úterý

NOVINKA od Clinique: Voděodolná řasenka


Dnes Vám ukážu novinku od Clinique, která byla uvedena na trh v únoru tohoto roku. Nejedná se o naprostou novinku, ale o inovaci stávající řasenky High Impact. S High Impact jsem zkušenosti měla, a tak jsem věděla, co můžu od této čekat. Byla to vlastně má první řasenka od Clinique, díky které jsem si řasenky této značky oblíbila. Navíc jsem ji zbožňovala právě proto, že byla v hnědém odstínu. Přesto musím říct, že od Clinique znám už za tu dobu mnohem lepší řasenky nebo řekněme, že už mi přirostl k srdci zase jiný typ řasenek. A tak tuhle můžu označit za lepší průměr, přesto ne za top na trhu. Ale máte-li zkušenosti s High Impact a  pokud jste byly spokojené (kamarádka by třeba jinou řasenku nepoužila), tak si příště kupte tuhle verzi. Navíc bude k dostání jak v hnědé, tak černé verzi.
Tato řasenka je skvělá do sněhové vánice, protože vše přečkáte s řasenkou na svém místě. Řasy neslepí! A také je skvělá na sport, protože stále drží, neopadává a nevytvoří žádné kruhy pod očima. Často se mi stávalo, že se mi voděodolné řasenky drolily a hrudkovatěly. Ale tohle opravdu není ten případ. Jednoduše splňuje to, co si od voděodolné řasenky slibujeme, no ne? :)

Co je ale velice obtížné, je odličování. Vždy to dopadá tak, že s jakýmkoli odličovačem si dřu oči, abych se jí zbavila. :D Prostě tahle řasenka vydrží opravdu téměř všechno. :D
Pokud Vám nestačí moje recenze, podívejte se SEM. (Doporučuji se kouknout.)


Výsledný efekt řasenky můžete posoudit i podle fotky. :) Zrovna nedávno jsem četla chválící recenzi na řasenku, která podle fotky nakonec spojila řasy do čtyř chlupů. Takže mi je jasné, že tahle fotka někomu dost pomůže v rozhodování. :D

A pokud by Vás zajímalo, která řasenka mi právě přirostla tolik k srdci, je to High Impact extreme volume mascara. Recenzi se dočtete TADY.


High Impact waterproof mascara
8 ml koupíte za 640 korun
HODNOCENÍ: 7/10
 

Uděluji sedm bodů z deseti možných. :)
SHARE THIS POST

12 komentářů:

  1. Skvělá recenze, řasenka vypadá moc dobře:)

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní19/3/13 09:09

    Přesně jak píšeš. High Impact mám moc ráda, takže se na tuhle voděodolnou moc těším. Už aby byl květen, bude nová řasenka a ještě bude skvělé počasí.

    OdpovědětVymazat
  3. Tvoje recenze jsou skvělé! :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. já na ty voděodolné moc nejsem.

    OdpovědětVymazat
  5. Ja pouzivam vodeodolne pred sportem. Nemusim se tak strachovat. ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní19/3/13 16:29

    Mám bílé řasy jako ty a jelikož chodím plavat s příteli nerada jsem úplně odlíčená, proto nosím voděodolné řasenky. Jen některé jsou lepší a jiné m zase absolutně nesedí a dráždí mi oči.

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá docela dobře, ale nic, co bych nutně musela mít :)Věci od Clinique mám moc ráda, ale fanoušek High Impact jsem nidky nebyla.

    OdpovědětVymazat
  8. Efekt nic moc, já bych do ní nešla :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  9. ja nemám moc rada takýto typ špiráli ;) ale inak môže byť dobrá

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní21/3/13 14:50

    Hele, a že existuje korektor na kruhy pod očima, to víš?

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©