pátek

Zkušenosti s novinkami od Weledy


Dnešní recenze bude věnovaná nové řadě od Weledy. Měla jsem od této značky pár produktů, se kterými jsem byla víceméně spokojená. A tak když jsem si všimla, že Weleda přišla na trh s novou inovovanou vlasou řadou, musela jsem ji vyzkoušet.
Od malička mám vlasy suché. Takže jsem zvolila ovesnou regenerační řadu, která je určena pro suché a poškozené vlasy. Tato řada slibuje péči o vlasy bez zatížení, také slibuje, že budou vlasy lesklejší, pružnější a odolnější.
Jakmile jsem byla ve sprše a poprvé jsem produkty použila, byla jsem unesena z nádherné vůně. Jenže nadšení opadlo, jakmile mi začaly schnout. Vlasy vůbec nebyly rozčesatelné. Takže kondicionér jsem rázem odepsala. Takový chemlon na vlasech jsem už dlouho neměla. Jakmile vlasy uschly, byly na dotek vážně nepříjemné, jako bych si snad dostatečně neopláchla produkty z vlasů. S čímž opravdu problém nemám. Jakoby byly mastné, i když při pohledu do zrcadla vypadaly suše. Nikdy jsem tohle nezažila. Nevím, jak lépe bych to popsala. Jednoduše vlasy nebyly poddajné tak jako jsem zvyklá, když si myji vlasy svým nejoblíbenějším šamponem z Douglas. A tak jsem si řekla, že nejlepší bude vlasy vyžehlit, což dělám, vždy abych vlasy zkrotila a zbavila se onoho chemlonu. Jenže to nebyl ten nejlepší nápad. Kromě toho, že vlasy byly zplihlé... Už po pár hodinách byly mastné, jako bych si víc jak týden neumyla hlavu.
Musím se přiznat, že jsem z této řady opravdu zklamaná. Nikdy více bych si ji nekoupila.

P.S.: Tohle jsou první produkty v péči o vlasy, které mi absolutně nevyhovovaly. Jsem opravdu nenáročná a vystačím si i se šamponem za padesát korun a vlasy vypadají 100% lépe. Tohle bylo vážně velké zklamání!

jednotlivé produkty koupíte za 250 korun
HODNOCENÍ: 0/10
 

Uděluji nula bodů z deseti možných. :)

SHARE THIS POST

11 komentářů:

  1. Tak to je zklamání, ale méďa je super! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak alepson vím co nekupovat :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. já jsem v dm od Weledy vyhrála takový olejíček na ruce..není špatný, ale nic zvláštního..

    OdpovědětVymazat
  4. Téda, tak takovou negativní recenzi jsem opravdu nečekala, protože na první pohled mě produkty hodně zaujaly. To je škoda.
    Střípky z mého života

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mě na první pohled šampony zaujaly, včetně popisku u produktů. Ale bohužel mi absolutně nesedly.

      Vymazat
  5. Tak to jsem nečekala, ale alespoň vím, po čem nemám sáhnout. :)

    OdpovědětVymazat
  6. A teď babo raď:( Právě na tuhle řadu jsem se chystala. Zkusit nebo nezkusit...s hodně kondicionéry mám problém, že mi vlasy vysušují. Ale asi to vyzkouším. Myslím, že jsem měla povrch vlasů obalený silikony, takže se výživa nedostala tam kam měla. Teď jsem se rozhodla, že po každé změně šamponu a kondicionéru použiju pro jistotu hluboce čistící šampon a pak by se mělo vše dostat tam kam má :) Takže asi vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  7. Je blbé, že sklamala na plnej čiare, ale občas sa to proste stáva... Tak snáď nabudúce...

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní29/3/13 22:14

    Tohle je podle mě typická přírodní vlasová kosmetika - bez silikonů, které udělají právě ten lesklý hladký vzhled. Do přírodního šamponu a kondicionéru bych nešla, ale tu kúru jsi nezkoušela? Ta by nemusela být tak zlá... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je mozne, ze nemam zvykke vlasy na prirodni kosmetiku. Ale pouzivam bezne sampon bez parabenu a silikonu, a problem s vlasy nikdy nemam, prave naopak. :-)

      Vymazat
  9. To je škoda, že jsou nekvalitní, na první pohled tak nevypadají =) Kdybych tvou recenzi nečetla, možná bych si je i koupila, ale jsem ráda, že jsem do nich zbytečně neinvestovala =)

    www.roadtostyle.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©