středa

Páté přes deváté

Nevím jak Vás, ale mě pouze kosmetický blog nebaví. Nemyslím tím blogy ostatních blogerek, ale ten můj. Ale zase mi přijde poněkud schizofrenní spojovat recenze a články z osobního života. Je to zvláštní (Jak říká maminka:"Páté přes deváté."). Nepůsobí to na mě dobře, proto se také snažím věnovat jen jednomu tématu. Jenže mám stále chuť ukazovat Vám fotky, které během týdne vyfotím.
Když si prohlížím blog před rokem, mrzí mě, kam jsem to dopracovala. Od nakukování do soukromí ke kosmetice. :D Proto čím dál více uvažuji o rozdělení kosmetiky od osobního života. Přece jen to nebude působit tak šíleně a přijdou si na své obě skupiny čtenářů (nebo lépe..čtenářek). :) Jste pro? :) Myslím tím pro dva blogy? 
Jen teď přijít na to, jak to udělat. :D 
SHARE THIS POST

44 komentářů:

  1. Já bych to (když už to chceš dělit - mě to vůůůbec nevadí) rozdělila tak, že tady na blogu budeš mít kosmetiku a na FB Tebe a Tvůj život .. ale když si to teď čtu, tak přeci kosmetika je součástí Tebe a bez Tvého okolí by to nebylo takové ... proto jsem pro nerozdělení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Video o kosmetice a veškeré recenze by byly na jednom blogu, tak jak je tomu teď. A na druhém by bylo všechno ostatní.

      Vymazat
  2. Anonymní13/3/13 18:11

    Proč ne, jednou udělat článek o kosmetice a pak třeba nějaký nekosmetický. :-) Já jsem pro

    OdpovědětVymazat
  3. jestli tím ukazováním fotek myslíš příspěvky typu měsíční nebo týdenní random tak to mě osobně baví :)

    OdpovědětVymazat
  4. mě to nevadí, jsem ráda když to není stále dokola to samý

    OdpovědětVymazat
  5. To bude moc fajn, miluju tvůj blog a tohle by znamenalo víc článků :3 :P
    cocoart.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  6. pokud to budeš zvládat tak klidně :)) abys v tom pak neměla chaos:) mě nevadí že je to tady takový "mišmaš"

    OdpovědětVymazat
  7. ja by som bola radšej za jeden blog,čiže tento..a všetko spolu:)) nevadí mi že by bol jeden príspevok o kozmetike a druhý o osobnom živote:))) kludne :)

    OdpovědětVymazat
  8. Podla mna mozes vklude nechat aj jeden blog, ved treba raz za cas zmenu, nielen clanky o kozmetike :)

    OdpovědětVymazat
  9. podľa mňa to vôbec nevadí keď je to takto spolu na jednom blogu..je to predsa tvoj blog a aj o tebe a je rozdelený do rubrík

    OdpovědětVymazat
  10. ja jsem pro oboji tady, to je spis jen tvuj sebekriticky pocit, ze to je michani, osobni blog je o tobe, recenze jsou tvoje pohledy a nazory a to souvisi prece i s tvym zivotem. ja jsem pro outfity a vsechno tady) ja bych naopak ocenila, kdyby to nebylo tady jen o kosmetice a jejich recenzich, to by me prestalo bavit. libi se mi, ze jsi takova lidska a uprimna a radsi k recenzim vidim i toho, kdo je dela. tak tady mas nazor) zdravim, leny

    OdpovědětVymazat
  11. Mě by klidně nevadilo mít obě témata na jednom blogu. Mít dva blogy mi přijde spíš zbytečné. Ale to jak chceš. Každopádně si počtu někdy raději i o tobě než jen o kosmetice. x)

    OdpovědětVymazat
  12. To si chceš udělat druhý blog? To mi přijde zbytečné :). Myslím si, že to můžeš psát o kosmetice a o soukromém životě na jednom a tom samém blogu, nepřijde mi to vůbec přeplácané :).

    OdpovědětVymazat
  13. Podle me je to zbytecny. Tohle je tvuj blog - tvuj osobni prostor. Na nej muzes ukladat cokoliv chces, at je to recenze, jidlo, nebo treba jak zastrihnout kocce drapky. A taky je to porad "jenom" blog, ne zadna oficialni stranka o kosmetice.
    Na druhou stranu to, ze je to tvuj blog, znamena, ze si muzes prave delat co chces, takze pokud chces druhy blog, tak si ho proste zaloz.

    OdpovědětVymazat
  14. Jste zlaté. Jsem moc ráda za reakce. Hodně jsem se bála právě toho, zdali to pak není zvláštní, když spojuji všechno možné dohromady. :)
    Kamarádka mi právě říkala, že by uvítala dvě stránky. Proto jsem se nad tím zkusila zamyslet a ještě se zeptat Vás, jak to vidíte. :)
    Děkuji, Děkuji. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Já bych to nechala v jednom :)

    OdpovědětVymazat
  16. Mě to nevadí, nepříjde mi na tom nic špatného :) klidně to měj i tady na blogu :) vždyt to přeci vůbec nevadí :)

    OdpovědětVymazat
  17. tvoj blog sa voá The life od Ceady, tak prečo neurobiť len nejaké podkategórie, menovky a tak? myslím že je tu veľa kočiek ktoré zaujíma kozmetika rovnako ako tvoje postrehy zo života:)

    OdpovědětVymazat
  18. Já sem názoru jako Janča.. nechat to v jednom, sama to tak mám také a zrovna bláznivé mi to tedy nepřijde ;) Takhle je tvůj blog supera tebe samotnou by po čase dva blogy zatěžovaly až až, myslím si :)!

    OdpovědětVymazat
  19. Já bych to nerozdělovala, kosmetika i nakukování do soukromí se dá vměstnat na jeden blog, jen by to chtělo trochu pravidelně střídat! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně. A v tom je ten problém. :D

      Vymazat
  20. já bych to nedělila, mě zajímá oboje. Líbí se mi všestranný blogy.

    OdpovědětVymazat
  21. Anonymní13/3/13 19:41

    Já osobně mám v současnosti blogy tři. Přestože jsem k tomu měla pádný důvod (jsou to věci, které prostě spojitelné nejsou, na rozdíl od kosmetiky a osobního života), jsem šílená z toho neustálého přehlašování a přemýšlení, co jsem psala sem a co tam. Sečteno podtrženo doporučuju nebýt schizofrenní a zůstat u jedné stránky. Je to pohodlnější jak pro tebe, tak pro čtenáře, myslím. A takových blogů existuje spousta, naopak málokdo má blog jen na jedno téma.

    OdpovědětVymazat
  22. a proč to nedát do jednoho blogu? přijde mi blbost to oddělovat, většina z nás vede smíšené blogy :-))

    OdpovědětVymazat
  23. Já nevím, drahá Evičko... Já to vedu smíšeně (jídlo, život, úvahy, sport) a nebudu to měnit, protože já taky nejsem rozdělená na dvě půlky. Chápu, že ti to přijde jako takový neutříděný mišmaš, ale takové jsme... osobně mě zajímá spíš tvůj život a fotky než kosmetika, ale zas někdy se mi šikne i kosmetika, prostě mě někdy taky zaujme u tebe. Udělej to jak je ti to pohodlné (jen aby ti rozdělení nepřineslo více starostí), jestli někdo nechce sledovat to či ono téma, prostě ho nepřečte a počká na jiné, myslím, že doteď jsme to tak dělali a žádný problém v tom nebyl

    OdpovědětVymazat
  24. Mne by vôôôôôbec nevadilo, keby si sem šupla aj nejaké randomy a niečo zo súkromného života, práve naopak :)

    OdpovědětVymazat
  25. Neměň to vůbec, takhle je to boží :) mně příjde super číst si zároveň o tvém životě a přitom sledovat jakou používáš kosmetiku a tak :o)

    OdpovědětVymazat
  26. Nechala bych všechno na tomhle blogu :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  27. Mně by se taky líbilo, kdybys to měla všechno dohromady na tomto blogu. A je mi celkem jedno, jak by se to střídalo, klidně i nepravidelně - je to tvůj blog o tvém životě, takže tady platí tvá pravidla :)

    OdpovědětVymazat
  28. Myslím že by bylo lepší mít to všechno jen na jednom blogu :)

    OdpovědětVymazat
  29. Mě vyhovuje patlání pátý přes devátý. Knížky, kosmetika, deníčky a kecy...:D Ale co vyhovuje tobě si musíš říct ty. Svoje čtenáře si najde i ten druhý blog, no ne?

    OdpovědětVymazat
  30. Já nevím, mně se líbí, jak je to teď. Ráda čtu články plné kosmetiky a pak najednou odlehčené něčím úplně jiným. Takhle je to prima =)

    OdpovědětVymazat
  31. Nerozdělovat prosím, blog je zajímavější tím, že se články objevují čas od času o něčem jiném, nech to vcelku :o)

    OdpovědětVymazat
  32. Anonymní14/3/13 11:19

    Souhlasím s většinou. Taky bych nijak tento blog nedělila, ale nechala tak jak to je, protože takhle super! :) Simona

    OdpovědětVymazat
  33. mně přijde rozdělování zbytečný - někdy si mnohem radši přečtu na kosmetickým blogu články ze soukromí a při procházení příspěvků mi přijdou jako bezva "odlehčení" :))

    OdpovědětVymazat
  34. ježiš, chudáku, teda pokud to budeš stíhat, tak to bude super. Ale já bych klidně sledovala páté přes deváté. :)

    OdpovědětVymazat
  35. Nechala bych vše na jednom blogu, má to tak spousta bloggerek :).

    OdpovědětVymazat
  36. Nech to tak jak to je :)) takhle to má každá, máš skvělý blog :))

    nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Anonymní14/3/13 18:37

    myslím si, že je to zbytečná práce navíc ... a navíc je fajn, když je to od každého něco :-) Petí

    OdpovědětVymazat
  38. Přidávám se k těm, kterým se blog líbí v současné podobě :) žádné rozdělování :)

    OdpovědětVymazat
  39. mně vyhovuje tvůj blog takhle, mám na něm ráda to, že není jen o tom samém, ale že mě svými články překvapuješ :)

    OdpovědětVymazat
  40. Takhle je tvůj blog nejlepší, myslím, že by byla nuda psát pořád o tom samým, takhle je to aspoň zajímavý když se témata prolínají :)

    OdpovědětVymazat
  41. doteď svůj blog vedeš takto, podle mého jsou nějaké změny asi zbytečné. jsme na Tvůj blog zvyklé, máme ho rádi a přidávat články i ze soukromí přeci můžeš i sem :) vždycky to tak bylo, proto bych asi ani nechtěla navštěvovat další blog, který by byl vyloženě "ze života" :) toť můj názor.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©