pátek

FRIDAY MAKEUP: líčení v barvě vlasů


Líčení zrovna okecávat neumím. :D
Pokud jste u mě pravidelně, víte, že na výrazné líčení si nepotrpím a pokud už dojde ke stínům, tak zásadně se jedná o všemožné odstíny hnědé barvy. A právě tak dopadlo i tohle páteční líčení. Je to tedy slibované líčení s paletkou Big Eyes od Maybelline. :) Tuhle paletku jsem si neskutečně oblíbila. A pokud váháte nad koupí...tak mohu jednoznačně říct, že za těch dvě stě korun určitě stojí! Kromě toho jsem použila makeup od M.A.C Face and body, rtěnku od M.A.C a řasenku Volume Million Lashes excess od Loreal Paris.



Přeji Vám pěkný začátek víkendu. :) 
SHARE THIS POST

22 komentářů:

  1. Teda, líčení v barvě vlasů je skvělý nápad, a tobě sedne, moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, tak to musím někdy vyzkoušet. I u mě hnědé stíny bodují ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní12/4/13 11:02

    tohle líčení ti skvěle sedí :-)
    krása

    OdpovědětVymazat
  4. moc ti tohle líčení sluší,evokuje to ve mě to ,že vypadáš skoro nenalíčená,prostě strašně moc přirozený a přitom tě to hezky zvýrazní,jak barvu očí,tak i ty hezký pihy,ta rtěnka je fakt boží,nádhernej odstín,fakt tohle ti moc a moc sedí,jseš nádherná v tomto líčení :)

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní12/4/13 12:23

    Tak tohle ti sluší moc.

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní12/4/13 14:21

    mě ta barva hned připomněla Garfielda :-D Ale teda neber si to osobně, nechci tě přirovnávat k tlusté kočce, jenom ta barva! :) A moc ti to sluší, o té paletce pouvažuju, ale asi až někdy za odměnu, zrovna šetřím :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Takové nahé líčení :) sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc ti tohle líčení sluší:)

    OdpovědětVymazat
  9. Je to moc hezké, jak to ladí :)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné líčení, takové přirozené, ale i tak mi přijde výraznější♥ A navíc ti moc sluší! :)
    Nikus

    OdpovědětVymazat
  11. povedala by som že ti skôr pristane šedé líčenie :))
    ale máš krásne vlasy nepomôžem si :P

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní12/4/13 19:48

    No, tohle je mnohem lepší, než ty agresivní červené rtěnky, které ti vůbec nesedí..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nic kousavějšího už asi vymyslet nejde, viď?
      Smekám. :)

      Vymazat
    2. Anonymní13/4/13 21:06

      určitě jde :) jsem prostě jenom napsala pravdu, opravdu si myslím, že se ty výrazné červené rtěnky k tobě nehodí, no :)

      Vymazat
    3. Mně to vyznělo tak, že tohle taky není žádná sláva, ale ne takový děs jako jindy. :D :)

      Vymazat
  13. Anonymní13/4/13 14:18

    od 15.4 je na tyhle paletky v Rosmannu sleva, za 149 kč:))

    OdpovědětVymazat
  14. Týjo tady ti to fakt hrozně sluší ;) Taky mám radši jemnější líčení, když už se líčím, já se totiž poslední dobou už nemaluju vůbec :)

    OdpovědětVymazat
  15. Strašně ti to sluší kočko :)

    http://lifeinimperfection.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Líčení je úžasné :).

    OdpovědětVymazat
  17. Wow, Ceady, tady ti to strašně moc sluší! Ale opravdu! Takhle krásně nalíčenou jsem tě už dlouho neviděla :) Páni, úplně mi spadla čelist :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©