sobota

Pantene Sheer Volume pro jemné vlasy

Jakmile slyším Pantene, vybaví se mi drogérie a také nízká cena produktů. Nebudu tady psát o tom, že bych měla s touto značkou špatné zkušenosti, ale taky ne nějak zázračné. Musím uznat, že nejlepší zkušenosti nemám ani se šampony, kondicionéry nebo spreji, ale s kúrami a maskami na vlasy, které si nemohu vynachválit.


Tyto dva produkty jsem dostala ke zrecenzování zdarma. Bohužel mám od přírody spíše suché a husté vlasy. Takže jsem nebyla tou pravou osobou, která by tuto řadu mohla testovat. Věnovala jsem tedy šampon s balzámem mamince, kterou trápí jemné vlásky, které má stále zplihlé a velice brzy i mastné. 
Produkty před pár dny vypotřebovala, a tak si myslím, že je ideální doba na to uveřejnit její hodnocení. 

A jak zní její verdikt? Produkty podle ní nebyly špatné. Ale stále to nebylo to, co by si přála. Vlasy bohužel neměla ze dne na den husté a plné objemu, pokud si je tedy nenatupírovala a nepoužila jako obvykle lak na vlasy. S tím už se za ty roky smířila. 
Po šamponu a balzámu moc hezky voněly vlasy. Vlasy při používání nebyly v horším stavu, ale také se nám nezdálo, že by nastala větší změna k lepšímu. Ihned po umytí se zdály vlasy o něco objemnější, avšak během dne došlo zase ke zplihnutí. Vlasy si maminka stále myla obden, jak je zvyklá. 
Osobně si myslím, že vlasům nepomůže jen šampon a kondicionér, ale hlavně masky na vlasy.

Pro jemné vlasy
šampon i balzám koupíte za 70 korun
HODNOCENÍ maminky: 5/10
 

pět bodů z deseti možných. :)

SHARE THIS POST

4 komentáře:

  1. Mám od Pantene masku, takovou tu tyrkysovou (nebo tmavě zelená? nevím) a je dokonalá!! Jinou nechci

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní4/3/13 19:35

    Tento šampon mám taky. A za tu cenu je to fajn šampon a kondicionér. Přesto s mamčou souhlasím.

    OdpovědětVymazat
  3. Podle mě masky udělají mnohem víc, než kondicionér, máš pravdu :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Souhlasím. Masky jsou top.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©