čtvrtek

Péče o vlasy s CHI produkty


Doposud jsem od značky CHI měla možnost vyzkoušet jen pár produktů. Konkrétně pouze tyto tři. A tak jsem si řekla, že by nebylo špatné povědět Vám o svých zkušenostech, říct, který za to stojí a který zase naopak ne. A abych to tu dlouho neokecávala, pustím se do toho.
Celá parfemace řady je natolik specifická, že ne každému vyhovuje. Někomu přijde příliš pánská a označuje vůni za smrad. Naopak mám kamarádku, která tvrdí, že řada voní neskutečně. Takže před koupí doporučuji očichat. :)

První produkt, který jsem měla možnost vyzkoušet a na který jsem se dočetla samou chválu je tekuté hedvábí. Hedvábí je bezoplachové a slouží k výživě vlasů. Musím se přiznat, že z těchto malilinkatých nádobek se mi nedostává nejlépe. :D 
Hedvábí nanáším zejména na konečky vlasů. Díky žehlení a používání fénu bývají zničeně a roztřepené. 
Mám pocit, že právě díky hedvábí jsou konce v mnohem lepším stavu. Když mám příliš vysušené vlasy, použiju hedvábí i na horní polovinu vlasů. (Nevím jak lépe to popsat.) Vlastně bych řekla, že v tomto případě funguje jako olejíčky na vlasy, které používám stejně tak jako tento pro ochranu před a po fénování. Přesto se musím přiznat, že tohle mini balení spotřebuji velice rychle, protože mám vlasy hodně suché, a tak jej používám neustále. Navíc ho mám ráda, protože jeho cena je neodolatelná. :) CENA: 50 korun za 15ml

Druhý produkt, který jsem si opravdu oblíbila je Keratin mist. Tento produkt je bezoplachový stejně jako hedvábí. Má vlasy hydratovat a chránit je před vyššími teplotami. Doporučuji ho tedy všem, kteří používají žehličky na vlasy.
Vyhovuje mi právě proto, že jej nemusím, jako již zmiňované hedvábí, dolovat, ale stačí jej jednoduše rozprášit po vlasech. Asi bych mu dala o jeden bodík nižší, co se výživy týče, přesto jsem s produktem stále moc spokojená a pořídila bych si jej znovu. CENA: 200 korun

Třetí produkt, který mám delší dobu a který vlastně ani neubývá je Chi Volume Booster. S tímto sprejem, který je určený ke zvetšení objemu, vlastně žádného objemu nedocílíte. Alespoň jsem si po aplikaci žádné změny nevšimla. Nevím, jestli je tedy chyba na mé straně nebo na straně produktu. Přečetla jsem si o něm řadu pěkných recenzí, kde se psalo, jak je produkt skvělý. Ale za mě to bylo sáhnutí vedle. Navíc se mi zdály být vlasy po aplikaci nepříjemně lepkavé a jeho parfemace mi byla také dost nepříjemná. Produkt tedy neubývá právě proto, že si mě nezískal. Dala jsem jej tedy mamince, která po dvou aplikacích produkt proklela, že takhle slepené vlasy dlouho neměla a vrátila se zpátky k Douglas, který má také sprej na objem, který zároveň funguje jako lak na vlasy. :D CENA: 200 korun

SHARE THIS POST

15 komentářů:

  1. Toho malýho prcka chci zkusit už dlouho, leč ho nikde bohužel neseženu :(

    OdpovědětVymazat
  2. vypadá ot moc pěkně jen na ty prodkuty nemůžu nikde narazit?objednáváš je z internetu ?:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou z http://www.biosilk.cz/. :)

      Vymazat
  3. Anonymní14/3/13 22:23

    Taky mi to voní a mamka stále říká, že je to vyloženě pánský.

    OdpovědětVymazat
  4. už dlouho mám zálusk na ten olejíček :)

    OdpovědětVymazat
  5. CHI kosmetika mě docela láká :-) Asi něco objednám :-))

    www.pavlina-javurkova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní15/3/13 00:20

    Já Chi miluju. Moc pěkný článek. Oba dva první produkty mám a spokojenost. Hlavně za tu cenu.

    OdpovědětVymazat
  7. Na to že to má takové účinky tak mi to zas tak drahé nepříjde, pokud neobjevím něco jiného určitě objednám, moje vlasy potřebují teď co největší péči!!!:))

    nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě chi produkty jsou podle mě jedny z těch levnějších. Olejíčky na vlasy stojí v této velikosti i 150 korun

      Vymazat
  8. Mne práve CHI produkty voňajú zrovna pánsky, ale nevadí mi to. Zrovna nedávno som dominula ten olejček, tak som na porovnanie vyskúšala častokrát porovnávaný biosilk. Osobne preferujem Chi, ale skúšam aj ďalšie:).

    OdpovědětVymazat
  9. Tak Tě musím moc pochválit, Ceady!!! Dnes dopoledne jsem si v práci přečetla tvůj článek o CHI, chvilku jsem přemýšlela, pak jsem se odhodlala a objednala jeden kousek a když jsem zjistila, že mám 10% slevu a rozvoz po Praze zdarma, tak jsem objednala druhý :) a to nejlepší na konec, lahvičky už mám teď ve 14:40 u sebe, protože mi je hned přivezli :) Boží! Díky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ještě abys byla spokojená. :) A děkuji moc.

      Vymazat
  10. Jsem! A moc.. vlásky hezky voní (ta pánská vůně je plus) a jsou jemné.. tak uvidíme, zda při delším používání budou zdravější a ochráněnější..

    OdpovědětVymazat
  11. hedvábí chci už tak dlouho vydržet! dostala jsem ho i v Ladyboxu nebo Senzaboxu, už nevím, ale nakonec jsem ho dala kámošce, takže z toho nakonec nic nebylo :D tak snad brzy! :) je šikovný, že prodávají tak malé balení, alespoň nemusím zbytečně kupovat velikánské balení, když mi nebude vyhovovat.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©