neděle

INSTAntní týden


SHARE THIS POST

18 komentářů:

  1. uu ty botičky v posledním řádku! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, vidím, že jíš zdravě, a dokonce sojové kostky! Mňam!

    OdpovědětVymazat
  3. Mám ráda insta posty :)

    OdpovědětVymazat
  4. love your cat and the shoes<3



    http://finalexpectation.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Jahůůdky.<3 Ty já miluju máme doma plnou ledničkuu.:D

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky, takový zdravý nákup - taky musím udělat :) Na té 7.fotce ti to ohromně sluší, a po parfému od DKNY moc toužím, snad se mi to někdy splní :)

    OdpovědětVymazat
  7. tiež som si kupovala rukolu tento týždeň :) ale nechutí mi.. aspoň nie taká surová.. nejaké tipy ako ju pripraviť? :) lebo je to dosť veľké balenie :D síce stálo len euro ale je to škoda vyhodiť :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní21/4/13 12:20

      Salát rukola-mozzarella-rajčata-olivový olej-balsamico.

      Vymazat
    2. Koukni se sem: http://www.tastespotting.com/search/arugula/1 :)

      Vymazat
  8. Miluju insta příspěvky :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Dostávám chutě na jahody! :D

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuju ti moc! :)
    Tobě ovšem taky, máš hrozně hezkou barvu vlasů :)

    OdpovědětVymazat
  11. Na fotce dole vlevo ti to hrozně sluší ^^

    OdpovědětVymazat
  12. Haha, ta maska? gel? :) prčovní obličej :) a nové DKNY vůně mě moc neoslovily :(

    OdpovědětVymazat
  13. presne ako môj kocúr - nacpe sa vždy tam, kam netreba :D

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní21/4/13 23:21

    Chtěla jsem se zeptat, odkud jsou boty, ale to se určitě dočtu na Instagramu, že?

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©