středa

Podkladová báze z drogérie


Dnes mám pro Vás tip na podkladovou bázi pod makeup, kterou vyrábí značka Rimmel London. Hodně dlouho jsem hledala bázi, která by neobsahovala třpytky. Mám právě už jednu rozjasňující s třpytkami od M.A.C, takže bylo třeba najít něco odlišného.
Tahle báze mě na první pohled neoslovila. Ale po přečtených recenzích jsem se pro ni rozhodla. Její obal není zrovna exkluzivní, ale už mnohokrát jsem se usvědčila v tom, že vzhled není všechno. Při otevření jsem zjistila, že příjemně voní. Což beru jako plus. Jsem úchylná na voňavé věci. Aplikace je příjemná. Na pleti se hezky roztírá.
V posledních měsících mám mastnější pleť, díky čemuž mi báze vyhovovala. Pokožka není po nanesení mastná, je zjemněná a dokonce i  matuje. Makeup díky ní vydrží na pleti delší dobu. Doporučuji ho tedy smíšené pleti. :) Poté není třeba velkého množství, právě naopak. Ale je mi jasné, že příliš suché pleti  tahle báze naopak vyhovovat nemusí. Půjčovala jsem ji nedávno kamarádce, která má sušší pleť a nadšená z ní zrovna nebyla. Takže pokud máte suchou pleť a vlastníte tuhle bázi, určitě se pochlubte s vlastními zkušenostmi. :)

koupíte ho cca za 169 korun (i levněji)
HODNOCENÍ: 8/10
 

Uděluji osm bodů z deseti možných. :)
SHARE THIS POST

26 komentářů:

  1. ja mam casto suchu plet a tuto bazu mam rada, som s nou naozaj spokojna, mozem si dat na nos make-up bez toho aby sa mi porobili supinky

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní20/3/13 17:42

    Já mám pleť suchou a s bází jsem maximálně spokojená :)
    Natt

    OdpovědětVymazat
  3. Já jí mám a jsem s ní moc spokojená, vyhovuje mi více než báze od dermacolu ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Zatím mám podkladovou bázi od Dermacolu, ale po této od Rimmel jsem se také koukala a ráda bych ji zkusila :)

    OdpovědětVymazat
  5. Používam ju tiež a som spokojná. A naozaj krásne vonia :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ja ju mám tiež, rovnako ako suchú pokožku, a súhlasím s tým, že je vhodnejšia na zmiešanú. No je natoľko kvalitná, že nevysúša :D

    http://nochokestroke.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám smíšenou pleť a taky smíšené pocity z této báze. =D Přijde mi, že makeup drží tak pár hodin, ale potom se stejně začíná slívat a já se začínám lesknout. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono poté ještě záleží na kvalitě makeupu. Ale hlavní je, že protáhne o něco délku výdrže. Pro mě bylo hlavní zmatnění a to, abych neměla na pleti šupinky.

      Vymazat
    2. To je fakt. :) Nemáš zkušenosti s nějakým zmatňujícím makeupem z drogerie? :) Jestli vůbec takový existuje. :)

      Vymazat
  8. no ja som s ňou dosť spokojná, mám tiež mastnejšiu pleť a skutočne mi vyhovuje a tá vôňa je skvelý bonus :):)

    OdpovědětVymazat
  9. No já vím že byla přiložená k make-upu, ale dá se vůbec koupit samostatně? :)

    OdpovědětVymazat
  10. Je super, mám ji taky a vyhovuje mi..:)

    OdpovědětVymazat
  11. Taky mám spíše mastnější pleť, možná ji vyzkouším. Jen mi nejde do hlavy, proč je na tubě uvedený odstín. :-)

    Chci Tě také pozvat na GIVEAWAY u mě na blogu, hraje se o slupovací masku Freeman.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem na to nejprve koukala, co to má znamenat, když je báze bílá(průhledná).
      Ale googlila jsem a v zahraniční se prodává i báze, která je zabarvená. A to by měl být právě odstín 001

      Vymazat
    2. Tak to je ještě zvlášnější, odstín 001 je zabarvený a 002 bílý. :-)

      Vymazat
  12. Už dlho nad ňou uvažujem a mám mastnejší typ pleti, takže si ma presvedčila a ide sa do drogérie po ňu :P

    OdpovědětVymazat
  13. Já jsem nikdy žádný podklad po make-up nezkoušela, ale nejspíš bych měla, aby vydržel déle :).

    OdpovědětVymazat
  14. Uvažuju nad ní, škoda že jsem prošvihla tu akci jak byla spolu s tím make-upem :(
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. suuper, nalákala jsi mě na ni!

    OdpovědětVymazat
  16. Taky ji používám a vyhovuje mi maximálně :) V.

    OdpovědětVymazat
  17. Mám sušší pleť a tuhle bázi používám moc ráda:)mám už druhé balení a určitě si koupím další:)

    OdpovědětVymazat
  18. Mám sušší pleť a bázi používám moc ráda:)mám už druhé balení a určitě si koupím další:)

    OdpovědětVymazat
  19. Jak moc je tato báze "silikonová"? Já poslední rok používám bázi Sephora (průhlednou) a začínají mi trochu vadit ty silikony. Bojím se, že mi to ucpává póry, že pod ní pleť nedýchá atd. Tak jsem si řekla, že je na čase se porozhlídnout se po něčem jiném.

    valerieswonderland.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Ja mám zmiešanú pleť, nos mám mastný a líčka úplne suché (často až šupinaté) a táto báza mi maximálne vyhovuje. :) Myslím si, že túto cenu je to super vec.

    OdpovědětVymazat
  21. Anonymní21/3/13 16:49

    Ačkoliv mám suchou pleť, tak se mi zdá, že mi více vyhovuje tady ta báze od Rimmelu :) Trpím na šupinky v oblasti nosu a s těmi si tahle báze hravě poradí :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©