neděle

INSTAntní týden


SHARE THIS POST

17 komentářů:

  1. Na poslední fotce ti to sluší :)...a večerní Praha má prostě kouzlo:).

    OdpovědětVymazat
  2. sébium global je úplně nejbožejší věc ever <3 nenáviděla jsem akn fluid, ale tenhle naprosto zbožňuju. je úžasný, jak to pokožku zmatuje a přitom zvláční. a hlavně- voní to :DDD

    OdpovědětVymazat
  3. krásný set fotek :)na tu novou Biodermu jsem zvědavá

    OdpovědětVymazat
  4. Akurát som vstala a pohľad na tie cestoviny... mňam, mňam, idem si niečo podobné spraviť :D

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné insta fotky! :)))

    Prosím tě, o vyplnění mého testu! :) Děkuji za tvoje odpovědi.:)

    > http://nikol-kach.blogspot.cz/2013/04/test.html

    OdpovědětVymazat
  6. Na prvej fotky si strááášne zlatá! :)*

    OdpovědětVymazat
  7. pekne fotky! palec na horu pro creepers! <3

    OdpovědětVymazat
  8. mám hlad a ty mi delas chute..:(

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní7/4/13 17:16

    Co se stalo se zrcadlovkou? Některé fotky jsou dost nekvalitní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Instagram slouzi k uverejneni fotek z telefonu. ;)

      Vymazat
    2. Anonymní7/4/13 18:59

      Na Instagram si můžeš dát fotky vyfocené čímkoliv... Ale beru to tak, že ty nekvalitní jsou teda focené telefonem?

      Vymazat
    3. Všechny jsou focené telefonem. :)

      Vymazat
  10. your dinner looks pretty tasty <3 <3

    OdpovědětVymazat
  11. První a poslední ty jsi uplně ňuňuňu! :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©