úterý

Jaký pleťový krém používám?


Musím se přiznat, že nejlépe se mi píšou recenze na dekorativní kosmetiku, nejhůře pak na krémy. A to ať už krémy pleťové, určené k péči o tělo nebo o ruce. Protože čím více značek a tím i produktů jsem za svůj život vyzkoušela, tím více si uvědomuji, že účinky produktů bývají opravdu srovnatelné a jde pomalu jen o to, jakou krabičku, lahvičku nebo obal si zamilujete. Která konzistence krémů je Vám nejpříjemnější. Neopomenu parfemaci, kdy ženy s citlivější pletí vyhledávají spíše neparfemované produkty. A na závěr pak jsou tady Ty, které se ještě zajímají do detailu o složení. Musím se přiznat, že já k těmto lidem nepatřím. Používám jednoduše to, co je mi příjemné. Ale asi bych si měla prostudovat nějakou chytrou knížku, abych měla ponětí i o chemickém složení. Abych nebyla za úplného hlupáka. 
Na příklad, když jsem se vyptávala maminky, jaký vidí rozdíl mezi protivráskovými krémy od několika značek, nedočkala jsem se vlastně žádného pořádného verdiktu, kdy by mi řekla, že tento krém jí zbavil vrásek zatímco druhý ne. Jen mi hezky řekla, že jí je příjemnější konzistence jednoho a parfemace zase dalšího. :D Jednoduše to dokazuje, že jaká matka, taková dcera. A to doslova. :D Až mě to někdy děsí.

Na fotografii jsou krémy, které jsem používala v průběhu celého roku. :) Přesto jsem schopna používat tři krémy současně. Kdy na den používám dva i tři lokálně. Jeden na čelo a nos, druhý na tváře a třetí kolem očí a na krk. A nakonec ještě večerní, většinou odlišný. :D Nebudu si nic nalhávat. Jsem takový krémový maniak. A jakmile vidím nějakou novinku, mám chuť ji hned vyzkoušet.


Bioderma produkty jsem dostala už v červenci 2012. Jsou z protivráskové řady, kdy tyhle dva krémy jsou pro tu nejmladší pleť. Byla jsem ujištěna, že nezpůsobí rychlejší stárnutí pleti, právě naopak. :) Bohužel už je mám vypotřebované. Ale stoprocentně se k nim hodlám vrátit. Oba krémy jsou řídké, lehké a velice rychle se do pleti vstřebají. Jeden z nich jsem používala na den a druhý zase naopak na noc. Balení není zrovna největší, takže během jednoho a půl měsíce jsem měla produkty spotřebované. Což je škoda, protože cena zrovna není nejnižší.

Krém od La Roche Posay mám ráda. Je určen pro velice suchou pleť. Je to ten nejhutnější krém, jaký jsem kdy používala. A v období zimy mi byl hodně nápomocen. Dokázal mě zbavit šupinek. Přesto jsem jej teď odložila, protože se změnami teplot, kdy je venku chvíli teplo, podruhé zima, je má pleť už zase v rádoby lepším stavu, kdy se šupinky vytratily. Dá-li se tedy za zlepšení označovat to, že mám na obličeji akné jakoby mi bylo zase třináct. Ale prý je to na jaře normální. :D Takže budu doufat, že to odezní. Krém tedy v současnosti používám jen na krk, protože na pleti by mi udělal ještě větší paseku. :)

Jakmile mi došly už zmiňované krémy od Biodermy, pořídila jsem si Vypínací a zpevňující fluid od Ryoru z řady mořských řas. Krém je určen od dvaceti let, má příjemnou lehkou konzistenci. Používala jsem ho ráno i večer. Jakmile ale přišly chladnější teploty, s tímto krémem jsem si nevystačila a bylo třeba ještě použít hydratační krém. Vydržel mi něco přes dva měsíce. Pokud váháte nad levným krémem pro věkovou kategorii dvacet plus, určitě ho vyzkoušejte. :)
Druhý krém od Ryoru, který jsem vyzkoušela v poslední době, je výživný krém s ceramidy. Z toho už zrovna nadšená nejsem. Protože pokud se řídíte obaly a ne recenzemi, budete se divit, co jste si domů přinesli. Původně jsem ho kupovala jako krém vhodný pro smíšenou pleť. Což je uvedeno na obalu. A právě mastnější charakter dokazuje to, že bude vyhovovat spíše sušší pleti. Ale i přesto jsem jej využila na jiné účely. :)

A když už chcete bojovat proti mastné pleti nejúčinněji, doporučuji krém od Clinique z řady k omezení pórů, který dokonale zmatňuje pleť, díky čemuž je rázem sametová. Vážně je to top jednička! :)

Krémy od Vichy mám ráda právě kvůli jejich parfemaci. Každý produkt je parfemací specifický, takže je třeba si je před koupí pořádně očichat. Aqualia thermal mi svou konzistencí i pocitově podle toho, jak osvěžoval pleť, připomínal Hydrabio Riche od Biodermy, který mi byl koneckonců asi příjemnější. Za to Vichy Ideália je mým současným zlatíčkem. Nádherně voní, jako ovocný jogurt. Prostě k nakousnutí. A hlavně je na pleti příjemný. Konzistenci není vůbec řídký, ale zase to není beton. :D Nenechává na pleti mastný film. Jen pro info, jsou k dostání dvě verze pro smíšenou a suchou pleť. :) Takže doporučuji se po něm v lékárně podívat.

Podle čeho vybíráte pleťové krémy Vy? :)
P.S.: Také ztrácíte víčka od krémů? 

SHARE THIS POST

9 komentářů:

  1. Tak ja si kremy v posledni dobe vybiram hlavne podle slozeni a konzistence, obal ani vune me nenalakaji :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Právě mi taky došel krém Bioderma Matriciane Multidefence, vydržel mi něco přes tři měsíce (používám každé ráno) a už mám objednané další balení. Na to sérum mám zálusk, ale čekám až mi dojde sérum od VICHY :-).
    Krémy poslední dobou vybírám spíš v lékárně a už jsem si oblíbila balení s pumpičkou :-).

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní26/3/13 13:23

    Ahoj,
    Fajn článek ;)
    Už nějakou dobu vybírám krémy (a nejen krémy na obličej)hlavně podle složení - nemyslím tím ale, jestli jsou nebo tam nejsou "různé chemické jedy" ale tak, že dnes už vím, že určité věci mojí pleti prostě sedí - např. mořské řasy, aloe, mandlový olej atd. - je jedno, jestli se jedná o krém na pleť, mazadlo na tělo, nebo věci do sprchy a do koupele, či produkty na vlasy - vím, že tyhle věci mi sedí, fungují a neudělám chybu, která by končila katastrofou.... Je mi jasné, že ty složky obsahují látky, které bojují proti problémům mého těla, které mám jaksi "přírodou dané" - např. sklon k vysoušení pleti, atd.
    Jinak taky mažu více krémů, občas lokálně a kombinuji a pak taky podle roční doby, aktuálního počasí, aktuálního stavu pleti a taky podle denního programu - pokud jsem 12hod ve vytopené kanceláří volím jiný, než kdy vím, že mě čeká třeba 5-6hod pochůzek, vyřizování, přecházení z venku dovnitř a zpět.
    A musím říct, že uvažovat o krému jako o tom "do čeho dnes oblečuji svoji pleť" se vyplatí. Taky přece nesedíme ve vytopené místnosti v kožichu a venku neběháme v -20stupních v tričku ;)
    Iwi Sluníčko B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :)
      Pokud už se zajímám o složení, tak přesně tak jako Ty. :) Jen mi vždy čtenářky píšou, co všechno za chemikálie produkt obsahuje. A jak je možné, že ho vůbec používám. :D

      Jsem ráda, že nejsem sama, kdo má doma větší zásobu krémů. :)

      Vymazat
    2. Anonymní26/3/13 21:24

      No, měla jsem několik let dost zásadní zdravotní problémy, které se projevovaly i na pleti a atopický exém je proti tomu lehký odvar (jen slovní obrat - nechci zlehčovat problémy exematiků). Mimo kosmetiky jsem musela detailně zkoumat taky složení potravin, i takových blbostí jako zubní pasta, žvýkačky, ale i oblečení.... v jakém "jedu" byla vyrobena ona pěkná zelená barva na mém tričku... Takže slepá posedlost "nesnesitelností jedů"v krémech je hloupost, když řeší člověk jen kosmetiku, ale klidně si natáhna na sebe ráno modrý svetr a je v něm 8-10hod přes den ;) Dá totiž tělu větší nálož, než když si plácne na obličej něco né 100% přírodního.
      Moje zdrav. problémy se vyřešily (po x letech) a zůstaly jen drobné dozvuky... jsem za tu zkušenost dnes i ráda, naučilo mě to myslet o svém okolním světe a o mém těle úplně jinak...
      Iwi Sluníčko B.

      Vymazat
  4. Ty dva červené od Biodermy jsem vyhrála v soutěži a musím říct že jsou fakt super :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten krem od Ryoru z rady morskych rias má lákal už dlho, ale ako tak čítam, tak ho musíím skúsiť. Dik za tipy :)
    http://bekiinka.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. ja som taka ista, stale potrebujem nejaky iny krem, niekedy viacej hydratacny, niekedy lahsi alebo vyzivny. Dakujem za super clanok.
    Lucia
    http://luciaknowsbest.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  7. Ryor mám moc ráda:)

    Právě na mém blogu probíhá giveaway o balíček kosmetiky a překvapení! Budu ráda, když se zapojíš:)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©