čtvrtek

NOVINKY od Biodermy

Bioderma si na jaro připravila pro nás zákaznice další novinky. Tentokrát si přijdou na své ty z Vás, které trápí mastná pleť. Zelená řada se tak rozrůstá o dva nové produkty. Prvním je korektor, který obsahuje jak zelený, tak "přirozeně" hnědý odstín. Uvidíme, zdali onen hnědý bude vůbec použitelný. :D Ale nebudu předbíhat. Jen mám po bb krému od Biodermy obavy z dalšího, jak píše výrobce, přirozeného odstínu. Co se mi ale zdá jako zajímavé je to, že balení korektoru obsahuje pidi zrcátko, abyste se koukli na jeden pupínek. :D haha 
Druhý produkt, se kterým Bioderma přichází, je krém, který by měl regulovat množství mazu pleti a tím předcházet vzniku akné. Korektor bude k dostání za 449 korun, krém za 439 korun.


Na konci léta jsem se někde doslechla, že pleť by měla být v nejhorším stavu na podzim a na jaře. A jelikož byl včera první jarní den, potvrzuji, že tomu tak opravdu je. Má pleť je najednou mastnější, ale zároveň na ní mám suchá místa. Takže používám krémy jak na smíšenou, suchou, tak mastnou pleť lokálně. A doma na mě koukají jako na blázna. :D Ale asi není divu. Tak uvidíme, zdali na mastnější místa nový krém od Biodermy vyzraje. :)

SHARE THIS POST

11 komentářů:

  1. Doufám, že to pidi zrcátko bude zvětšující pro ještě lepší estetický zážitek :D

    valerieswonderland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. to vyadá hezky..ale já mam citlivou plet..:)

    OdpovědětVymazat
  3. mne prišli novinky dnes,global krém vyzerá super a korektor je farbou ako bb cream:/ ale krásne vonia :) a zeleny"korektor" na konci krásne eliminuje červene miesta:)

    OdpovědětVymazat
  4. ak by mal korektor dobrý odtien, tak ho hned beriem! ::D

    OdpovědětVymazat
  5. ˇo tak to se těším! Tuhle řadu naprosto zbožňuji!!!

    OdpovědětVymazat
  6. třeba konečně něco pro mě:)

    OdpovědětVymazat
  7. No v mém případě to určitě zase bude moc tmavé nebo moc oranžové :(

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní21/3/13 20:18

    Budeš dělat recenze na oba výrobky?? vypadají moc hezky, zvlášť ten tónovaný krém ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že budu mít tu možnost. :)
      Bud záležet na Biodermě. Ale doufám, že ano.

      Vymazat
  9. Korektor 30ml? No páni :-D
    Já teda měla pleť příšernou celou zimu, ale poslední týden ji mám pěknou jak už dlouho ne :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Zajimavé novinky:)))

    nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©