pondělí

LASTING FINISH by KATE


Tyto rtěnky od Rimmel si mě získaly. A to jak na první pohled svým šmrncovním obalem (Miluji jednoduchá černá balení), tak svou kvalitou.

Rtěnka není dlouhotrvající a má tendenci se při jídle rozmazat a pokud nemáte rty v naprostém pořádku, zaleze Vám do rýh (viz fotografie výše). Ale tohle není neobvyklé u krémových rtěnek. Přesto bych řekla, že to není žádná tragédie a za málo peněz vytěžíte mnoho. :) Tím mnohým, co získáte, mám na mysli skvělou pigmentaci, voňavé rty, moc příjemnou krémovou rtěnku, která nemá tendenci vysušovat.  
Jak jsem psala obaly se mi na první pohled zalíbily, přesto si nemyslím, že by byly nějak extra kvalitní. Takže to je jeden z důvodů, proč snížím rtěnce body v hodnocení.

Pokud jste si tuto rtěnku ještě doposud nekoupily, tak to utíkejte napravit. Nebudete litovat. :)


Odstín 05 a 03
rtěnku koupíte za 129 korun (i levněji)
HODNOCENÍ: 8/10
 

Uděluji osm bodů z deseti možných. :)

SHARE THIS POST

38 komentářů:

  1. Ja ju mam v odtieni 07, akurat bola v DMku zlava, stala ma len 2,35 :) ALe teda ten vyber odtienov sa mi u nas nepaci... Vy mate ake moznosti u vas?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to no asi preto, že už sú v akcii a predávajú sa poslednú kusy ;)

      ja mám odtieň 9 a 12 a tiež som spokojná :)

      Vymazat
  2. Má ji v odstínu 05 a jsem moc spokojená! Koupila jsem si ji právě kvůli krásnému obalu a i obsah mě za ty peníze nezklamal. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné odstíny :) Plánuju si taky nějaké pořídit :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Krááásne odtiene! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Všichni mě s tím teď provokují a já pořád nevím, jestli ano či ne.. =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D A ještě do toho já, viď? :D Měla bych se stydět.

      Vymazat
  6. Famózní barvičky .)))) Určitě nějakou vyzkouším .

    http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. určite najlepšie drogérkové rúže!!! :)

    http://jungleoflipstick.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem jedna z mála, komu se tato rtěnka vůbec nelíbila. Koupila jsem si odstín 03 a měla ji na rtech přesně jeden večer. Hrozně špatně se nanášela, příšerně vysušovala rty, vadila mi i příliš agresivní parfemace. I přítel se mě ptal, co to mám s pusou, že to nevypadá dobře. Takže já bych ji dala 1/10.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikdo nejsme stejní a každému z Nás vyhovuje něco odlišného, proto je na trhu nespočet značek, které si najdou své zákazníky.
      Takže chápu, že se najde někdo, kdo bude tvrdit, že lepší rtěnku nevyzkoušel, zatímco jiný bude tvrdit úplný opak. :)

      Vymazat
  9. Ta 03 vypadá skvěle,mám ráda tyto nenápadné odstíny u rtěnek :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mám jednu v odstínu 03 jako ty, ta barva a vůně♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si ji zamilovala. Mám jednu v podobném odstínu od M.A.C. Ale tahle za pár korun vede. :)

      Vymazat
  11. Tak tyhle barvy tvým rtům opravdu sluší:)

    OdpovědětVymazat
  12. Pěkné barvy, sluší Ti obě :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  13. Taky mám odstín 03 a je naprosto super za tu CENU.

    OdpovědětVymazat
  14. Obě dvě bych brala! asi se na ně zajdu podívat do obchodu, kažopádně ta nude je vážně ááá <3

    OdpovědětVymazat
  15. 05 je krásna farba :) neskutočne sa ti hodí :)

    OdpovědětVymazat
  16. Jů, nádherné odstíny.. hlavně ten 05! :))
    Jinak musím říct, že máš opravdu moc fotogenickou pusu :D. Já když se snažím si vyfotit pusu, tak to vždycky dopadne hrozně.. buď je křivá, nebo rozmazaná .. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš..a já mám vždy pocit, že mám nefotogenické rty. :D Ale je pravda, že mnohem hůře se mi fotí oči, aby šlo poznat jestli je řasenka dobrá ne.

      Vymazat
  17. 03 vypadá dobře,teda aspoň pro podzimní typ :)rtěnek už mám hromady,proč pořád dělají nové :D jak tomu má člověl odolat

    OdpovědětVymazat
  18. ja mam presne tieto iste + este 01 a tiez si myslim ze su super :)

    OdpovědětVymazat
  19. Mě hodně vyhovují rtěnko-balzámy od Avonu, dlouho drží, příjemně voní a krásně hydratují :) mám podobnou v odstínu capuccino, musím se podívat i po těch Rimmel :) obal se mi moc líbí

    OdpovědětVymazat
  20. Já zjišťuju že mi hrozně chybí nějakej základ co do kosmetiky, doma mám "jen" jednu rtěnku od Dermacolu, ale já fakt nejsem rtěnkovej typ, takže... navíc mám takovej nepříjemnej zvyk si kousat pusu a pak to nevypadá hezky...

    OdpovědětVymazat
  21. Já mám tyto rtěnky ráda, ale vysušují mi rty.:/ Mám ráda jejich výdrž a syté barvy, to mi suché rty částečně vynahradí :)

    OdpovědětVymazat
  22. doteď jsem byla přesvědčená že si koupim červenou rtěnku od dermacol, ale asi měním názor a koupim si tenhle odstín 05!:D a nebo si koupim obě 3:)

    OdpovědětVymazat
  23. Tyhle rtěnky mám moc ráda. Mám odstíny 02 (ten je boží), 03 (na mě moc dohněda), 06 (krásný). Jinak mi taky hodně vyhovují rtěnky od Dermacolu - řady Lipseduction a Longlasting, ty Ti doporučuju vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
  24. Musím súhlasiť tieto rúže sú fantastické. Mám odtieň 06 a je to príjemne šialená výrazná ružová. Plánujem k nej dokúpiť aj nejaký nude a červený odtieň. Ďalšia skvelá vec, nad ktorou sa mi až rozum pozastavuje je, že v našom DMku ich majú permanentne za cenu okolo 2,30 :D

    OdpovědětVymazat
  25. mám čtyři a miluju je! když s nima trošku pracuješ, tak do rýh zas tak nelezou a vydrží megadlouho! :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Anonymní11/3/13 22:18

    Mám odstín 07, a musím se vším souhlasit :) Časem si určitě další pořídím..

    OdpovědětVymazat
  27. Od Kate mám jeden odstín 12, tento nude se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  28. přesně tyhle dvě mám také! :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©