sobota

Mé oblíbenkyně od M.A.C (plus Výherci GIVEAWAY)


Od M.A.C jsem vyzkoušela už opravdu hodně řasenek. A nejvíce mi k srdci přirostly právě ty s úzkým kartáčkem, díky kterému se hravě dostanu ke kořínkům řas a velice rychle docílím objemu. :) 
Máte s řasenkami od M.A.C zkušenosti? Jaká je Vaše oblíbená?



PLUS Výhercům  giveaway jsem se během dnešního dne ozvala. Stávají se jimi:


Doufám, že jsem slečnám/paním udělala radost. :) A Vám ostatním děkuji, že jste se soutěže zúčastnili. :)

SHARE THIS POST

13 komentářů:

  1. Já jsem od MACu pro změnu žádnou řasenku nikdy neměla. TAkže kterou z nich:D ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud chceš lehkou skladnou řasenku na cesty, kterou smyješ jednoduše vodou, tak doporučuji extended play lash. Naopak tu druhou mám ráda na všední dny, kdy docílím velice rychle pohledu mrkací panenky. :)

      Vymazat
  2. :) děkuju za tip, potřebovala bych novou :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám obecně šíleně ráda řasenky s úzkým kartáčkem, neslepujou mi tolik řasy, a hlavně se fakt dostaneš až ke kořínkům a tak ti nehrozí, že se ti pak budou odlamovat jen ty konečky, co nabarvíš tím tlustým kartáčkem... a ty od MAC jsou celkově dost luxus a neslepujou řasy! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní9/3/13 11:16

    Jo to já mám od Mac tři. A vyhovujou mi všechny :) Ale spíše ty s tím tlustým kartáčkem. A co giveavay? :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc se omlouvám za zdržení. Vůbec nestíhám. Vyhlásím ji během dneška.

      Vymazat
  5. Anonymní9/3/13 12:23

    Můžu se zeptat, kde MAC nakupuješ? :) S.

    OdpovědětVymazat
  6. takovéhle kartáčky mi moc nevyhovují.. to by asi nebylo nic pro mě :).

    OdpovědětVymazat
  7. zvu Tě na mou giveaway..budu moc ráda ,když se zúčastníš :)

    OdpovědětVymazat
  8. Hodně mě zaujala ta modrá :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. ja som práveže nikdy riasenky s úzkymi kartáčikmi neskúšala:)Nemám rada, tie maxi, ale vyberám si skôr také stredné...ale je vlastne logické, že s týmito menšími sa bude lepšie maľovať...možno nabudúce siahnem práve po takej.

    OdpovědětVymazat
  10. Značku MAC miluju! je super!

    www.pavlina-javurkova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©