sobota

Jste k sobě také tak kritičtí?



Myslím, že by byla škoda, nepodělit se s vámi o tohle video. :)
SHARE THIS POST

21 komentářů:

  1. úžasné je, že ty druhé obličeje je vystihují mnohem lépe a jsou jim podobnější... takže vidět se pozitivněji asi se blíží více pravdě? :) to by znělo velmi optimisticky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne :) Zvláštne, ako ľudia sami seba vnímajú... Ale myslím si, že vo väčšine prípadov je to tak, že sme k sami k sebe príliš kritickí.

    OdpovědětVymazat
  3. Fňuk fnuk, moc hezké...myslím, že se všichni máme co učit, i když musím říct, že poslední dobou jsem v tomto udělala pokrok, asi je to věkem a už se na sebe nedívám tak kriticky jako dřív:)

    OdpovědětVymazat
  4. Je krásné jak člověk vidí sám sebe a jak ho vidí okolí ... pokud je to vždy ta lepší varianta, tak je to úžasné. Video mi přišlo takové až dojemné na konci.. Proč být vždy ta šeď a zamračenost, když jsme ve skutečnosti jako duha :-) díky Ceady, krásný den..

    www.theclarkysworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Jé to je boží, mám z toho husinu.
    Taky bych to zkusila ! Jen by to chtělo někoho, kdo umí tak dobře malovat :D Někde jsem zas četla, že se vidíme mnohem hezčí, než jak nás vnímají ostatní, tak nevím co je pravda :D Podle mě je to subjektivní :)

    OdpovědětVymazat
  6. Každý je k sobě až moc kritický, na každém se sobě něco nelíbí, je proto zajímavé, jak dokáží vidět ostatní :-)

    OdpovědětVymazat
  7. škoda že moje angličtina je pouze na úrovni google překladače :D :D

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji, docela mě to dostalo, hlavně u té paní, která se rozbrečela, rozbrečelo to i mě :D

    OdpovědětVymazat
  9. Úžasné video :) Taky jsem k sobě dost kritická,ale nejen co se týče vzhledu :/

    OdpovědětVymazat
  10. Myslím, že bych asi taky na konci plakala (pokud by ze mně neudělali opici:D..ale co lepší krásná opice, než ošklivej člověk:D:D). Je to moc hezký a myslím, že to tak vážně je...lidi se v týhle době vidět hrozně sebekriticky. Všechen ten debilní photoshop(já ho teda miluju, ale myslím to upravování postav/obličejů), diety a propagování dokonalosti...to každého nějak ocejchuje... Nevím, teda jaký to bylo v minulosti, ale myslím, že holky nebyly tak sebekritický. A určitě snášely svůj vzhled víc.
    Moc ti děkuju za zveřejnění tohohle videa...je to krásný:)!

    OdpovědětVymazat
  11. Yop, myslím, že k sobě jsem taky hodně kritická, možná víc než bych měla, ale já to tak prostě cítím, nepřipadám si hezká, atraktivní nebo tak...

    OdpovědětVymazat
  12. už som to videla, krásne video :) ja dúfam, že taká k sebe nie som :D ale chcela by som to skúsiť. opísať samu seba a potom by ma niekto opísal :) že proste, či sa naozaj vidím inak - horšie..

    OdpovědětVymazat
  13. Video je to pěkné, ale upřímně vždy si na sobě něco najdu. :D Je to proměnlivé... jednou si člověk připadá krásně a někdy zase příšerně. Myslím si, že to hodně souvisí i s momentálním rozpoložením člověka. :) Každopádně mám o čem přemýšlet. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Hodně zajímavý projekt a krásně natočené video :) díky, že si se o něj podělila. Je v něm obrovská pravda !!

    OdpovědětVymazat
  15. btw, tady je na ten Dove parodie: http://youtu.be/T8Jiwo3u6Vo :D

    OdpovědětVymazat
  16. to bylo úžasný! jsem hrozná citlivka, málem jsem zase brečela :D :))

    OdpovědětVymazat
  17. Krásné video.. :) Zamáčkla jsem slzu :D

    OdpovědětVymazat
  18. Muhaha, ta parodie je skvělá :D

    OdpovědětVymazat
  19. páni, nádhera, jsem ráda, že ses s námi podělila, jinak bych to video asi nikdy nenašla =]

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©