čtvrtek

OUTFIT: Den úchyláků


Je to zvláštní. Ráno když jsem procházela v Palladiu kolem sedících cizinců na mě nejprve  koukali (Nemám ráda, když mě někdo sleduje. Ale nebojte, na tom stále nic perverzního nevidím...) a najednou jeden z nich na mě začal mlaskat. (To už ale není normální) Nevím, jak bych to mlaskání popsala. Přítel totiž rozlišuje mlaskání na dva typy, perverzní a koketní. :D Ale raději se tím zabývat nebudu. O hodinu později, když jsem šla s Klárkou po chodníku, na nás zase mlaskl starší pán. Nevím co to mělo znamenat, třeba mu jen vypadly zuby. :D Ale kamarádka byla natolik znechucená, že bychom obě tipovaly, že šlo jen o nechutné mlaskání. A třetí úchylačení dne bylo, když si dva Romové hráli na Španěle, jeden z nich se nalepil na Zuzku a druhý na mě házel takové dotěrné pohledy. Asi se pokoušeli o lov nebo co, i když v první moment jsem si myslela, že nás chtějí okrást. :D Tomu se říká den plný zážitků. :D

Za fotky moc děkuji Klárce

Co mám na sobě?
košile z C&A, kabát, kraťasy a silonky z H&M, creepersky z RedRaven, kabelka z Reserved, náramek z Lindexu, koule ze Sněhu, rtěnka Chubby Stick od Clinique, linky na očích od Maybelline, neviditelný makeup od Clinique

A pokud chcete vidět ještě připitomělé foto, tak hurá na FACEBOOK.
SHARE THIS POST

48 komentářů:

  1. Líbí se mi, jak ti ladí kabelka k vlasům a vše doplňuje rtěnka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždy mám chuť si koupit hnědou kabelku. A pak najednou řeším, že potřebuji hnědé boty. Ale řekla jsem si, že když boty nenajdu, tak mám aspoň hřívu v podobném odstínu. :D

      Vymazat
  2. úplně krásné fotky, nejlepší co jsi tu měla jako outfit :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Máš úžasné vlasy, podľa mňa môžu trošku pôsobiť na mužov ako výstražné znamenie "Pozor, blíži sa krásna ženská" :D

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní14/3/13 09:29

    ...nepřijde ti to..hodně odvážné?:D ne že by ti to neslušelo ale košile je dost krátká :D:)
    verč

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pokud jsou kraťasy odvážné, tak ano. :)

      Vymazat
    2. Anonymní14/3/13 20:59

      Ono to skutečně vypadá, že pod tím nic nemáš...

      Vymazat
  5. Koule ze Sněhu :oDDD Jinak tyhle úchyláky z duše nenávidím, jsi dobrá, že se ještě snažíš rozlišovat, zda za tím mlaskáním nebylo něco "normálního", ale dle mých zkušeností,je toto VŽDY perverzní...Jinak máš nádherné vlasy a celkově ti to moc sluší, tedy až na ty boty, vím, že se v nich cítíš dobře, což je hlavní, ale myslím, že dost škodí tvým jinak hezky tvarovaným nohám.
    Krásný den a těším se na další článek!

    OdpovědětVymazat
  6. Dante Alighieri14/3/13 09:56

    To je zákon synchronizace, aneb věci přicházejí po dvou nebo po třech (úchylácích). :D

    OdpovědětVymazat
  7. To si svůj den popsala moc hezky :D.. I já mám občas dny kdy cestou ze školy, nebo po nákupech na takové chytráky narazím. Máš krásnou kabelku a tobě, to samozřejmě zase sluší:*

    OdpovědětVymazat
  8. velmi ti to pristane a strari pani maju holt slabost na krasne slecny. skoda, ze to nevedia dat najavo menej chlipne :))

    OdpovědětVymazat
  9. předevčírem jsem šla do města a někdo na mě pískal z auta.. nevím no :D nemám tohle ráda, přijde mi to fakt hrozné :D kdyby mi takhle dával nějaký kluk najevo, že se mu líbím, tak bych ho stejně nechtěla už jen kvůli tomuhle :D

    OdpovědětVymazat
  10. ta predposledna fotka je naj!:)

    OdpovědětVymazat
  11. Ta první fotka je moc krásná, úsměv Ti fakt sluší nejvíc! :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Strašne ti idú tie tmavšie a výrazné rúže, všimla som si to už v jednom videu, že je to celkom rozdiel, keď si síce rovnako namaľovaná, ale máš alebo nemáš výrazný rúž. Proste ti to pasuje..takže sa moc tým chlapom nečudujem:))

    alliknowaboutcosmetics.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  13. řeknu ti Ceady,to je tím že si tak moc krásná a to samí Klárka,už taky koukám na její blog,řeknu ti není to jen v Praze je to všude,chlapy mi příjdou fakt někteří nechutný,úplně to nesnáším ty jejich projevy nadrženosti,vykastrovat normálně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D viď? :D
      Mně stačí jeden "úchylák" doma, ještě abych je potkávala několikrát denně. :D
      A není divu, že by na Klárku někdo mlaskal, protože je to vážně kočka.

      Vymazat
  14. no vidis a ty bys chtela ochudit tenhle blog o takovej zazitek)) slusi ti to)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D haha. :D Já mám samé úžasné zážitky.
      Děkuji

      Vymazat
  15. Anonymní14/3/13 13:35

    Se divíš, když sis zapomněla obléct sukni/kalhoty?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zlato, nezapomněla. Čti pozorně. A navíc mám kabát v takové délce, že bych pod ním mohla chodit klidně nahatá. :D

      Vymazat
    2. Anonymní14/3/13 17:21

      Ty víš, kdo to psal, že rovněž úchylně odpovídáš familiárně "zlato"?

      Vymazat
    3. No připomenulo mi to písničku "Zlato, pojď na to, ať to stojí za to." :D

      Vymazat
  16. Anonymní14/3/13 13:58

    Moc ti to sluší a ta rtěnka nejvíc.

    OdpovědětVymazat
  17. :D
    ... a tak nám zase nasněžilo, ach jo.
    Nicméně, tenhle look je super! Thumbs up!

    OdpovědětVymazat
  18. páni,den si teda neměla nic moc, ale ty fotky? jsi krásná Ceady! ta první fotka!no vlastně všechny, prostě krásná! strašně ti to sluší!:)

    OdpovědětVymazat
  19. Mě si furt prohlížej nějaký úchyláci, už mi vadí chodit i po městě :D!

    OdpovědětVymazat
  20. Máš přesně tu barvu rtěnky, která se mi nikdy nelíbila. Ale tobě to sluší.

    OdpovědětVymazat
  21. Teda to tě lituju. :D Ale je fakt, že ti to sluší.

    OdpovědětVymazat
  22. můj včerejší den bych pojmenovala podobně, ač na mě nikdo nemlaskal..

    OdpovědětVymazat
  23. Tohle to přimo nesnáším :))) vypadáš skvěle.

    nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  24. krásne líčenie :) asi najlepšie aké som tu videla!

    OdpovědětVymazat
  25. Jsi krásná :) hrozně se mi líbí tvé vlasy!

    OdpovědětVymazat
  26. 3. a 4. fotka je úžasná!♥ Strašně moc ti to sluší :)
    Nikus

    OdpovědětVymazat
  27. Ten Chubbík ti hrozně sluší!

    OdpovědětVymazat
  28. Ohh, je mi z tebe zima. Sluší ti to :) V.

    OdpovědětVymazat
  29. Koule ze Sněhu, pobavilas :D I těma historkama s úchylákama, to byl den teda. Mně se to taky občas stává, takový to nechutný mlaskání :D

    OdpovědětVymazat
  30. Anonymní14/3/13 21:49

    Kúzelný úsmev :)

    OdpovědětVymazat
  31. Fabulous shoes!! Do you want to follow each other, let me know?! :)

    http://danadimitras.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  32. :D Musim říct, že jsem u tebe na blogu poprvé. Čekala jsem jen další blog, kde najdu milion recenzí na různý produkty, ale timhle si mě vážně dostala. Vtipná historka ze života, žádný bezduchý tlachání + mezi "co mám na sobě" koule ze sněhu. :DD Rozhodně tu nejsem naposledy!))

    OdpovědětVymazat
  33. Ta košile ti moc sluší ;) Krásné

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©