pátek

FRIDAY MAKEUP: Barevné linky


Odvahu vytvořit pestrobarevné stíny jednoduše nemám. A tak na mě uvidíte maximálně barevné linky (lush: modré, zelené, béžové) . :)
P.S.: Moc se omlouvám, ale vůbec nestíhám. Do školy toho mám teď hodně, takže jsem ráda, že jsem vůbec vyfotila fotky do článku, natož abych byla schopna vytvořit text, který by měl hlavu a patu. Nezlobte se na mě.
Přeji Vám pěkný slunečný den. 
SHARE THIS POST

20 komentářů:

  1. Ty linky jsou dost dobré!

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní26/4/13 10:40

    Tak toto nieee

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní26/4/13 10:48

    Mně se to moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jsi bájová, vždycky Ti to moc sluší, máš nádherný úsměv. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Zase je máš výborný :)

    OdpovědětVymazat
  6. wow! tak tohle ti ale vážně sluší!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. moc ti to pristane a linky vyzerajú super! :)

    Oasap GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  8. Ta zelená barva ti krásně ladí k očím. :) Jak to děláš, že se ti ty linky tak hezky povedou? :D Já si nikdy nedokážu udělat ten konečný ocásek. :(

    OdpovědětVymazat
  9. Sakra, že jsem to neviděla dřív! Teď úplně lituju, že nejsem doma a nemůžu si to hned taky vyrobit!

    OdpovědětVymazat
  10. Vyzerá to úchvatne :) Podľa mňa by sa ti šialene farebné tiene ani nehodili :) Ale takto s linkou určite nič nepokazíš :)

    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadají skvěle, stíny barevné jako duha být nemusí, linka je optimální :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Linka je parádní, jen ten binec na řasách mě upoutal hned na první pohled, to chtělo očistit před focením :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na binec na řasách jsem expert to se musí nechat. Ale linky od lush hned zatuhnou, takže smazat se to jednoduše nedá.

      Vymazat
  13. Ty linky jsou skvělé... kdybych je uměla takhle přesně namalovat, tak bych si na barevné taky troufla :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Z mňa určite áno! Milujem na očiach čokoľvek farebné :)

    OdpovědětVymazat
  15. To vypadá dost dobře!

    http://ina-tina.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Jsi krásná, moc ti to sluší a ty linky jsou povedené!:)

    OdpovědětVymazat
  17. hej to je super, líbí se mi to)

    OdpovědětVymazat
  18. Tak to se ti povedlo :).

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©