středa

Péče o ruce s Fleur de Santé


Ráda se nechávám rozmazlovat. A také ráda zkouším stále něco nového. Protože kdybych používala stále tytéž produkty, tyto stránky by velice brzy postrádaly smysl. A tak zkouším stále něco nového. Přijímám nabídky o spolupráce, díky čemuž se s Vámi mohu podělit o své názory na nejrůznější značky. Stejně tak jako je tomu v tomto případě.
S Fleur de Santé jsem měla doposud spíše okrajové zkušenosti, a to se sprchovými gely nebo s tvářenkou a leskem, které se ukrývaly v Ladyboxu. A tak když jsem si mohla vybrat něco z této kosmetiky, sáhla jsem po klasice a to řadě na ruce. Vždy když začínám s novou značkou, jsou krémy to první, co zkouším. :) Možná je to proto, že krémy střídám asi nejčastěji, a tak mám větší možnost srovnávat s těmi, co už jsem někdy vyzkoušela. A nebo je to také proto, že krémy patří podle mě k těm levnějším produktům, které vždy zužitkujete.
Celou řadu bych označila za průměr, který neurazí, ale ani nenadchne natolik, abyste měli potřebu vracet se k němu někdy v budoucnu. Peeling rukou mi byl nepříjemný, ruce byly ulepené, což nemohu vystát, takže jsem následně musela umýt ruce ještě mýdlem. Lázeň na ruce jsem doposud nikdy od žádné značky nevyzkoušela, takže nemohu srovnávat s ničím. Ale za úplný propadák bych ji neoznačila. Krém byl mastnější a ruce nevydržely po celý den hydratované. Doufala jsem v to právě díky mastnějšímu charakteru krému. Ale krém bych za propadák neoznačila, spíše za průměr.
Co mi ale přijde jako propadák, je vzhled této řady, který mě vůbec ale vůbec neoslovil.

Péče o ruce
všechny tři produkty stojí stejně, 139 korun :)
HODNOCENÍ: 4/10
 

Dávám čtyři body z deseti možných. :)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
// Produkt jsem dostala ke zrecenzování zdarma. To však neznamená, že bych na něj musela pět chválu. Píšu o produktech to, co si o nich doopravdy myslím. Přesto vím, že co sedí mně, nemusí vyhovovat každému. 
SHARE THIS POST

10 komentářů:

  1. Super recenze, pomohla jsi mi s výběrem dárku :) :D

    http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je škoda, od Fleur se Sante jsem čekala více :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. mě vzhled této řady evokuje vzhled značky Crabtree & Evelyn, takže se mi taky nelíbí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Fleur de Sante mám moc ráda. Také jsem nikdy nezkoušela lázeň na ruce, přiznávám, že jsem doposud ani nevěděla, že něco takového existuje.. nemuselo by to být špatné. A peeling na ruce jsem také nezkoušela a to mě ani nějak extra neláká. Jediné co bych určitě plně využila je krém na ruce. :)

    A obal této řady není zas tak špatný, mě se docela zamlouvá :).

    OdpovědětVymazat
  5. Nevím proč, ale čekala jsem, že tohle bude fakt dobrý.. No alespoň si mi pomohla ušetřit, děkuji :) M.
    Can't stop

    OdpovědětVymazat
  6. Fleur jsem chtěla vyzkoušet už dlouho, ikdyž o tom ted trochu pochybuji, tvoje recenze je vydařená :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tohle je trošku zklamání, čekala jsem, že tahle značka víc zaboduje.. Ale obal na mě nepůsobí nijak zle, docela se mi líbí. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní13/3/13 17:16

    Já této značce nedůvěřuji, už jen proto, že ji dávají ke kdejakému časopisu zdarma. Navíc co jsem vyzkoušela, tak nic moc. Ale musím říct, že se mi naopak vzhled této sady moc líbí ! :)

    OdpovědětVymazat
  9. O téhle značce pořád nějak nevím, co si myslet :D.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©