pondělí

NĚCO NOVÉHO: boty, boty, botičky


Udělala jsem si radost. Koupila jsem si nové creeepersky. :)

SHARE THIS POST

26 komentářů:

  1. Tak ty teda jsou! Už je chci vidět naživo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný botičky.:) Zvu tě ke mně na giveaway.:)

    OdpovědětVymazat
  3. Dnes jsem si také pořídila nové boty. :)
    Sice ne tak úžasné creepersky jako ty, ale radost z nich mám asi stejně velkou, jako ty. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Teda, jsou perfektní. ^^

    OdpovědětVymazat
  5. Creepers sú strašné topánky. Ale keĎ sa ti to páči len tak ďalej! Dobrá radosť :)

    OdpovědětVymazat
  6. já bych si na takové botky asi nezvykla, ale jelikož se s nimi hodně fotíš, nepřijdou mi na tobě nějak zvláštní :)

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymové budou mít radoost :D Jsou pěkné :) V.

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní25/3/13 19:45

    prosiim kde si si ich kupila? moj oco hrozne dlho zhana take panske prosim odpis :)

    OdpovědětVymazat
  9. Creepers moc nemusím, ale kdybych si nějaké musela koupit, byly by to tyhle :D
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. toto su asi najlepsie creepers ake som kedy videla :O
    :)

    OdpovědětVymazat
  11. Sú pekné ale určite by som si ich nevedela prestaviť na sebe :D

    OdpovědětVymazat
  12. Na to, že creepers nemám moc ráda, vypadají tyto dobře :)

    OdpovědětVymazat
  13. taky bych chtěla a furt nemám nic, nádherný jsou :)

    OdpovědětVymazat
  14. To je zvláštní jak tady každý píše, že je miluje a když jsem já psala na blogu, že to jsou boty, které bych si nikdy nekoupila, tak tam taky všichni souhlasili, asi jsem nějak pozadu a začali bejt moderní :D. Někdy je na sobě budu muset vyzkoušet, třeba překvapí :).

    OdpovědětVymazat
  15. Naozaj dosť pekné ! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Jsou úžasné!:) Na oblečení a na botech se mi hrozně líbí tyhle cvočky. :))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©