pátek

BIG EYES by Maybelline


Maybelline představilo před měsícem nové paletky stínů s názvem Big Eyes. 
Paletky se skládají se čtyř stínů, které nejsou zasazeny v paletce jako jsme zvyklé u většiny stínů. Rozestavení připomíná sluníčko. Nejsvětlejší odstín uprostřed a kolem dokola tmavší odstíny, které připomínají sluneční paprsky. Kromě zajímavého nápadu, hlubší smysl v tomto rozestavení nenajdete. :) 
Co se kombinace barev týče, má ode mě Maybelline jedničku. :) Všechny odstíny jsou dohromady použitelné a hezky na sebe odstíny navazují. Mám řadu paletek, u kterých na první pohled odstíny korespondují, ale při nanesení se barvičky vedle sebe jednoduše nesnesou. Ale tahle paletka není vytvořena v tom duchu, že ji budete kombinovat s dalšími stíny. Právě na druhé straně naleznete jednoduchý obrázkový návod, jak jednotlivé barvičky za sebe nanést, abyste docílily toho nejpovedenějšího vzhledu. Za tohle má u mě Maybelline také jedničku, protože u všech třech stínů vypadal výsledek moc hezky.


Ale nejdůležitější je u stínů jejich pigmentace. No, co si budeme povídat. Tyhle stíny nemají vysokou pigmentaci, a tak bude třeba na oči nanést bázi nebo alespoň slabou vrstvu korektoru/makeupu. Stíny tak lépe přilnou a budou hned o něco sytější. :) 
Stíny nejsou matné, právě naopak. Obsahují mikroperličky, které oko rozzáří. Možná právě i to způsobuje pocit, že nejsou výraznější.


Tyto stíny si dokážu představit na tmavovlasých slečnách. :) Měla jsem spolužačku, která právě vždy kombinovala fialové stíny s žlutými a vypadalo to báječně. Ale pokaždé, když jsem to zkusila já, připadala jsem si jak levná prostitutka. Ale pokud budete mít zájem, ukážu Vám fotku i na sobě. :D


Tahle chladná paletka mě vážně okouzlila zvolenými odstíny. Ale k zeleným očím to není zrovna to pravé ořechové.


Nejlépe pigmentovaná je tahle oranžovo/hnědá paletka označena číslem jedna. :) Tu jsem si přímo zamilovala. Nedávno jsem si pořizovala paletku od Sleek, právě kvůli takovým odstínům, ale oranžová uvnitř byla opravdu křiklavá. Ale s touto mini paletkou jsem konečně objevila přesně tu oranžovou, kterou jsem si přála. A výsledek je vážně skvělý. :)
Takže doporučuji všem zrzkám! :)
->>> FOTO líčení
Big Eyes by Maybelline
koupíte za 199 korun
HODNOCENÍ: 7/10
 

Jedná-li se o celkové hodnocení, uděluji sedm bodů z deseti možných. Ale té oranžovo/hnědé paletce bych dala určitě devítku!!! :)
*
SHARE THIS POST

29 komentářů:

  1. Tyjo, tak tyhle stíny mě nadchly. Obzvlášť ty zlato fialové, ty si snad pořídím :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tk barvy by se mi líbily, ale ta pigmentace :// Škod, škoda, být výraznější, koupila bych si je.

    OdpovědětVymazat
  3. Ty stíny vypadají moc hezky. :) Akorát mohu se zeptat jestli Maybelline nabízí jen tyhle tři paletky nebo existují ještě jiné kombinace barev?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají celkem 4 paletky. K dostání je tedy navíc ještě jedna a ta je v modrých odstínech, pokud se nepletu. :)

      Vymazat
  4. krásný barvičky :). nejvíce se mi líbí asi ty poslední :)).

    OdpovědětVymazat
  5. Áno, áno...ja som zrzka a hneď na prvej foto sa mi zapáčila tá posledná-oranžová:)Takže dobre doporučuješ:D

    OdpovědětVymazat
  6. Já se na tyto stíny taky chystám, slabší pigmentace by mi ani nevadila stejně používám bázi, ta chladná paletka - a kombinace barev vypadá krásně, líbí se mi taky, že rozjasňují - to já nutně potřebuji i na úkor pigmentu :). Ráda se podívám na stíny v akci.

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělé barvičky, já bych nejspíš vybrala tu poslední paletku. Mám ráda takové ty přirozenější odstíny :).
    Střípky z mého života

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní5/4/13 12:19

    Ahoj už víš kdo vyhrál giveavay?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, v 17:00 uveřejním samostatný článek s výhercem. :)

      Vymazat
  9. Anonymní5/4/13 12:23

    Tédy ty vypadají božsky. Já bych si vybrala tu první. Jak píšeš, skvělé pro tmavé vlasy a ty já mám.

    OdpovědětVymazat
  10. Všechny ty barvičky vypadají skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  11. Som veľmi zvedavá na líčenie, vyzerajú dobre :)

    OdpovědětVymazat
  12. ty poslední se mi taky zalíbili :)

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní5/4/13 13:50

    Zkoušela jsem v drogerii a s pigmentací moc nesouhlasím, za mě jsou dost pigmentované, ale asi záleží stín od stínu zkoušela jen takový tyrkysový a měla jsem na ruce flek ještě druhý den. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D haha. Asi jsem moc kritická.
      Nemám pocit, že by byla pigmentace špatná, ale mám stíny, které jsou sytější. :)

      Vymazat
  14. Těch jsem si v drogerii nevšimla, vypadají báječně :)!

    OdpovědětVymazat
  15. Těším se až nám ukážeš líčení s nimi:)

    OdpovědětVymazat
  16. tie tiene v poslednej paletke vyzerajú úžasne, páči sa mi hnedé líčenie očí a tá oranžová by vyzerala super :)
    inak, prosím ťa :D chystám sa prefarbiť si vlasy na nejaký intenzívny medený odtieň a chcela by som sa ťa spýtať, že aké farby sa k takýmto vlasom hodia :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsem expert. Ale já se stále držím podzimních tónů. Takže nejrůznější odstíny hnědé (ve stylu této paletky), také zelená (khaki). Takže se jednoduše držím při zdi. :D

      Vymazat
  17. Tieto som chcela ale prídu mi trošku drahé:/

    OdpovědětVymazat
  18. Krásne niečo :) Teším sa na líčenie s nimi :)

    OdpovědětVymazat
  19. Já můžu říct, že třeba fialovou na očích zbožňuju - jsem tmavovláska, takže možná máš s tou teorií pravdu :) Ale víc si myslím, že to je kvůli tomu, že mám zelené oči a ta fialová to hezky vytáhne...
    Jinak sleek objednáváš z ČR nebo UK? Protože já si chtěla objednat z UK, ale mají tam nějaký divný systém placení, jakože ne přes Paypal, takže s tím nemám moc zkušeností :) jestli nevíš :)

    OdpovědětVymazat
  20. tak tieto tiene sa mi velmi páčia, všetky odtiene sa mi pačia a asi by som sa pri kupe nevedela rozhodut,ktore si kupit :D

    OdpovědětVymazat
  21. Krásné odstíny, všechny tři by se mi hned líbili :) Moc pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  22. ukaž fotku i na sobě s těma stínama! :D

    OdpovědětVymazat
  23. Ta hnědo oranžová je nejpěknější.

    OdpovědětVymazat
  24. Jakožto zrzka mám silné nutkání vyzkoušet doporučovanou hnědo-oranžovou paletku ;). Jsou to přesně moje barvy.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©