úterý

SOUBOJ: Volume Milion Lashes versus Extra Volume Collagene


Rozhodla jsem se uveřejnit srovnávací recenzi, která Vám prozradí, která z řasenek mi více přirostla k srdci. :)
Obě dvě řasenky jsou od značky Loreal Paris. Na první pohled jsou si podobné, alespoň ve tvaru řasenek nebo také v tom, že mají zacvakávací uzavírání, které je takovou pojistkou, abyste řasenku zavřely úplně, aby Vám nevyschla. :) 
Odlišné jsou v názvu, v barevném provedení obalu a hlavně mají odlišné kartáčky. 


V tomto souboji jednoznačně vyhrála Extra-Volume Collagene, která mi ze všech řasenek od Loreal Paris přirostla k srdci nejvíce. Velice rychle řasy prodlouží, natočí a dodá objem. Opravdu není třeba nanášet jednu vrstvu za druhou až do zblbnutí, protože řasy obarví opravdu rychle a skvěle natočí už při prvním kontaktu řasenky s řasami. Řasy Vám slepí jen pokud budete nanášet opravdu mnoho vrstev. Ale jak říkám, není jich třeba. Nedrolí se, takže nebude vadit ženám, které nosí kontaktní čočky. Také nevysychá rychle. Mám ji podruhé a poprvé mi vydržela neuvěřitelného čtvrt roku. :) Je to asi top drogérková řasenka. :)
CENA: 260 korun

Fotka řas se mi vůbec nepovedla. Není bohužel znát rozdíl řasenek, což je veliká škoda. 

Řasenka, která v tomto souboji prohrála je Volume Million Lashes. Katáček se mi na první pohled rozhodně zamlouval, ale nakonec jsem zjistila, že je ku škodě. Řasy rychle neobarví ani nenatočí jako v prvním případě. Musíte nanášet více vrstev a nedočkáte se takového objemu jako v prvním případě.
CENA: 280 korun
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

// Tyto produkty jsem dostala ke zrecenzování zdarma. To však neznamená, že bych na ně musela pět chválu. Píšu o produktech to, co si o nich doopravdy myslím. Přesto vím, že co sedí mně, nemusí vyhovovat každému. 
SHARE THIS POST

13 komentářů:

  1. Taky mám radši tu Extra-volume... podle mě je to nejlepší řasenka z drigerie :) a jinak tu Volume Million Lashes používám už vyschlou... jen ten kertáček... je skvělý když se slepí řasy... zase je rozčeše :)

    Jane´s colours



    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si to myslím.
      Vtipné je, že po této mám mnohem hezčí řasy než s drahou řasenkou od Lancome. :)

      Vymazat
  2. Já si myslím, že rozdíl je vidět i na fotkách. Řasy na levém (z pohledu čtenářů) oku jsou hustší a delší. Kterou řasenkou bylo to oko nalíčené? Extra-Volume?

    valerieswonderland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Na vítěže jsem tipovala Volume Million Lashes, na první pohled se mi zamlouvá ten kartáček :) Ještě, že vím, že raději sáhnout po té druhé :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. nalevo je ta co u tebe vede? tam mi to přijde lepší :)

    OdpovědětVymazat
  5. Extra-volume prostě vede:)))

    http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Collagenku jsem měla a je fakt, že byla skvělá :))

    OdpovědětVymazat
  7. díky moc za tento článok, už viac krát som po nich pokukovala v drogerke a nevedela som ktorú si vybrať.. teraz už viem ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní12/3/13 15:24

    já teď mám tu False Lash Wings a taky není zlá:)
    wanessa

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkné řasy dělá, zrovna mi řasenka dochází :)

    OdpovědětVymazat
  10. ja s ni nemam zkusenosti,ale myslim si, ze budou dobre obe:)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©