pondělí

Tip na jarní akci v Clinique


V Clinique právě probíhá jarní akce, díky které si zákaznice mohou vyzkoušet zmenšeniny produktů. Vše je ale podmíněno koupí produktů od Clinique. Takže zase až tak zadarmo to není. Pokud váháte nad tím, který z produktů si koupit, abyste si domů odnesli dárek, doporučuji bb krém. Pokud Vás trápí červenání, tak určitě Redness Solutions Daily Protective Base. A pokud Vás trápí akné, tak Anti-Blemish Spot Treatment Gel (Nic lepšího na lokální ošetření není.). To jsou mé tři nejoblíbenější produkty od Clinique. Chcete-li se dočíst o akci více, podívejte se na facebook stránky Clinique.

P.S.: Je mi jasné, že tento článek působí pouze jako reklama. Ale řada čtenářek mi psala, že facebook stránky nemá a o této akci tedy nemají žádné tušení.


Osobně jsem nadšenější z produktů uvnitř taštičky, i když je v plechovce produktů více a plechovku využijete ke skladování kosmetiky ( nebo sušenek). A právě ona taštička je dostupná v parfumeriích po celé České republice, zatímco plechovku seženete pouze v kamenné prodejně Clinique.

SHARE THIS POST

11 komentářů:

  1. Já tu akci propásla asi o 3 dny :D Já jsem smolař..kupovala jsem si krém a 3 kroky....ale ty tři dny před vypuknutím akce :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to by mě hodně naštvalo. :D

      Vymazat
  2. Já už v Clinique byla a odnesla si domů plechovku. :) Je super.

    OdpovědětVymazat
  3. Hneď by som brala oboje! Ale teraz som na šetriacom programe, hlavne sa nesmiem dostať do obchodu, lebo šetrenie bude v nedohľadne :D

    OdpovědětVymazat
  4. A inak, milujem návliečky z Ikey, rovnakú ako ty mám momentálne v posteli :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já bych hned skočila po taštičce! Miluji jejich odličovač a jejich krémy na oči, hydratační krém mám taky ráda, Chubby Stick prostě potřebuju a řasenka se nikdy neztratí :) Ale zařekla jsem se, že už nesmím utrácet, tenhle měsíc jsem si toho pořídila až moc... :( M.
    Can't stop

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní23/4/13 21:12

    Škoda že nebydlím ve velkoměstě. Byl by to skvělý dárek pro sestru :/

    OdpovědětVymazat
  7. Ty brďo :-) díky za tip! Jen škoda, že mam Prahu tak daleko, ale snad se tam dostanu na konci týdne a rovnou vezmu útokem i ten obchod Clinique... Na žádném eshopu to asi není viď?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní24/4/13 13:21

      Akce je i na www.e-clinique.cz

      :-)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©