěřitelně dlouhou dobu. :) Tedy podle mých měřítek. Protože mívám problém s tím, že mi na nehtech vydrží většina laků pouhý den. Tyto snadno překonají dva dny a když celé dny nemyjete nádobí, tak i déle, klidně celý týden. :)
Takže pokud nad nimi váháte, neváhejte.
K dostání je nespočet barviček, takže si každá z nás najde tu svou. Laků vlastním sice více, ale chtěla jsem Vám ukázat mém v poslední době, nejoblíbenější. 


Laky Color Riche od Loreal Paris
 koupíte za 100 korun
HODNOCENÍ: 10/10
 

Uděluji deset bodů z deseti možných. :)

Máte s těmito laky zkušenost? :)

SHARE THIS POST

37 komentářů:

  1. pěkné barvy, a máš pravdu, že bych čekala trochu více od toho vzhledu, ale tak co, hlavní je kvalita!

    OdpovědětVymazat
  2. Ta modrá má nádhernou barvu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na mne majú skvelú výdrž laky od NYC. Cenu majú úplne smiešnu, ale horšie je to s výberom farieb. Pri týchto lakoch od L'Oréal mám už vyhliadnutých pár odtieňov a po tejto recenzii ich asi fakt vykúšam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já Ti nevím, koupila jsem si od NYC krásný lak, ale ani po čtyřech vrstvách nevypadal dobře, bylo to jako by moje nehty kolem toho laku jen prošly. never more.

      Vymazat
    2. Ja som mala tiež problém u NYC s pigmentáciou :/

      Vymazat
  4. Tak zrovna ten 6.lak jsem chtěla vidět na nehtu, ten mě zajímal nejvíc:D ...Po lacích se podívám v obchodě, vypadají moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
  5. Môžem sa spýtať, ako rýchlo schnú? :)

    OdpovědětVymazat
  6. Souhlasím, jelikož nemyji nádobí lak mi na nehtech vydrží cca týden. Za tu cenu jsou skvělé.

    OdpovědětVymazat
  7. já mám nejradši laky od Flormar - vyzkoušej :))

    OdpovědětVymazat
  8. Taky mě zajímá ten 6. :) ale jsou to nádherné barvy :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. ten červený je přímo úžasný :))

    OdpovědětVymazat
  10. Souhlasím, za mě jednoznačně nej laky, ta výdrž je neuvěřitelná, drží mi v pohodě i týden. Až na tu cenu, za 5ml je to dost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zbytečně velké množství laků Ti nakonec vyschne. Takže mi velikost vůbec nevadí.
      A srovnám-li poměr ku kvalitě s laky za 500 korun, tak je jednoznačně tento za stokorunu trumfne. :)

      Vymazat
    2. Tak to nesouhlasím, od toho existuje ředidlo na laky :). A já si často kupuji takové ty univerzální odstíny, které používám hodně, takže ani těch běžných 15ml mi vyschnout nestačí. No a od loreal č. 205 mám necelé dva měsíce a je ho tam už jen troška při takovém sporadičtějším používání :).

      Vymazat
    3. Já soudím podle toho, že neustále barvičky střídám, takže nepoužívám v kuse jeden.

      Vymazat
  11. Barvičky vypadají skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  12. jsou to krásné barvičky, moc se mi líbí!

    OdpovědětVymazat
  13. Farby sú perfektné, chcem všetky :)

    OdpovědětVymazat
  14. vyzerajú skvelo,nádherné odtiene :)

    OdpovědětVymazat
  15. Tyto laky jsou opravdu skvělé,souhlasím :)

    OdpovědětVymazat
  16. Nejhezčí jsou takhle všechny na jedné ruce. :-)

    alltinygems.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Vypadají krásně sytě, kolik dáváš vrstev?:-)

    OdpovědětVymazat
  18. Anonymní6/3/13 16:43

    A dají se sehnat i někde v normální drogerii? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Loreal není žádná luxusní značka. Takže ji najdeš v běžných drogériích, DM, Rossmann aj.

      Vymazat
  19. Ja mám jeden lak červený od nich a vydrží naozaj dlho. Nezaschne vo fľaštičke a má super štetček.

    http://oh-thanks-i-am-woman.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  20. Líbí se mi ta modrá :)

    OdpovědětVymazat
  21. Moc pěkné barvičky. Jaká je cena? Nejsem zrovna nijak moc při financích a i když kosmetiku miluju a utrácela bych za to furt, musím šetřit. >.< CHudý student, no.

    OdpovědětVymazat
  22. tyhle laky miluju, jsou nejlepsi !

    OdpovědětVymazat
  23. Já mám od L'Orealu jen jeden (406) a miluju ho. Určitě ale není poslední, 401 a 613 jsou bezva :) M.
    Can't stop

    OdpovědětVymazat
  24. Díky tomu, že si o nich už jednou psala, jsem si také jeden pořídila a opravdu je super :)!

    OdpovědětVymazat
  25. No jéjejku, jsou lepší než Rimmel lycra PRO? Že bych dokoupila žluťáska? :)

    OdpovědětVymazat
  26. Jedna barva je lepší jak druhá :)

    OdpovědětVymazat
  27. Pro mě není nic lepšího než laky od Rimmelu, hlavně ty 60ti sekundové jsou dokonalé!

    OdpovědětVymazat
  28. tyhle laky mě nikdy neoslovily, nevím proč...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem z nich jednoduše nadšená. :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©