pátek

OUTFIT: Popelář(ka) hadr...


Znáte to, venku svítí sluníčko. Vypadá to, že by mohly být ulice hezky vyhřáté. Ale bohužel je stále zima jako v mrazáku. :D A tak se Vám samozřejmě nechce svlékat. :D Taky kdo by měl takovou potřebu, samozřejmě kromě úchyláků? Odpověď je jednoduchá. Blogerky. :D Ale nebudu to házet na všechny...Takže Divné blogerky.
Overalům jsem nikdy nefandila. Ale když najdete u maminky ve skříni černý overal, který vypadá super retro jako byste ho našli v kontejneru, nemůžete odolat. Co už, že v něm vypadáte jako balík a při otočení a ukázání zad nebo spíše zadku všechny znechutíte velikým pozadím... :D Hlavně, že je to objev za nula korun. :D No ne? :D Ale zase máte svůj rádoby "osobitý" styl. A ten mi jednoduše nikdo nevezme.


...když se fotografce nelíbí Vaše boty, směle Vám je uřízne. :D

za fotky děkuji Klárce

Co mám na sobě?
Overal minimálně dvacet let starý, Pásek z Sheinside, Kabelka z Kabelkový Slon, Košile z Tezenis, Prstýnek z Bornprettystore, Botičky ( už polorozpadlé creepersky ) z RedRaven, silonky, brýle a kabát z H&M
Rtěnka Almost lipstick (nebo spíše balzám se rtěnkou v 1, odstín Chic Honey) od Clinique, Makeup od Clinique

Ale že je ten titulek článku vtipný? No ne? :D

SHARE THIS POST

34 komentářů:

  1. celý tenhle článek mě svým způsobem pobavil :-D i ty fotky na mě dýchly pozitivní energií :-))

    OdpovědětVymazat
  2. A mne se tvoj radoby osobity styl paci a hlavne- konecne usmev :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, úžasný výraz a nádherné vlasy :) JO a ten overal je originální a sluší Ti! Really, Ceady :)

    OdpovědětVymazat
  4. vypadá to skvěle :) ale mě by se také nechtělo svlékat :D

    OdpovědětVymazat
  5. ta druhá fotka je nádherná! A moc se mi líbí ten prsten :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Co to povídáš, to nebylo naschvál :D

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkný outfit! Nechceš se vzájemně sledovat?:)

    Vik Ladyla

    OdpovědětVymazat
  8. moc ti to sekne,a hlavně ten úsměv :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tady se mi hrozně líbíš Ceady :)

    OdpovědětVymazat
  10. konecne jiný vyraz a usmeeev, palec nahoru

    OdpovědětVymazat
  11. Noo konečně na mě působíš fajn, když se usmíváš! Takže ať jsou odteď fotky jedině s úsměvem, sluší ti! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ceady, směj se na fotkách častěji :D !

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní22/3/13 15:14

    .. ten úsměv je boží :-* :-) sluší ti to :-). Eliška

    OdpovědětVymazat
  14. Máš úplně boží vlasy ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní22/3/13 17:49

    Nudaaa! Dneska fakt muze byt modnim blogerem kazdej, kdo umi zapnout pocitac :-/ A fotografem kazdej, kdo udrzi fotak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V založení blogu Ti nic nebrání.
      :) Ale příště si přečti název blogu, který navštívíš. Až poté piš názory. Nikde přece není napsáno fashion. Tohle jsou stránky o mně. Koukni znovu na odkaz nebo do záhlaví. hm? :)
      To je stejné jako bys napsal opovrhující komentář na food blogu, že si kdokoli může založit blog o kosmetice.
      A pro fotografování je vážně důležité mít ruce a udržet ho v nich. O tom žádná. :)

      Vymazat
    2. Anonymní22/3/13 22:17

      "A pro fotografování je vážně důležité mít ruce a udržet ho v nich." - doufam, ze je stale rec o fotaku :D

      Vymazat
  16. Omg ty tu vypadáš úplně jako Georgina Sparks z Gossip Girl! :D Svělé fotky!!! Kdyžtak tahle: http://data.whicdn.com/images/53319271/Georgina-Disguise2_large.png

    OdpovědětVymazat
  17. Moc ti to sluší. Hlavně na té druhé fotce ! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Ty rovné vlasy ti moc sluší:)

    OdpovědětVymazat
  19. A nie ! :( nemala si creepers vystrihnúť ! :( Podľa mňa sú úplne boží ! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha. To rikej fotografce. :-D

      Vymazat
  20. strašně ti to tady slušíí :)) skvělý outfit, vlasy a když se směješ tak je to ještě hezčíí :)

    OdpovědětVymazat
  21. Boty jsou super, já bych Ti je neořízla! :-D

    OdpovědětVymazat
  22. strašně ti to sluší Ceady :) Já už chci taky jaro!
    Zasvětila jsem mu článek na blogu, který je nový, když budeš mít chuť můžeš se podívat :) Předem děkuji Jana :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©