pátek

Odličení očí s ampulkami od La Roche-Posay


Tyto odličovací ampulky pro citlivé oči mě na první pohled zaujaly. Musela jsem je mít. Jenže první odličování mě naprosto zklamalo. Po chvilce mi došlo, kdy jsem vyzkoušela odlíčit oči vším možným, že jsem si ráno nanesla super novou voděodolnou řasenku od Clinique. A právě ona super řasenka držela, až do chvíle, kdy jsem použila odličovací mléko a oči si přitom dřela tak jako tak, abych ji smyla z očí.  Takže na voděodolné řasenky to nebude vůbec to pravé ořechové! Po pár dnech jsem si šla přečíst příbalový leták (to jsem celá já, info čtu až nakonec) a kdybych si ho přečetla před použitím, dozvěděla bych se, že voděodolný makeup neodlíčí. :D Takže bych nemusela být zklamaná.

Poté následovalo druhé odličování obyčejné řasenky, kterou nanáším opravdu v šílených vrstvách. :D Jedna ampulka už si hravě poradila a vystačila na obě oči. Žádný pocit štípání jsem nepocítila. Ani ulepených očí. V tom smyslu, že bych měla mít potřebu opláchnout si víčka vodou. Takže v druhém kole odličovací ampulky uspěly na jedničku. :) Nebylo třeba oči dřít, stačí jen namočený tamponek přiložit k víčku, nechat chviličku působit a poté tahem odlíčit. :)

Ampulky bych doporučila těm ženám, které mají příliš citlivé oči, díky čemuž nesnesou kdejaké obyčejné odličovadlo a které jsou nositelkami kontaktních čoček. A zároveň těm, které nepoužívají voděodolné řasenky. Poté budete s produktem spokojené. :)
Obsahuje hyaluronát sódia, který se využívá při očních operacích. Další složky produktu se dočtete TADY.


La Roche-Posay myslí dopředu, kdybyste snad ampulku nevypotřebovaly. Při otvírání musíte ukroutit hlavičku, aby se odlomila (Není třeba většího násilí.). A právě onu hlavičku pak můžete použít jako uzávěr bez obav, že by se Vám obsah ampulky vylil do kabelky.
Málem bych zapomněla to nejpodstatnější... Myslím si, že je to super vychytávka do kabelky, přespáváte-li u přítele nebo jedete-li na víkend pryč. Není třeba si brát s sebou celé balení odličovací vody, ale stačí si odtrhnout jednu, dvě ampulky a máte vystaráno. :)
Pokud budete používat ampulky k odlíčení denně, vydrží Vám balení jeden měsíc. :)

toleriane odličovač očí v ampulích
balení 30 kusů koupíte za 440 korun i levněji (na internetu i za 380 korun) :)
HODNOCENÍ: 9/10
 

Uděluji devět bodů z deseti možných. :)


A když už se bavím o odličování a konkrétně značce La Roche-Posay, mám tu ještě jeden tip. Tentokrát pro sušenky sušenkovaté, které trápí suchá a citlivá pleť. Tento produkt mám podruhé v životě. Odličuje se s ním dobře jak makeup z pleti, rty, tak i oči. Je mi příjemnější nežli odličovací mléko od Clinique. Na oči se mi nezdá tak skvělý jako ampulky, ale je mi mnohem příjemnější než zase kdejaká odličovací mléka, která se mi dostanou do očí a podráždí mi je. Takže na odlíčení makeupu je super. A musím se přiznat, že po tomto odlíčení ani nemám potřebu nanášet na noc hutný krém. :) Jakmile se odlíčíte, můžete jej nebo nemusíte oplachovat. Já osobně nic neoplachuji. :)
Struktura této emulze není ani vyloženě mléčná, ani krémová. Zdá se mi, jakoby se jednalo o gelový řidší krém nebo jak to nazvat. Ovšem je to jen zdání. Složení produktu se dočtete TADY.

toleriane odličovací čisticí emulze
200ml balení koupíte za 360 korun, ale i levněji :)
HODNOCENÍ: 8/10
 

Uděluji osm bodů z deseti možných. :)

SHARE THIS POST

16 komentářů:

  1. túto značku som si obľúbila,a to druhé mliečko vyzerá dobre:)
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  2. Ty ampulky mě zaujaly, takové praktické řekla bych:)) Pěkný článek.:)

    OdpovědětVymazat
  3. Tu značku neznám :) A to s těmi ampulkami je velmi zajímavé, takové roztomilé :D:) Vypadá to skvěle

    nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Tie ampulky mi prídu ako zbytočnosť ale to mlieko odličovacie je celkom fajn ako píšeš :)

    http://oh-thanks-i-am-woman.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty ampulky určitě zbytečné nejsou. Právě naopak. :)

      Vymazat
  5. to je zajímavé, nikdy jsem se s tím nesetkala :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty ampulky vypadají zajímavě, ale zdá se mi, že jsou zbytečně drahý.

    Já svůj dokonalý odličovač na oči pořád hledám. Už jsem vyzkoušela leccos a vypadalo to, že se spokojím s dvoufázovým od sephory, ale ne. Koupila jsem si řasenku rocket volume od maybelline a tu neodlíčí vůbec nic. Vždycky si oči musím čtvrt hodiny drhnout a to se mi vůbec nelíbí. Nemáte někdo náhodou tip na dobrý odličovač? Resp. čím a jak odličujete rocket volume?

    valerieswonderland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chystám se domů, kde mám Rocket Volume řasenku. Taky si ji většinou dřu. Ale zkusím na ni přes víkend Dvoufázový odličovač od Ryoru a dám vědět. :)

      Vymazat
    2. Super, díky.

      Mám ji moc ráda a líbí se mi, jaký udělá řasy, ale to odličování je peklo.

      Vymazat
  7. o těch ampulkách slyším poprvé a vypadají hodně zajímavě :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Ceady, k článku se to moc nehodí, ale zmiňuji se o Tobě na svém blogu tady:http://the-art-of-being-different.blogspot.cz/#!/p/obliben-blogy.html, tak se koukni jestli budeš chtít:), jinak hrozně moc mě inspiruješ a tvůj blog doslova žeru:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi zlatíčko. Moc moc moc moc moc děkuji. Ani netušíš, jak mě to potěšilo.

      Vymazat
  9. Ampulky vidím poprvé :).

    OdpovědětVymazat
  10. Tak ty si musím pořídit už jen kvůli praktické velikosti na cestování :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ampulky by som tiež videla ako výbornú alternatívu na cesty

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©