úterý

Jak se zbavit červenání pleti?


Ti z Vás, kteří sledují moje stránky, dobře ví, že mě jako světlý typ trápí červenání pleti. Červenání mě trápí jak při pocitu studu, tak při vyšších teplotách nebo po chvilce sportu. Stačí rychlejší chůze do školy a na přednášku přicházím rudá jako rak. Takže si všichni myslí, že do školy snad sprintuji. :D Ale tak to opravdu není. 

A právě kvůli tomu jsem už před několika lety začala pátrat po něčem, co by červenání zabránilo...Měla jsem jak levné, tak i dražší produkty. Tyto jsou jediné, které se mi za tu dobu osvědčily. Jsou to podle mě top produkty, které jsem si jednoduše zamilovala. 
La Roche Posay sérum používám vždy ráno pod makeup jako prevenci. Nepomůže náhle, ale při dlouhodobém používání dosáhnete kýžených výsledků, tedy že se zbavíte červených skvrn na pleti.
Clinique produkty jsou pro mě osobně ještě lepší a snad i to nejlepší, co na mé náhlé červenání znám. Takže podle mě Clinique jednoznačně vede, protože výsledky jsou stoprocentní. Produkty nepoužívám denně, ale jen když vím, že někam spěchám a vím, že zrudnu, protože zaberou jednoduše ihned. Takže nejlépe s sebou nosím v kabelce jak pudr, tak i "krém" nebo lépe báze, která chrání proti UVA i UVB zářením. Řada proti červenání obsahuje ještě účinnější denní krém. Bohužel jsem ho zatím nevyzkoušela. Ale mám na něj už delší dobu zálusk. Ale už v kombinaci dvou Clinique produktů během chvíle červenání opadne...A o to přece jde, ne? :) 


Myslím, že není třeba produkty nějak více okecávat. Jednoduše je to tip na tři vážně dobré produkty k boji  s červenáním. 

Cenu a blížší info o Clinique produktech se dočtete tady. Info k La Roche-Posay naleztnete tady.
SHARE THIS POST

24 komentářů:

  1. Který výrobek by si doporučila pro muže? Ten La Roche? A ten Clinique funguje jak? Díky
    http://msbloggereva.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě bych mu doporučila ten Clinique denní krém. Dá se namazat ráno. Přestože je hutnější a zelený, na pleti nejde znát. Je to podle mě top 1.
      La Roche, pokud ho trápí stálé začervenání a chce ho jemně snížit.

      Vymazat
  2. Díky moc za tipy! :) Jako vždy ti to zase sluší, úžasná rtěnka :)

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní23/4/13 09:42

    Mě trápí červené fleky na obličeji (nemizí podle stresu/ aktivity), vždycky jsem myslela, že tyhlety řady proti červenání jsou na ten můj problém a ne na tvoje náhlý začervenání :) Jak to teda je?

    Díky, Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, na ten dlouhodobější problém, na fleky které nemizí postupně zabírá právě ten produkt od La Roche Posay. Proti náhlému zčervenání nepomůže. Ale ty Clinique produkty, které mám, mi byly naopak doporučeny před víc jak rokem na ty mé výkyvy... nebo jak to nazvat. A nic lepšího jsem na to neobjevila.

      Vymazat
  4. Děkuji za radu, začervenalé mám místo kolem nosu, tak určitě vyzkouším .)
    Na mém blogu stále probíhá GA http://nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. taky mám problém s červenáním,stačí,když je mi víc teplo(počasí,pití alkoholu,když je mi zima,nebo celkově,když mluvím s muži,chození to samí,stačí abych šla normálním tempem a jsem rudá (a to mám štíhlu postavu,pravidelně cvičím a fyzičku mám).I když použiji make-up,tak jako by kdžy se červenám,tak ten makeup vlastně ztmavně,vypadá to jkao bych si na obličej dala tmavší makeup než jaký odstín pleti mám

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní23/4/13 12:05

    A já myslela že tohle trápí jen sylnější(tlustší) lidi jako mě, a ono ne, taky s tím mám problém,stačí rychlejší chůze a je to.... ale vím že si sem dávala i nějaký pudr do článku který tomu taky pomáhá, můžu tě poprosit o odkaz,jaký to byl, děkuji,
    pa Niki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě ten pudr, o kterém jsem kdysi psala je tento, o kterém se zmiňuji v tomto článku. Když tak posílám odkaz na stránky, kde je i cena. Ten pudr mám víc asi rok a půl a stále mi ho dost zbývá. :)
      http://www.clinique.cz/?q=cs/website_admin/node/77&menu=356&clid=336

      Vymazat
    2. Anonymní23/4/13 12:29

      Jé promiň, nějak mi to nedocvaklo ;-)
      Niki

      Vymazat
    3. Niki, za to se vůbec neomlouvej. :)

      Vymazat
    4. Anonymní23/4/13 14:16

      Já jen, že některé blogerky to nemaj rády,když to musí znovu vypisovat ;-)
      Niki

      Vymazat
    5. Anonymní23/4/13 17:04

      To není ve váze, ale v citlivosti kůže. Prostě člověku vadí nejrůznější podněty, fyzická námaha, stres, emoce. Já to tak mám taky, jak píše slečna o komentář níž, taky jsem zimní typ, teda hodně světlá a je to na mně vidět. :-)

      Vymazat
  7. Červenání je pekelná věc.Já jsem zimní typ (přesně Sněhurka), také snadno zrudnu. Na tvoje doporučení už mám pudr od Clinique v mých přáních.
    Neljlepší by stejně byl pytel na hlavu občas, třeba při projevu... Jednou mi někdo řekl, že jsem jako semafor. :D Milé. Já upřednostňuji to, že jsme jako rozkvétající květiny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně říkali rajče. :D A já si vždy říkala, že vypadám jak opičí zadek. :D

      Vymazat
    2. Tváře jako růžičky.. Jasně :)

      Vymazat
  8. S tímhle mám taky problém. Ty produkty vypadají dobře..musím se po něčem podívat. mě nejvíce zatím pomohl eucerin..:)

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní23/4/13 16:16

    Ja sa väčšinou červenám keď nakupujem...Vtedy mi aj elektrizujú vlasy :D Inak s týmto moc veľký problém nemám...
    Moja kamarátka sa červená vždy - cez leto, v zime,...Vždy sa nato sťažuje ..:D Ja jej vždy hovorím že aspoň ušetrí za lícenku (tvářenku) :D

    OdpovědětVymazat
  10. taky s tím mívám docela problém, škoda, že jsou tak drahé :/
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. já mám červené fleky, když se napiju.. stačí mi tři loky Frisca a je ze mě raK :D btw: to máš tu skřiplou ruku z tramvaje? :D

    OdpovědětVymazat
  12. ahoj, volám sa Lucia a pracujem pre Clinique v UK. Všimla som si, že si písala, že ten produkt od Clinique je krémik, ale je to skôr ochrana pred slniečkom, ktorá je veľmi jemná aj pre začervenia pleti. Existuje špeciálny Redness solutions daily relief cream, ktorý hneď a potom aj po čase pomáha ukľudňovať začervenanie, červené škvrny a celkový diskomfort.
    ďakujem a ak by si mala akékoľvek otázky ohľadom Clinique produktov (aj iné), veľmi rada pomôžem:)
    http://www.luciaknowsbeauty.com

    OdpovědětVymazat
  13. Luci, děkuji za opravu! Članek přepíšu, ať nepletu ostatní. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní24/4/13 21:48

    Já za sebe můžu doporučit krémy z řady Sensibio (hlavně AR nebo Riche) a pak jsem měla také možnost vyzkoušet Eucerin, noční i denní, který v sobě obsahuje zelené pigmenty, takže je to báječný pomocník za lokální začervenání ;)ceny jsou sice vyšší, ale vyplatí se. Simone

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní28/5/13 13:20

    ahoj,můj manžel trpí častým a náhlm zčervenáním obličeje(námaha,stres,horko)jaký konkrétní produkt od Clinigue by jste mi pro něj prosím doporučily?Nevím jestli - CLINIQUE - Redness Solutions Daily Protective Base SPF15 a nebo Redness Solutions Daily Relief Cream. Děkuji za radu.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©