pátek

FRIDAY MAKEUP: Disko linky


Na hloupé xichtění jsem jednoduše expert. :D Myslím, že nikdo nevypadá při jakémkoli výrazu blběji nežli já. :D Ale tak aspoň v něčem vynikám.
Přestože jsem chtěla vyfotit všechny produkty, které jsem použila...nebyla bych to já, kdybych na nějaký nezapomněla. Takže kromě balzámu na rty od Ryoru, krému Sébium Global, makeupu Perfectly real makeup teint, rtěnky od M.A.C v nude odstínu, linek od Lush a od Loreal Paris jsem zapomněla na tužku na obočí od Maybelline a tuto řasenku od Clinique.


Nosíte barevné linky?
SHARE THIS POST

27 komentářů:

  1. Barevný linky nenosím, ale jak jsi to nakombinovala i s těmi černými, tak to vypadá celkem dobře. Šikovná :)

    OdpovědětVymazat
  2. Barevné linky se přiznám že jsem ještě niky neměla. Vždycky jsem se nemohla rozhodnout jaká barva by mi seděla... Ale tahle modrá vypadá úžasně, možná že to vyzkouším. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vyzerá to super :) Ja osobne nosím farebné linky len v spojení s tieňom na take dotvorenie. U teba však tá linka v podstate supluje tieň. Ale farba je naozaj krásna. A ako dlho vydržala? Cez deň sa nerozmazala?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám s linkami od Lush jen ty nejlepší zkušenosti. Mám je i v černé a jsou to jediné linky, které mi vydrží celý den. Jen je pravdou, že u Lush dekorativky je to tak, že jeden produkt může být dobrý, druhý nic moc. :D
      Za to ty linky od Lorealu se mi začnou obtiskávat už po chvilce.

      Vymazat
    2. mám super tip na linky - tekuté linky od She. Sú lacné a vydržia celý deň, aj žúrku :) Dokonca majú aj vodeodolnú variantu (keď už ide to leto :).

      Vymazat
    3. Uvedomila som si, že moji český brnenský kamaráti nevedia, čo je žúrka, tak doplním - party :D

      Vymazat
  4. s tou černou to vypadá fakt super, sluší ti!

    OdpovědětVymazat
  5. vypadáš skvěle, ale té modré bych se nebála a dotáhla ji kliďánko víc ke středu oka :)

    OdpovědětVymazat
  6. Wow, takhle bych to já nenakreslila :D! Vážně povedené :).

    OdpovědětVymazat
  7. Musím říct, klobouk dolů před Tvou pletí, máš ji jako alabatstr- prostě dokonalost. Jak to děláš, že vypadá vždy tak zdravě a krásně?

    OdpovědětVymazat
  8. Nosím farebné linky a zbožňujem ich. Asi sa dneska inšpirujem. :)

    http://oh-thanks-i-am-woman.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  9. Místo tuny kosmetiky, bys mohla zainvestovat do ROVNÁTEK! Nemám pravdu??!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, zrovna včera jsem byla u zubařky a stejně jako můj minulý zubař mi rovnátka nedoporučovala. Raději budu mít takové zuby, než abych byla brzy bez nich. :)
      Tak se moc omlouvám za fotku, pokud Tě vyděsila.

      Vymazat
    2. Proč se omlouváš? Je to tvůj blog, tvůj život, tvoje fotka! Kdyby to aspoň slečna napsala nějak rozumně..

      Vymazat
  10. Anonymní19/4/13 15:32

    Když říkáš, že se ti ty linky od Loreal rozmazávaj, tak doporučuju gelové linky od Essence. Ty vážně vydrží všechno, takže i pro propařené noci vypadám vcelku jako člověk. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuji za radu. :) A jak se přesně ty linky jmenují?

      Vymazat
    2. Anonymní20/4/13 17:59

      Tady je odkaz http://www.omlazeni.cz/recenze/essence-gelove-ocni-linky-483.html
      Hůř se teda odličujou, protože fakt držej :)

      Vymazat
  11. Vyzerá to riadne super v kombinácii s modrou, páči sa mi to♥

    OdpovědětVymazat
  12. Náhodou se mi tvoje kischty líbí! a to líčení ti fakt sluší ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Barevné rtěnky mám ráda, ale vždy se v nich cítím trochu nepatřičně. :D V každém případě ti to moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  14. dvojitou linku jsem ještě nezkoušela, vypadá to skvěle! na páteční večer jako stvořené :)

    OdpovědětVymazat
  15. Hello!Like your blog,and this is my first time here.What do you think about following each other.Just let me know and I'll follow you back... :D Kisses

    OdpovědětVymazat
  16. Farebné linky nenosím, hoci ich mám pár kúpených. Tebe však veľmi pristanú, vyzerá to skvelo!!!

    Mimochodom budem rada ak sa zúčastníš mojej VEĽKEJ JARNEJ GIVEAWAY. Hrá sa o utajený balíček plný kozmetiky a hudobné CD. Súťaž odštartovala včera, takže zatiaľ súťaží menej ľudí a tak je tvoja šanca na výhru mnohonásobne väčšia. Preto nestrácaj čas a zapoj sa! Urobíš mi tým ohromnú radosť :)
    http://sueandcolours.blogspot.sk/2013/04/jarna-giveaway-4.html

    OdpovědětVymazat
  17. Dostala jsi mě :) Ta první fotka je naprosto úžasná! :) A pekelně si mě navedla na linky od Lush! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Farebné nie len klasické čierne v lete by som chcela nosiť farebné linky:-):-) Inak tebe to strašne pristane:-)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©