neděle

INSTAntní týden



P.S.: Všechny fotky, kromě vrchní vpravo, jsou focené telefonem. :)
SHARE THIS POST

14 komentářů:

  1. Byla jsi roztomilé dítko! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Boty vypadaj vskutku nádherně :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jee, Ceady, ta fotka s tebou jako dítětem je strašně roztomiloučká:)

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní14/4/13 10:29

    Skoda ze chybi popisky. Co je zac ten diktafon, nebo co to je? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Popisky se dočteš na instagramu. :)
      Dělala jsem rozhovor do školy. Takže ano, je to diktafon. :)

      Vymazat
  5. jee to je zoom H1? :) presne ten si potrebujem zaobstarat

    OdpovědětVymazat
  6. Ty boty vypadají hodně dobře!:)

    OdpovědětVymazat
  7. Hm, nějaký drobenkový koláč bych si dala!

    OdpovědětVymazat
  8. Hodně štěstí na chození v těch botkách. :) :D

    OdpovědětVymazat
  9. v čem vytváříš filmy (viz. ten obrázek vpravo dole)

    OdpovědětVymazat
  10. Presne tak vyzerali moje vlasy ked som bola mala ja.. Strasne zlata si tam :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©