pondělí

Rozhodnuto


Po dvoutýdenním pátrání, pročítání recenzí, sledování youtube srovnávacích videí a ptaní se kamarádů na zkušenosti, jsem se asi už rozhodla pro telefon. Sice fotky nebudou tak supr jupr, jak bych si představovala. Ale raději si koupím android a ještě si zajedu na jaře do Drážďan na nákupy, než abych vše investovala do telefonu. Instagram tedy bude mít chabé fotky, ale na šmírování to bude stačit. :D http://instagram.com/thelifeofceady
A jak jsem váhala nad rozdělením blogu, tak nic dělit nebudu. Dám na Vaše rady. :)

A co Vy..Koupili byste si drahý telefon nebo byste raději šetřili na, pro Vás, důležitější věci? :)

SHARE THIS POST

32 komentářů:

  1. ja som si šetrila a šetrila na "drahy telefon" už dlho a konečne si ho objednala:)(iphone5)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja si telefón vyberám podľa funkcií. Osobne nie som ochotná investovať do telefónu mega sumu. A navyše, rada ich mením :D

    OdpovědětVymazat
  3. ja som skor ten druhý prípad :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám mobil na dnešní poměry za pár stovek, mám ho už mnoho let, ale nový bych stejně neužila. Beztak s ním jen volám a píšu smsky :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám Samsung galaxy s3 a neměnila bych :) je fajn mít mobil, který má v sobě foťák se kterým udělám kvalitní fotky.. je to pro mě celkem důležité, protože u sebe alespoň pokaždé nemusím tahat zrcadlovku :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem ti teď nedávno koupilo Iphone 5 z našetřených peněz.

    OdpovědětVymazat
  7. já bych si asi spíš šetřila na ten dražší telefon, ale můj telefon co mám teď nestál tak moc :-) ale já jsem ho dostala.

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní18/3/13 17:33

    Mě osobně na mobilu nezáleží, mám strašně starej krám, ale pořád funguje, tak co ;) A já osobně bych si raději našetřila na cestu do Drážďan, v mém případě do Holandska :)

    OdpovědětVymazat
  9. Myslím, že ses rozhodla správně. :) Já mám docela starý mobil, ale na volání, SMSky a nějakou tu rádoby fotku sem tam mi to stačí. Obecně nejsem moc příznivce fotografování telefonem, na focení mám zrcadlovku nebo v nejhorším malý kompakt. ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Jakože mě by se líbilo mít iPhone, ale stejně mi to připadá jako zbytečné. Od telefonu hlavně chci, aby se mi na něm dobře psali sms a dalo se sním volat :D Android je strašně super, ale objedu se i bez něj. No a když máš levnější telefon a ještě android, tak to podle mě nemůže být lepší! ,)

    OdpovědětVymazat
  11. a co to je za model ? take ted koukam po telefonu, ale jak tak koukam mam vysoke naroky chci aby mel qwerty klavesnici, aby nebyl dotykovy, aby mel android a aby dobre fotil...bohuzel sem nic nenasla, tak mam neustale svuj stary HTC bez instagramu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi máš, protože nevim ani o tom, že by se vyráběl nedotykový telefon a měl android :))

      Vymazat
    2. Já mám HTC Chacha, má QWERTY a Android má ;)
      M.

      Vymazat
  12. Podle mě, je nějaký extra drahý talefon zbytečnost :) potřebuju jen volat a psát smsky a to zvládnou všechny... :))

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  13. Já jsem šetřila na telefon dlouho, nakonec jsem si ho dopřála k Vánocům. Rozhodovala jsem se mezi 4S a Galaxy SIII. Nakonec vyhrál Samsung a jsem za to ráda. Nedám ho z ruky a dělá mi radost. :) Tak doufám, že budeš instagramovat jako blázen! :) V.

    OdpovědětVymazat
  14. No já to vyřešila taky Androidem :) Přijde mi zbytečné dávat takových peněz za mobil... To si raději pořídím něco jiného... Jinak, jsem ráda, že to nebudeš dělit, bylo by to moc chaotické, lepší je vše v jednom :)

    OdpovědětVymazat
  15. Nějak jsem nový telefon neplánovala, ale jednou jsem takhle z ničeho nic zašla do prodejny a odnesla si Galaxy s3 a musím říct, že rozhodně nelituji. Nejsem moc dobrý šetřílek, takže jsem ráda, že jsem koupila kvalitní mobil než tisíc hloupostí okolo. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Já chci taky nový telefon!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  17. Já jsem zase ten typ, co když může, tak se rozhodne pro elektroniku a radši si připlatí. Pro mě je toto právě ta důležitější věc. Šetřím tedy ne na oblečení, kosmetiku, atd., ale právě na technické vymoženosti. :) Aby ne, když jsem ten "ajťák". :))

    OdpovědětVymazat
  18. Anonymní18/3/13 19:18

    Aká je to značka a typ telefónu? :)

    OdpovědětVymazat
  19. Jé, budu hádat - Samsung S3 mini? :-PPP Těším se až nám ho pak ukážeš... ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento je o kousek větší. Má úhlopříčku 4,7. :)

      Vymazat
  20. Do mobilu bych dala max 5 litrů, jsou důležitější věci, třeba momentálně šetřím na výlet do Paříže, který chceme uskutečnit s přítelem v létě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. :) Právě to jsem si včera uvědomila. Že bych ještě ráda letos někam zajela. A tak nemá smysl vše investovat do telefonu.

      Vymazat
  21. Já mám něco mezi :D Mám levný android Samsung Galaxy Ace. Není to žádná pecka, ale stačí mi to na všechno co potřebuju: net, fotky, sms, volání. Radši pár korun ušetřím a koupím si něco, než abych dala všechno jen za telefon, i když uznávám, že ho nedám z ruky :D M.
    Can't stop

    OdpovědětVymazat
  22. Mám moc ráda tvůj blog! :) Do mobilu už jsem ochotná investovat, protože se mi to hlavně kvůli fotkám docela vyplatí. Ale pokud by splňovalo moje požadavky něco levnějšího, tak proč ne:)..Jinak myslím, že sis vybrala dobře, android jde dopředu.

    OdpovědětVymazat
  23. http://finalexpectation.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  24. Já mám telefon do 5 tisíc i s poštovným a jsem velmi spokojená :). I když ta nová voděodolná Xperia, ach :D.

    OdpovědětVymazat
  25. No zvykla jsem si na jablíčka a když vidím jak se kolem všichni vztekají s Androidama, tak si radši připlatím:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě proto jdu do Androida, protože jsou všichni naštvaní na drahý iPhone, zatímco ti s androidy jsou ok.

      Vymazat
  26. Já osobně jsem již pár let věrná značce Sony Ericsson, takže mým novým mobilovým miláčkem je verze Xperia Mini Pro, jedná se o menší chytrý telefon, který má jak dotykový displej, tak vysouvací QWERTZ klávesnici, slušný foťák (5mpx), wi-fi připojení, co víc si přát :) navíc jsem ho chytla v akci, kdy u O2 vykupovali starý mobil a cenu, na kterou ho ocenili, pak strhly z ceny nového mobilu, takže vyšel o půlku levněji, než stál :) Jinak nejsem fanynkou "jablíček", nevím, co všichni s nima mají, to už je Samsung 100× lepší :)

    OdpovědětVymazat
  27. Anonymní23/3/13 08:02

    ja som skor na velke nadupadne smartfony. momentalne mam uz tyzden xperiu z, ktora je uz dost velka a aj dost draha. ale som nadmieru spokojna. konecne nemusim so sebou nosit tablet a smartfon. mam to 2in1 :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©