pondělí

Pigmenty Zoeva


Doposud jsem vyzkoušela pigmenty od několika značek. A musím se přiznat, že obecně jsem s nimi měla dobré zkušenosti. V tomto případě se nejedná o žádnou výjimkou. Pigmenty od Zoeva si mě jednoduše získaly při prvním vyzkoušení. Sytost odstínu je na jedničku a s bází vydrží na očích po celý den stejně tak pigmentované jako po nanesení.  Takže váháte-li nad jejich koupí, není třeba. :)
Přesto je tu maličkost, kterou bych jim vytkla. A tou maličkostí je, že víčko při zavírání nepříjemně drhne. Nevím, jestli mám vadný kus...Ale ten zvuk při otvírání a zavírání mi je poněkud nepříjemný. :)


Pigmenty koupíte za 123 korun TADY
HODNOCENÍ: 9/10
 

Uděluji devět bodů z deseti možných. :)
Máte s pigmenty zkušenosti?

SHARE THIS POST

11 komentářů:

  1. Vypadají nádherně :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Nice blog! :D



    JOIN MY GIVEAWAY
    http://finalexpectation.blogspot.com/2013/03/my-first-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle pigment mě dostal. Vypadá krásně.

    OdpovědětVymazat
  4. Mne sa podarilo pigment od Zoevy vyhrat v giveaway u Moniky, farba je skvelá a hlavne keď ho vytieňujem po okrajoch zmení plynulo farbu na hnedú (môj pigment je vínovej farby).

    OdpovědětVymazat
  5. Moc zajímavé a pěkné. x)

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkný. Škoda, že stíny ani podobné věci na oči nepoužívám, pouze linky :D Někdy je mi to líto, ale připadám si jak na karneval :D

    OdpovědětVymazat
  7. :) kdyby byly ve zlaté, trochu bych i záviděla :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tuto značku neznám, vidím poprvé, ale líbí se mi :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní6/3/13 01:12

    Nechápu, proč si někdo kupuje Zoevu, když se ví, že naprosto to samé prodávají Vietnamci v tržnici, jen se to nejmenuje Zoeva a je to, pochopitelně, levnější. Přece je už obecně známo, že to je tržnicová značka, proč teda nezajít na tržnici? Jako, připlácíš za ten název, nebo jak je to?
    Proč? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak honem mi doporuč onu tržnici, ať vím kam zajít. :)
      Ráda si nechám poradit.

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©