pondělí

Péče o vlasy se Salerm


Když jsem dostala začátkem roku nabídku testovat Salerm, zašla jsem se poradit za kadeřnicí, protože jsem netušila, co od produktů čekat, jelikož jsem doposud se značkou žádné zkušenosti neměla. Ano, přiznávám se. Tato značka patří sice k těm z nejznámějším v Evropě, ale já zatím od ní nic nevyzkoušela. Kadeřnice mi ihned doporučila, které produkty od značky vyzkoušet. Cena této vlasové kosmetiky není vůbec vysoká. Takže už to je pro studentky velké plus. :)
A tak jsem se pustila do testování. Měla jsem možnost vyzkoušet šampon, kondicionér a olej na vlasy.
Se všemi produkty jsem byla vážně spokojená. (Nekecám!) Šampon byl jeden z těch top, které jsem za svůj život vyzkoušela. Kondicionéru bych potřebovala dvojité balení, protože tohle prťavé jsem opravdu rychle vypotřebovala. V kombinaci s šamponem to byla jednička. Hodně jsem se bála olejíčku. Na vlasech jsem vyzkoušela neuvěřitelné množství olejů a ne každý se mi zalíbil. Ale v tomto případě bych jej vyzdvihla nad hedvábí od Biosilk, protože na konečky vlasů byl produkt naprosté zlato! :)
Vlasy byly po měsíci používání o poznání jemnější a lesklejší. Nebyly tak rozlítané a o chemlonu už jsem taky nemohla mluvit. Takže za mě jednička. :) Škoda jen, že už mám šampon i kondicionér nějakou tu dobu vypotřebované a olejíčku už mi také moc nezbývá. Pokud nad Salerm váháte, za sebe Vám mohu tuto značku doporučit.

U kadeřnic tyto produkty nekoupíte zrovna levně. Proto doporučuji podívat se na ceny na eshopu Inhair.cz, který mi tyto produkty poskytl ke zrecenzování.

Jakou značku používáte na své vlasy Vy? 
SHARE THIS POST

8 komentářů:

  1. No já stále hledám.....jediné u čeho zůstávám je kondicionér Dove :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hlavně ten olejíček mě zaujal :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní25/3/13 10:11

    Já si vystačím i s Garnierem. :D Ale mám i své top produkty

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní25/3/13 17:05

    Můžu se zeptat, kde je možný koupit ten Biosilk? Koupila bych si ho, ale v mém okolí nejsou moc možnosti...

    OdpovědětVymazat
  5. Ja teda Kallos a aj my to vyhovuje veľmi je to veľmi lacná značka ale ako fakt super maska na vlasy mi veľmi pomohla a dkonca 1L šampón stál do 3€a ja mám na mastné vlasy a dobre mi ich ako keby vysuší ale nie tak že hnusne ale tak aby neboli mastné :)) túto značku si budem aj naďalej kupovať:))

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní25/3/13 22:46

    Zajímavé, že Tvé vlasy v novějších postech vypadají čím dál tím hůře - suché, hrubé, rozlítané.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě ani není divu, když v současnosti používám jinou značku. :) Zkus číst pozorněji. :)

      Vymazat
    2. Anonymní26/3/13 07:04

      Nikde nevidím napsáno odůvodnění těch suchých vlasů.

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©