pátek

Dubnový Ladybox

 
Před pár dny mi domů dorazilo dubnové vydání Ladyboxu, na které jsem se těšila. Protože dva měsíce před tím byly krabička vážně slušné.
Ale jakmile jsem odklopila víčko, přišla mi krabička poloprázdná, jakoby mi chyběl ještě jeden produkt nebo zásoba vzorků (?), protože tento dubnový boxík jednoduše působí chudší nežli ty předešlé. Nevím, jak Vy, ale já jsem byla při otevření krabičky zklamaná. Jako malé dítě, které rozbaluje vánoční dárky a namísto hradu pro panenky, otevře krabici s divnou zimní bundou. :D Ale nechci být zlá. Jen je to můj pocit.
Přesto si nemyslím, že by to byl zase až takový propadák.
I když...to posuďte sami. Obsahuje v podstatě dva mycí produkty. Tedy sprchový peeling proti celulitidě v cestovním balení a plné balení sprchového gelu. Právě tento sprchový gel mě oslovil už vzhledem a jakmile jsem jej vyzkoušela, tak jsem zjistila, že je líbivá i vůně. Takže tento produkt mě oslovil z celého boxu nejvíce. Možná kdyby byl peeling ve větším balení, asi už bych v boxu nic nepostrádala.

Mini produkty, tedy šampon, kondicionér a mini-mini pleťový krém, cestovatele nezklamou. Tedy alespoň mě. Protože když se balím na moto sraz, je třeba zmenšenin. Na motorce mám pouze tankvak a případně batoh na zádech. :D Takže kosmetickou taštičku plnou serepetiček si jednoduše vzít nemůžu. Namísto toho volím celoročně střádané vzorky. :)
Mám takový pocit, jakoby by byla dubnová krabička pro motorkářky s celulitidou. :D


Co mě ale nenadchlo a zklamalo, byl nepoužitelný odstín rtěnky. Růžovou jednoduše nenosím, nejsem platinová blondýna. Což je škoda, protože rtěnka je krásně krémová. Ale k čemu to, když je ten odstín takový?
A to je asi tak vše, co bych Vám dnes o Ladyboxu pověděla.
 
 
A jaký máte pocit z dubnového Ladyboxu Vy?
SHARE THIS POST

18 komentářů:

  1. Tak z tejto krabičky by som ani ja nadšená veľmi nebola, mňa zaujal práve ten rúž :D tiež nemám veľmi v láske ružovú, ale tento odtiaľ sa mi zapáčil :)

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní26/4/13 18:17

    Tak nevím, jestli to špatně čtu nebo to nějak na fotce špatně vidím, ale ten Eveleine sprchový peelingový gel proti celulitidě by měl být v normálním velkém balení nejen v cestovním, ne?

    Normální balení je 250ml (cena 99 Kč)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Píšou, že se jedná o cestovní balení. tedy 50ml

      Vymazat
    2. Anonymní27/4/13 08:11

      Aha, díky za info, tak to fakt mate..ale teď koukám na první fotku a když vidím, jak gel vypadá "velký" vedle rtěnky, tak je vidět, že je to prostě menší, cestovní balení..

      Vymazat
  3. Vybrala bych si asi jen ten krém Swisso na otestování. Mnohem víc mě nadchl dubnový Senzabox. Ale neobjednávám žádný :)...

    OdpovědětVymazat
  4. Farba rúžu nie je ani mne sympaticka:P a tiež sa mi zda akýsi prázdny :) mozno nabuduce to bude lepsie...
    prídte sa pozriet tiež na moj blog
    http://majiii-em.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. ja by som z toho práve že naviac brala ten rúž :D nechceš ho podarovať?:D:D:D

    OdpovědětVymazat
  6. Máš pravdu, vypadá takový poloprázdný. :D Ale ta rtěnka vypadá krásně, ten osdtín se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  7. já jsem měla z boxíku radost! sprcháček mi taky krásně voněl (mám mango-papaya) a ta flaštička.. a peeling jsem zkoušela a snad si ho půjdu koupit ve velkém :D

    hele buď ráda za odstín, jaký máš :D mně - člověku, který rtěnky vůbec nenosí - dorazil neonově růžový Elektra odstín :D ale na pohled hezká je, to jo :D

    OdpovědětVymazat
  8. mna by zas asi najviac jedine ten rúž potešil :) odtien sa mi páči :)

    OdpovědětVymazat
  9. Rtěnka vypadá krásně, odstín se mi moc líbí! :)
    Nikus

    OdpovědětVymazat
  10. Rúž sa mi páči, taký jemný odtieň by sa mi hodil :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jediné co me zaujalo je obal toho sprcháče od Anatomicals, mají je moc hezké :) K ladyboxu jsem se zatím neohodlala, mám pocit, že když bych už do toho ty peníze vrazila, tak to bude zrovna měsíc, kdy se mi nebude nic hodit :D

    OdpovědětVymazat
  12. Mě se šíleně líbí to balemí toho sprcháče ale kvůli kožním problémům sprcháče vůbec nepoužívám takže jsem ráda, že jsem toto balení vynechala..jelikož jediný co bych zřejmě využila by byly ty vlasové přípravky...

    OdpovědětVymazat
  13. Osobně mi dekorativní kosmetika v boxech docela vadí - kromě černé řasenky jsem nikdy nedostala nic, co by mi barevně vyhovovalo

    OdpovědětVymazat
  14. ten odstín rtěnky je krásný, ale k Tobě asi moc nepůjde, to máš recht :/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©