pátek

NOVINKY: Telefon

Konečně jsem si ho koupila. Už po prvním týdnu, kdy mi svůj telefon půjčil přítel, jsem byla na devadesát procent přesvědčená o tom, že si jej brzy koupím. Musím říct, že nebylo vůbec jednoduché se po týdnu telefonu vzdát. O to horší byl další týden s mým stávajícím telefonem. Zdál se mi najednou neuvěřitelně pomalý, smsky jsem psala dvakrát takovou dobu a hlavně jsem telefon kromě volání z kabelky nevytáhla. A tak jsem si v pondělí telefon objednala a konečně ho mám doma. :) Mám teď na Velikonoce takové Vánoce. :)

SHARE THIS POST

25 komentářů:

  1. Venku to stejně vypadá jakoby měly být Vánoce a ne Velikonoce...:/:D

    OdpovědětVymazat
  2. Podle mě je hrozně přehnaně veliký:/! Ale o kvalitách se hádat nebudu, protože to je pecka a určitě to bude tvůj nejlepší kamarád:D!

    OdpovědětVymazat
  3. Vzhledem k tomu, jak dneska ráno chumelilo bych těm Vánocům i věřila. :D Kámoška už si postavila sněhuláka a se slovy "Veselé Velikonoce" to postla na facebook. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Mám ho také již dva měsíce a neměnila bych ani za zlaté prase!:) Snad budeš stejně spokojená... :)

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní29/3/13 17:31

    co je to za značku?:)

    OdpovědětVymazat
  6. já bych taky chtěla nový mobil, ale pravda je, že ho vůbec nepotřebuju. Můj mobil volá, píše smsky a fotí, to je vlastně vše po čem mé telefonické srdce touží. Ale určitě by mu nevadil iphonek. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Hezký telefon, já si k Vánocům pořídila sony xperia j, ale pořád pokukuju po iphone 4s :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Je pěknej, ale mě tyhle obří telefony nic moc neříkají ;) V dubnu mam narozky a přeju si taky novej telefon, tak uvidíme co nakonec dostanu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je stejně veliký jako Samsung Galaxy S3. :)

      Vymazat
  9. Ten vypadá krásně :))

    nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Ten mobil je úžasný, velikostně mi přijde víceméně akorát. Já šetřím na pětipalcový GoClever Fone 500, ale teda k tomu, abych si ho koupila, mám díky nedostatku financí ještě opravdu daleko... :( Ještě se mi líbí Gigabyte GSmart Rio, ale od něj mě trochu odrazuje, že nemá žádný takovýhle "rozsvěcovací" tlačítko... uvidíme, no.

    OdpovědětVymazat
  11. závidím...:) taky si chci kupovat, ale levnejsi:))

    OdpovědětVymazat
  12. Ten mobil je strašně velikej, bála bych se, že mi z ruky vypadne :D A pousmála jsem se na 3 % baterky :D Joo, takovej mobil něco sežere :D (můj nevydrží bez nabíječky ani den :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V navodu jsem se docetla, ze ho musim poprve nechat uplne vybit. :-D Jinak vydrzi i dva dny a to jsem na internetu.

      Vymazat
  13. Vypadá úplně dobře. Nechtěla bys udělat nějakou recenzi? Nemyslím nějakou odbornou, ale s takovýma základníma věcma :) Třeba by mě zajímalo, jak vypadají fotky z něj a tak.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dej mi takových 14 dní, ať mám čas na prozkoumání. A poté bych mohla sepsat takový laický článek. :) Přece jen jsou na tomto blogu veškeré recenze laické. :)

      Vymazat
  14. Přidávám se ke slečně nade mnou, úplně jsi mě nalomila, a i když jsem byla pevně rozhodnutá pro galaxy ace 2 a nechtěla jsem tak velký mobil, tak teď silně uvažuji nad BlueBo. Tak později přihoď fotky mobilu i z mobilu nebo třeba i videorecenzi, vypadá totiž opravdu skvěle. Jinak jsem se přidala ke čtenářům a moc se mi líbíš ! :D

    Check my Blog - mayafoxwithlove.blogspot.cz !

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©