sobota

Sleek palet(k)a očních stínů - Respect


Jak jsem se zmiňovala nedávno, s palety od Sleek docílíte velice pěkného líčení. Troufám si říct, že k dostání za totožnou cenu (alespoň tady v ČR) takhle dobré palety stínů neobjevíte. Většinou palety obsahují stíny, které pouze práší, ale na víčko téměř nepřilnou. Sleek stíny také trochu práší (to nepopírám), ale s podkladovou bází docílíte krásně sytého líčení. Díky tomu prášení doporučuji nejprve nanést stíny a až nakonec makeup. :)
 Sleek má v nabídce opravdu hodně palet, takže si vybere každá z nás. Nejlepší zkušenosti mám s paletami, které obsahují tmavé barvičky, které bývají nejlépe pigmentované. Přesto ani tahle paletka nezklamala. Stíny jsou hezky syté a výsledek je na jedničku. :)
Musím se přiznat, že poslední čtveřici oranžových a růžového stínu nevyužívám, ale ty zbylé používám, právě ty zbylé odstíny jsou právě tím důvodem, proč jsem tuhle paletu zvolila.


Mám moc ráda obaly paletek Sleek. Matné a jednoduché obaly na mě působí, řekněme, "luxusně"!



Ideální pro teplý tón pleti
Paletu 12 stínů koupíte za 290 korun TADY
HODNOCENÍ: 8/10
 

Uděluji osm bodů z deseti možných. :)

SHARE THIS POST

38 komentářů:

  1. Od Sleeku mám již tři a rozhodně nejsou mé poslední. Souhlasím s tím, že poměr cena/kvalita je na české poměry naprosto geniální. Paletky se dají barevně krásně kombinovat mezi sebou a vážně začínám uvažovat o paletce Respect :)

    OdpovědětVymazat
  2. krásné barvičky, já mám doma Sleek Divine Storm, sice tmavý stíny dost práší, ale jinak maximální spokojenost :-))

    T.

    OdpovědětVymazat
  3. Vrtá mi hlavou, proč jsem si doposud žádnou paletku od Sleeku nepořídila. Ty barvy jsou tááák nádherné.

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadají skvěle! Moc se mi teď líbí burgundy a khaki líčení, takže obě paletky bych určitě využila :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá opravdu luxusně ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Moc se mi líbí obě paletky, a asi bych v létě sáhla i právě po těch růžových a oranžových barvách :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  7. Ty odstíny jsou nádherné!

    OdpovědětVymazat
  8. krasne paletky.. aj ja mam jednu, mozete si precitat recenziu aj s licenim TU

    OdpovědětVymazat
  9. Ja mám od Sleek zatiaľ len jednu paletu, ale chystám sa dokúpiť aj ďalšie. Mne sa v tejto tvojej najviac páčia práve tie odtiene, ktoré ty nevyužívaš :D

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní2/3/13 10:48

    Ceady, daj niečo aj zo svojho života už a nie len kozmetiku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)
      Zítra bude nekosmetický článek. :)

      Vymazat
  11. Mohla bych se zeptat z jakého internetového obchodu máš paletku? Popř. jaké bylo poštovné ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady je odkaz přímo na paletku:
      http://bestmakeup.cz/sleek-makeup-paleta-ocnich-stinu-i-divine-ppq-collection-supreme-a-respect-p104

      Informace ohledně poštovného nalezneš tady: http://bestmakeup.cz/dodaci-a-platebni-podminky-a39

      Vymazat
  12. Levá polovina paletky je nádherná, pravá pokulhává - jak říkáš poslední čtveřice, do tý bych asi nehrábla. Já mám doma Storm, chtěla bych ještě Oh so special a miluju je stejně jako ty!

    OdpovědětVymazat
  13. když koukám na ty poslední čtyry stíny... co takhle je použít jako tvářenky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za radu. Určitě to vyzkouším. :)

      Vymazat
    2. Není zač, ve skutečnosti jsem se vlastně inspirovala Lou z GetTheLouk, která se snaží tyhle alternativní způsoby ukazovat :D

      Vymazat
  14. Mám dvě paletky od Sleek konkrétně také z bestmakeup a určitě nejsou moje poslední. :) S jejich kvalitou jsem spokojená, dokonce se mi podařilo jeden stín téměř vypotřebovat. :D (z paletky Au Naturel). Hodně přemýšlím o paletce Sparkle 2 :)

    Nezapomeň ukázat nějaké líčení s paletkami:)))

    OdpovědětVymazat
  15. paletka je krásná a i za dobrou cenu. jen mě štve, že v každé paletce využiju jen polovinu barev, někdy ani to ne, a to mě odrazuje od koupě. tady bych jich využila 5, ale těch 5 odstínů je opravdu nádherných.

    OdpovědětVymazat
  16. Jo, Sleek jsou super, definitivně jsem se pro ně rozhodla po článku u Lili the Blogger, kde chválila, jak si udělat černou linku pomocí těchto stínů a že to zvládnou i nemehla (já :-D ) a funguje je to, od té doby mám linky pořád :-d. Vzala jsem si Naturel a také uvažuju o další.

    OdpovědětVymazat
  17. Krásné barvičky! Také uvažuji nad touto paletkou od Sleek, ale prozatím mám od MUA Heaven and Earth a ta je také skvělá! :). Za pár dní jedu do Londýna, takže bych ji tam ráda někde objevila. :)

    OdpovědětVymazat
  18. Vypadají moc dobře :-)

    Objednávám :D

    www.pavlina-javurkova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  19. Ta růžová paletka vypadá nádherně!

    alltinygems.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Mám rada tvoje recenze ale radsi mám kdyz fotis fotky ze sveho zivota ses tak uzasne zajmava ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokusím se s tím něco udělat. :)

      Vymazat
  21. Tie odtiene vyzerajú fantasticky :)
    musím si nejaké zaobstarať :)

    OdpovědětVymazat
  22. chtěla bych nějakou vyzkoušet, mají opravdu krásné barvičky :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Teda vypadá skvěle, má krásné barvy. x)

    OdpovědětVymazat
  24. Myslíš, že jsou lepší paletky sleek nb MUA? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc velké zkušenosti s MUA nemám. Ale ať už vzhledově nebo funkčně mi Sleek přirostl více k srdci. :)

      Vymazat
    2. mně právě vzhledově příjdou dost srovnatelné :) ale nevím jak v praxi :))

      Vymazat
  25. od tejto znacky nemam ziadnu paletku, ale farby su krasne :)
    http://yvettamikulova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  26. Tuhle jsem ještě neviděla, moc krásné barvy :).

    OdpovědětVymazat
  27. Anonymní4/3/13 14:58

    A se sadou štětců od sleek zkušenosti nemáš? :) - http://bestmakeup.cz/mini-sada-stetcu-5ks-p56

    OdpovědětVymazat
  28. Aj mňa Sleek dostal, mám zatiaľ jednu paletku, ale v blízkej budúcnosti sa chystám dokúpiť ešte tri =D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©