středa

Nevšední jarní obuv


Stále se Vám nelíbí moje creepersky? Zajímalo by mě jak byste reagovaly na některé z těchto bot z nastygal.com. Jo a ty botky vlevo si můžete vytvořit samy doma.  Pokud jste tedy holky zručné a umíte to s nůžkami a lepidlem. :D
Jo a abych nezapomněla... Ani jedny bych si nepořídila. :D 

SHARE THIS POST

28 komentářů:

  1. ty poslední by ještě šly, docela ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem si říkala, že to odlehčím. :D Ale stejně bych se na nich zabila.

      Vymazat
  2. Taky se mi ani jedny nelíbí! Takové creepers co máš ty se mi líbí ,i když na mě se vůbec nehodí, ale tohle je moc :D
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Konečně bych měla normální výška, ale i tak ne! I když ty poslední celkem (vážně jenom celkem) jdou :D M.
    Can't stop

    OdpovědětVymazat
  4. Nee jejda, to už je moc...creepers jsou uplně nádherné oproti tomuto :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jedine tie posledne mozno :)

    OdpovědětVymazat
  6. Minulé léto jsem se málem přizabila i na nižším klínu. Budějcké rozbité chodníky a kočičí hlavy kdekoliv v centru podobné módě nepřejí.

    OdpovědětVymazat
  7. Taky si říkám, že ty poslední si ještě na někom dokážu představit :)

    OdpovědětVymazat
  8. Proboha, úplně se mi vybavily pantofle, ve kterých jsem asi v 6-7 letech chodila hrát ven v létě do parku. Byly černé s barevnou a pruhovanou podrážkou a já jsem se v nich cítila děsně cool a dospěle :-D

    valerieswonderland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. tie posledné sa celkom dajú.. ale zrezala by som z nich kus tej platformy :D

    OdpovědětVymazat
  10. Tak mně se nejvíc líbí ty vpravo dole, škoda, že bych se na tom zabila ještě dřív, než bych udělala první krok =)

    OdpovědětVymazat
  11. To je síla :D až moc barevné na mě

    OdpovědětVymazat
  12. barevně jsou hezký,ale výškově na to moc nejsem,jsou na mě moc vysoké

    OdpovědětVymazat
  13. Jako... zabít se kvůli botám nemusim, najdu lepší důvod :D

    OdpovědětVymazat
  14. Děs! :D To radši metrové podpatk :D

    OdpovědětVymazat
  15. Tak ty vypadají zajímavě :) a ty v pravo dole bych si snad i koupila :D

    Tínka

    OdpovědětVymazat
  16. ne, nelíbí se mi ani tvé creepersky, ani tyto. ovšem tvoje obuv je v porovnání s tímto nádherná :D

    OdpovědětVymazat
  17. nooo tak to není nic pro mě! :D

    OdpovědětVymazat
  18. Tak na tom bych se zabila. :D Náhodou creepers jsou fajn a máme je ráda, i když je nevlastním. Jsem totiž i tak dost vysoká.

    OdpovědětVymazat
  19. jen o něco vyšší creepersky :-D nelíbí! i když aspoň je to barevný.. ale nohu to pěknou taky dělat nebude...

    OdpovědětVymazat
  20. vypadá to nádherně, ale asi bych v tom nevyšla. tak možná na poličku na kopchání se :D

    OdpovědětVymazat
  21. náhodou ty tvoje creeperky jsou krásný! hned bych je brala

    OdpovědětVymazat
  22. :D:D:D V porovnáním s tímto jsou creepers dobré, i když se mi nelíbí :D

    OdpovědětVymazat
  23. To je komický, nikdy v životě by se mi neprošlapaly! :-DDDD

    OdpovědětVymazat
  24. Maximálně tak ty vpravo dole, které si umím představit, možná tak, na nějaké focení, jinak fakt ne :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©