úterý

OUTFIT: Už zase sněží???


Jeden den svítí sluníčko, druhý už zase sněží. Ani netušíte, jak se nemohu dočkat opravdového jara. Netěším  se zrovna na extrémní oteplování. Stačilo by mi slunce. Protože bez něj jsem stále unavená a absolutně bez nápadů. Nejraději bych nevycházela z pokoje a sledovala své oblíbené seriály. A samozřejmě bych nejraději nechodila ani do školy na přednášky. Jsem totiž hrozný lenoch. :D
Asi nebude divné, když řeknu, že odpočítávám dny, aby už byl konečně čtvrtek večer a já jela domů za přítelem. Minulý víkend se mi povedlo přijet až v pátek. Což je pro mě naprostá tragédie, jelikož máme na sebe jen večery. Takže doufám, že tento víkend nebude tak zoufalý jako ten předešlý, kdy jsem měla depku už v pátek večer, protože mi došlo, že máme na sebe jen dva večery a z toho jeden probíhala oslava narozenin. Uvidíme, jestli náš vztah takhle vydrží.
Ale ještě zpátky k tomu oteplování...Musím se přiznat... Jakmile bylo patnáct stupňů, začala jsem si zoufat, že už se nebudu moct schovávat do kabátu a budu muset začít odhalovat ruce a nohy. :D Jsem opravdu hrozná slepice. :D


Tento prstýnek z Lindexu má super úkryt. Netuším tedy na co. Ale přijde mi jak dělaný pro drogově závislé. :D Tedy pro závislé na kokainu. :D Nemyslíte?

Co mám na sobě?
svetr z Chicnova, prstýnek z Lindexu, kraťasy z C&A, kabát a kabelka z H&M,  bílá super obří taška z Lindex, rtěnka Chubby Stick Intense odstín 02 od Clinique, na pleti CC cream od Clinique. :)
SHARE THIS POST

26 komentářů:

  1. super svetr!! :) a taky nechci úplné léto..jaro by stačilo, ale vsadím se, že to bude stejně jako loni - správné jaro trvalo pár týdnů a hned přešlo do léta..achjo! tohle nastavení mě vůbec nebaví, stěhuju se!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také si říkám, že bydlím na špatném místě. :D

      Vymazat
  2. Krásný prstýnek, sluší ti to :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Přesně tak. To slunáčko už je potřeba už jen proto, že má díky němu člověk víc energie a radosti.

    OdpovědětVymazat
  4. to počasí nás deptá snad všechny jak vidím :(
    Sluší ti to, zbožnuju zrzavé vlasy a v kontrastu s černou, no.. <33

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní19/3/13 19:18

    Ceady..co studuješ za školu? :)

    OdpovědětVymazat
  6. Svetr je super a sluší Ti :)

    OdpovědětVymazat
  7. ten prstýnek je skvělý :D :)
    jsem na tom stejně, už aby bylo jaro :(

    OdpovědětVymazat
  8. Kde bych mohla prosím sehnat ten prsten prosím?Jinak sluší ti to

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je z jarní kolekce značky Lindex. :)

      Vymazat
  9. bože, já jsem si zamilovala tvoje rty :D :) a toho jara se taky nemůžu dočkat.

    OdpovědětVymazat
  10. To počasí mi vyloženě leze na nervy, ale už to nějak vydržíme. Moc hezký outfit :) V.

    OdpovědětVymazat
  11. Vztah vydrží, co by nevydržel? My se s přítelem vidíme jen přes víkendy, a to ještě kdo ví jestli, často máme i dva tři víkendy mezeru. Ze začátku mi to přišlo strašný, protože jsem byla zvyklá na častější kontakt, ale časem si člověk zvykne... aspoň se pak na sebe víc těšíme
    klišé, já vím :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu. :)
      Na druhou stranu mu volám dvakrát i třikrát denně jako magor. :D haha

      Vymazat
  12. tahle barva rtěnky ti hrozně sedí!

    OdpovědětVymazat
  13. Počasí je na prd, taky na něj celý březen nadávám.

    A máš moc hezkou rtěnku, tenhle odstín ti náramně sluší. Byla to první věc, které jsem si všimla.

    valerieswonderland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. slepice nejsi :-D
    a řekla bych ti, aby si začala fetovat a měla si do té skrýše co dát, ale radši ne :-D

    OdpovědětVymazat
  15. Mas hrozne zajimavy obličej :) sluší :)
    Mrkni ke mě, budu ráda :)

    www.olivains.com

    OdpovědětVymazat
  16. Anonymní20/3/13 08:23

    Super svetr. Po takovém koukám už dlouho.

    OdpovědětVymazat
  17. Plně s Tebou soucítím =) jakmile vysvitly první paprsky,tak od té doby tahám sukně.. blbý je, že k nim nemám moc jarní boty a do kozaček se mi zpátky už nechce, takže občas vyjdu do práce do závějí v gumových Meliskách a to je pak tóčo =)

    OdpovědětVymazat
  18. Super outfit, takový nenucené. Super botky!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©