středa

Jaké je podle mě útulné bydlení?

Každý si představujeme útulné bydlení jinak. Zatímco někdo dává přednost světlým barvám, kdy bílou kombinuje s nejrůznějšími barvičkami, druhý se cítí nejlépe mezi černým nábytkem a obecně temnějšími barvami. Sama v poslední době váhám, k čemu bych se přikláněla. Doposud jsem dávala přednost bílé. Řekněme, že působí čistě a tak nějak romantičtěji. Jaká dívka by nechtěla bílé zrcadlo a bílou postel? Dokonce jsem měla období, kdy jsem toužila jen po květinovém povlečení. Ale tohle už mě opustilo. Během života ale vkus měníme, ať už je to vkus na muže, oblečení nebo vkus bydlení.
Před spaním dokážu hodiny snít o tom, jak by můj vysněný dům vypadal.  V poslední době se přikláním k tomu, že tmavé podlahy a černý nábytek budou působit stylově a do partnerského bytu, ve kterém nežije jen žena, bude takováto kombinace to pravé ořechové. Jaký muž by s černým nábytkem nesouhlasil, že?
Ale podle mě nejde ani tak o nábytek, protože pokud všichni nakupujeme v Ikea, většina z nás má nakonec stejné bydlení. Proto si myslím, že jde zejména o doplňky, které se nikdy nebudou shodovat s těmi, které má Váš soused.  Možná budete mít podobné svíčky, ale už ne ty samé květiny, obrazy a  knihovna bude jinak barevná, protože bude zaplněna vždy jinými knihami. 
Věřím, že za další rok budu zase obdivovat jiné kombinace barev. Přesto to není tak, že bych v současnosti milovala jen černou. To vůbec ne. Dokážu si představit žít téměř v jakémkoli interiéru, který je útulně navržený a to, ať už je spíše světlejší nebo tmavší. :) 

Mám tady pro Vás několik odlišných interiérů, které se mi zalíbily hned na první pohled. Každý z nich má podle mě něco do sebe. :)


Brooklinské bydlení, více fotek TADY


Takto si žije Philip Crangi v New Yorku, více fotek TADY 


fotografie bydlení Rity Konig, která žije na Manhattanu, více fotek TADY

Máte-li chuť zasoutěžit si o kávovar s utulnydum.cz, stačí napsat na svém blogu článek o tom, co pro Vás znamená útulné bydlení. :) Více se o této soutěži dočtete na blogerky.cz.
SHARE THIS POST

12 komentářů:

  1. Jéé to je nádhera. Přesně takové bydlení je útulné i podle mě a těším se až si své místečko nějaké takto vybavím..Jen stále nevím jestli to má byt domeček nebo byteček..:D

    OdpovědětVymazat
  2. Hi thanks for your comment on my Blog! For The photos we used the Canon 70-200mm F2.8L USM lens! A very good and not so expensive lens which I also use very often is the Canon 50mm F1.8! :)
    xx, Conny

    OdpovědětVymazat
  3. Všechny ty interiéry jsou moc krásné!

    OdpovědětVymazat
  4. Super vkus :) Páčia sa mi všetky, ale prvý asi boduje najviac :)

    OdpovědětVymazat
  5. Na mě je tam moc věcí, upřednostňuji čisté prázdné prostory, nejlíp v bílé. A miluju živé květiny:)

    OdpovědětVymazat
  6. O útulnosti máme stejné představy a naprosto s tebou souhlasím - jde fakt o detaily. Snad jen lidi z pořadu Jak se staví sen nemají byt alá all from Ikea (ale ty jejich byty se mi stejně nelíbí, jen jsou proklatě drahé)

    OdpovědětVymazat
  7. Nejvíc mi od oka padlo bydlení z obrázku č.1 , ale pevně věřím že než budu bydlet ve svém, tisic a jedenkrát to ještě změním ! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak koukám, že nejsem jediná, která před spaním dumá o svém budoucím hnízdečku :-D Mně se třeba hrozně líbilo bydlení Loreali v GG, protože to byl pro mě vzor útulnosti :) Sama bych chtěla hlavně pohodlnou sedačku, jedno velké měkké křeslo a véééélkou knihovnu, kterou si budu postupně zaplňovat :)

    OdpovědětVymazat
  9. Teda ten interiér Rity Konig mě naprosto dostává. ♥ Hlavně ta ložnice, to je něco překrásnýho. <3 ... Už jen teda na to mít ty peníze. ^^

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní17/4/13 15:21

    Poslední dva obrázky,to je moje gusto.

    OdpovědětVymazat
  11. Já miluju celé bílé pokoje, je pravda, že bez nějakých veselejších doplňků by to ale bylo jako nemocnice, takže až si budu za pár týdnu ten nový pokoj zařizovat, tak si rozhodně pořídím nějaké barevné polštáře :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Doufám, že jednou budu hodně bohatá :D.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©