úterý

Stal ze zázrak...Makeup pro bledule


Trefit se do odstínu s mojí barvou pleti se zdá být čím dál častěji nadlidským úkolem. Kromě toho, že občas popletu označení makeupů a bezmyšlenkovitě popadnu lahvičku, u které si myslím, že se jedná o nejsvětlejší barvu, je tady druhý a snad i častější důvod proč makeup nesedí. A tím důvodem je to, že sice vyberu onen nejsvětlejší odstín, avšak stále je na mě příliš tmavý. 

Makeupy od Clinique mám obecně ráda. Přesto se musím přiznat, že i u této značky mi dvakrát neseděl odstín. I když stále to nebylo v takové míře jako u makeupů z drogérie. Ale tohle je opačný případ. Tento makeup mi na pleti sedí naprosto jako ulitý. Po dlouhé době jsem objevila makeup, u kterého mohu říct, že jsem s odstínem nad míru spokojená. :)



Odstín je tedy to nejzásadnější. Ale přesto to není všechno.
Makeup hezky sjednotí odstín pleť, zamaskuje drobné vady, přesto se vysokého krytí nedočkáte. Avšak střední krytí makeupu vůbec není ku škodě, protože ve výsledku nevypadá jako maska, ale naopak velice přirozeně. Na pleti vydrží opravdu po celý den.


Makeup je určen pro typ pleti 2 a 3. Ti, kteří máte s Clinique zkušenosti už dobře víte, že typ pleti dva je suchá pleť, tři je pleť smíšená. Takže právě těmto dvěma typům pleti by měl makeup vyhovovat. Moje rada zní, že pokud máte sušší pleť, doporučuji pod makeup nanést hutnější krém, abyste předešli šupinkám. A tak si myslím, že bude skvělý pro ty, které trápí smíšená až mastná pleť. :)

 Make-up Perfectly Real
 koupíte za 800 korun
HODNOCENÍ: 10/10
 

Uděluji deset bodů z deseti možných. :)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
// Produkt jsem dostala ke zrecenzování zdarma. To však neznamená, že bych na něj musela pět chválu. Píšu o produktech to, co si o nich doopravdy myslím. Přesto vím, že co sedí mně, nemusí vyhovovat každému. 
SHARE THIS POST

32 komentářů:

  1. Tak tenhle Ti sedne kočko!

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní5/3/13 10:20

    Clinique dela snad nejlepsi make uply. Taky jsem bledule, ted mam od nich Even better, nejsvetlejsi a je fajn..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě souhlasím. Clinique má top makeupy. Kamarádka se mě snažila přesvědčit, že MAC má lepší. Ale po 2 makeupech od MAC jsem se přesvědčila o tom, že to není pravda.

      Vymazat
  3. !! jsem zrzka a jeste nikdy jsem si žádny makeup nekoupila dvakrat a to jsem jich vyzkoušela požehnaně - levnější i dražší, protože mi žádný neseděl. Automaticky jdu vždy po tom nejsvětlejším, ale i ty nejsvětlejší jsou na mě moc tmavé. Proto jsem ochotná do makeupu investovat trochu víc, jen když mi konečně bude sedět a asi vyzkouším právě tenhle

    OdpovědětVymazat
  4. A jaké číslo odstínu že to je?? nebo jsem si nevšimla .. já ho mám taky, mám odstín 02 a jsem s ním spokojená, jen v odpoledních hodinách se začnu lesknout, takže musím přepudrovat. Mám smíšenou pleť a makeup pro typ pleti 2,3 ale asi by byl pro mne vhodnější pro smíšenou až mastnou (a to nevim jaké číslo je)

    OdpovědětVymazat
  5. ja som rovnaká bledula ako ty a momentáne frčím na Max factor All day Flawless...najbledšom odtieni a som mimoriadne spokojná...najbledší zo všetkých make-upov:)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten odstín se podobá Aknecoloru light:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna na odstín koukám a vypadá vážně podobně.
      Aknecolor jsem používala jako mladší vždy jen lokálně jako korektor.

      Vymazat
  7. přišla mi vtipná ta hudba k videu :),jinak koukám že konečně našel nějaký makeup pro bledé mrtvolky,protože je vtipný mít tmavší obličej než krk,což se mi běžně stává snad u každého makeupu,už jsem myslela že úplně rezignuju na odstíny,tak zkusím vyzkoušet,když padne i tobě,tak mě snad aky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Youtube mi zamítl písničku, tak jsem klikla na první v nabídce. :D
      Věřím, že Ti bude sedět. Jsem bílá jako stěna. :D

      Vymazat
  8. Makeup sedí perfektně:))Já jsem teďka spokojená s makeupem od Rimmel-wake up. Pro plesovou sezonu ideální, obsahuje jemné pigmenty, takže se pleť hezky blýská. Clinique doporučím kamarádce, má stejný problém s nejsvětlejším makeupem. Já mám fakt ráda tvoje recenze! :)

    OdpovědětVymazat
  9. make-up nepoužívám, ale mám podobné problémy s pudry. Kolikrát se mi tsalo, že jsem si koupila 01 a pak měla celý ksicht tmavě flekatý. >.< Naštěstí už to mám očíhlé a vím, které značky ví, co to je světlost.

    OdpovědětVymazat
  10. Tak ten ti opravdu sedí!
    Paráda!

    www.pavlina-javurkova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadá perfektně, make-upy od Clinique mám ráda :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Make-upy od Clinique jsou mé nejoblíbenější, nikd mne zatím nezklamaly :) Ačkoliv tento vypadá sympaticky, bohužel se zrovna pro můj typ pleti nehodí :/

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní5/3/13 20:02

    ahoj, tvůj blog sleduju už dlouho, ale dneska píšu poprvé :) mám taky problém s tím, že nejsvětlejší odstíny jsou na mě příliš tmavé, problém mám ale spíš s pudry... našla jsem ideální u Avonu (psali po něm, že je "bezbarvý" a přizpůsobí se každému tónu pleti... neumím si ho předtavit na tmavší pleti, ale mojí bledé sedl úplně perfektně, protože byl opravdu strašně světlý), ale přestali ho teď dělat, takže jsem zase v pytli... tak se chci zeptat, jestli můžeš poradit některé značky, které mají hodně světlé odstíny, protože si asi jinak budu muset strčit obličej do mouky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,
      zrovna Clinique má skvělé pudry. Navíc vytváří pudrové makeupy a polovinu roku jsem nepoužívala na pleť nic jiného a odstín seděl skvěle. :)
      http://thelifeofceady.blogspot.cz/2012/08/neviditelny-makeup.html

      Vymazat
  14. Ahoj, je to odtieň podobný acnecoloru light, alebo je svetlejší? Ja momentálne používam acnecolor a je na mne oranžový. Prepáčte, ale nevyznám sa - zvyknú ho mať aj v drogérii, alebo len cez internet?

    OdpovědětVymazat
  15. můžu se zeptat, proč mi nikdy neschválíš komentář na giveaway?... splňuju vše, tak nevim,díky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nic ve spamech nemám. Takže jsem kontrolovala soutěž a tvůj email tam mám dvakrát z 28.2.
      "Lenka Šperlíková28/2/13 13:04
      lenkasperlikova@seznam.cz

      OdpovědětVymazat"

      Stačí jen zadat ctrl F a své jméno. :)

      Vymazat
  16. Anonymní5/3/13 23:24

    děkuju za odpověď :) bohužel tenhle pudr se pohybuje v trochu vyšší cenové relaci, vzhledem k tomu, že pudru mám velkou spotřebu, tak tohle by mě asi zruinovalo :) nevíš prosím tě o nějaké levnější variantě?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ihned jsem napsala svůj top. Mám pocit, že ty levné se těm od Clinique nevyrovnají. Měla jsem i pudr Vichy, od kterého jsem očekávala něco víc a ten mě zklamal.
      Ale když už, tak není špatný pudr od Rimmel. Je to jeden z těch lepších levných z drogérie. Je lehký a odstín bude vyhovovat světlejší pleti. Tady se dočteš více recenzí: http://www.omlazeni.cz/recenze/rimmel-stay-matte-pressed-267.html

      Vymazat
  17. Vypadá dobře, ale za 800 bych si ho nikdy v životě nekoupila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tip pro ty ženy, které jsou bledé, mají problém s výběrem makeupu a zároveň pro ty, které nejsou chudými studentkami. :)

      Vymazat
  18. Anonymní6/3/13 21:32

    ahoj Ceady, ten pudr myslíš tenhle? pokud ano, je ten neutral transparentní nebo fakt světlý?
    díky
    Wanessa

    OdpovědětVymazat
  19. Anonymní6/3/13 21:51

    aha... nevzalo mi to link :) tenhle jsem myslela Superpowder Double Face Powder

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to Almost Powder Makeup SPF 15
      Je světlý. V článku mám fotky před a po. Tak můžeš posoudit. :)

      Vymazat
  20. Anonymní7/3/13 16:15

    Nemáš, prosím, zkušenost i s makeupem Anti blemish solutions? Chtěla bych ho vyzkoušet, ale cena je vysoká, tak hledám info. Díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl to můj první makeup. Nebyl vůbec špatný. Jen to nejhlavnější nevyšlo a to odstín, který i když byl nejsvětlejší, tak byl o něco tmavší než tento.

      Vymazat
  21. Vypadá dobře :) mě sedl make-up od Catrice matte mousse či jak se to píše :) je na mastnou pleť a opravdu krásně sedí, sjednotí se, krytí je spíš menší až střední a sem s ním moc spokojená :) navíc sem si myslela, že nevydrží celý den, ale špinavý vatový tamponek mě večer vždy přesvědčí že make-up byl pořád na tváři :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©