středa

CHUBBY STICK OČNÍ STÍNY



Dnes Vám tady zamrkám. :)
Vlevo odstín 06 mighty moss                                      Vpravo odstín 03 ruller fudge

Clinique na jaře nepřichází pouze s intenzivními chubby stick rtěnkami (RECENZE). Ale také s chubby stick stíny.
Jedná se o krémové stíny, takže obavy z prášení jsou v tomto případě naprosto zbytečné. :) Proto stíny doporučuji citlivějším očím. Já osobně při nanášení některých stínů začnu slzet a můžu začít s líčením od začátku. :D A klasické krémově stíny mi zase nedrží na svém místě, nebývají tak syté jako ty práškové a mnohdy se rozpíjejí. O to více jsem nadšená právě z těchto stínů, které po nanesení vypadají jako práškové stíny a přesto neopadají. A to se musím přiznat, že mě zpočátku tahle novinka přímo neuchvátila. Ale jakmile jsem vyzkoušela jeden stín, musela jsem mít i další. :)
Navíc mají i slušnou pigmentaci. :) Záleží jen na Vás jak moc na "pastelku" přitlačíte a kolikrát oko pokreslíte. Můžete s nimi tedy stíny vykreslit jako s pastelkou, kdy postupně přidáváte barvy, takže docílíte i jemného přechodu. S chubby sticky stíny docílíte jak jemnějšího (viz mrkající foto), tak výraznějšího líčení. :) 


A ještě jedno mrkání na závěr článku. :)
Vlevo odstín 08 curvaceous coal                                      Vpravo odstín 07 pink and plenty


chubby stick shadow tint for eyes
koupíte jej za 490 korun
HODNOCENÍ: 8/10
 

Uděluji osm bodů z deseti možných. :)
*
SHARE THIS POST

21 komentářů:

  1. To mrkání je super :D Ne vážně, je to dobrý nápad :)

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní10/4/13 10:04

    Vzdyt nejsou vubec videt, barvy jsou vyblite a jeste za ty prachy? Zbytecnost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná máš odlišné nastavení monitoru, protože já je naživo vidím a tmavé barvičky jsou na očích opravdu pronikavé. Nosím je právě zejména na večer. Ale je pravdou, že záleží, zdali na ty tužky tlačíš méně (viz animace) nebo více a taky na tom, kolikrát oči pokreslíš. :)

      Vymazat
    2. Podľa mňa je ich veľmi dobre vidieť a takéto jemné líčenie je vhodné cez deň a ako si napísala,keď chcem výraznejšie,tak viackrát oči namaľujem :)
      a vybrala by som si odstín 08 curvaceous coal :)

      Vymazat
  3. tie peniaze by som za to naozaj nedala...ale odporucam podobne "chubby" z e.l.f, ktore su skoro za facku a su podla mna skoro to iste :)
    mam doma dva a su super, len je treba pouzit dobry podklad :)
    http://elfkosmetika.cz/eshop-produkt/cela_nabidka_elf/oci/stiny/jumbo_tuzka_na_oci/cz

    OdpovědětVymazat
  4. Pink and plenty je nádherný odtieň

    OdpovědětVymazat
  5. fialový, ružový a béžový!!! <3
    super gify :P

    OdpovědětVymazat
  6. Já bych si hned vybrala portly plum a ruller fudge :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty hnědé a ten zelený vypadají moc pěkně...

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  8. Na to mrkání jsem koukala asi půl hodiny, jak mě to bavilo. A super změna designu :)

    OdpovědětVymazat
  9. pink and plenty se mi líbí!! :)) krásné animace :)

    http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. you've got very interesting eyes

    OdpovědětVymazat
  11. Mňe ty chubby stinky kupodivu moc nelákají. Kdyžtak víc na rty než na oči :). Nový desing se ti povedl :).

    OdpovědětVymazat
  12. tak teda design blogu je neskutečně nádhernej! :-)
    a jinak bych si určitě vybrala, asi bych nakonec šla do ruller fudge :-)
    T.

    OdpovědětVymazat
  13. Moc se mi líbí ten odstín 03 a i na fotce se mi na tobě líbí nejvíc:))

    OdpovědětVymazat
  14. Líbí se mi ten zlatavý odstín. Alle mám jaksi poicit, že mám stínů moc a další nepotřebuji D

    OdpovědětVymazat
  15. to jsou ale krásný odstíny!

    OdpovědětVymazat
  16. Tak stíny mě teda zaujaly víc než rtěnky a balzámky.Fakt pěkné odstíny.

    OdpovědětVymazat
  17. 07 pink and plenty Ti sekne nejvíc! :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©