pondělí

Když máte na sebe vztek



Článků o tom, jak moc si přeji jaro, už tady bylo nespočet. Tohle zasmušilé chladné počasí mě brzy zničí. Připadám si bez energie, bez nápadů, bez nálady.  Jak moc si přeji, aby konečně bylo hezky a tepleji.
SHARE THIS POST

21 komentářů:

  1. Myslím, že nejsi jediná :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to sluší! A jaro chci už strašně moc!

    OdpovědětVymazat
  3. Ta hnědá Ti krásně ladí k vlasům :) PS. Každé ráno se modlím, aby už bylo jaro....:)

    OdpovědětVymazat
  4. presne zdielam tvoju náladu :)
    ale tá jar už príde za chvílu.. ja tomu verím :D

    OdpovědětVymazat
  5. To je nás asi víc. ^^ Ale zase na druhou stranu až jaro konečně přijde, o to větší z něj budeš mít radost. :) ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tom máš naprostou pravdu. :)

      Vymazat
  6. Sme dve alebo aj viac :((.. ahh šero sneh zima brr už dávno mala byť zima preč :/!

    OdpovědětVymazat
  7. Nejhorší je, že s tím nemůžeme nic udělat :(

    OdpovědětVymazat
  8. Vztek neměj :) to je nás opravdu víc :)
    Já ho mám taky a nejen kvůli nepřicházejícímu jaru, - i když myslím, že kdyby to jaro přišlo, tak ty problémy zmizí jak mávnutním kouzelného proutku :)

    http://theclarkysworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně. Mám stejný pocit. :)

      Vymazat
  9. už mě to počasí taky nebaví,co otravný furt nosit bundu a čepici,když bych mohla dávno v týhle době chodit jen v mikině,natož mám furt depku,když se jen podívám ven z okna,žádný sluce,jenom šeď,
    jinak ti to opět sluší :)

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní2/4/13 15:01

    Mohu se zeptat, co máš za lak na nehty? Děkuji :) Kristýna

    OdpovědětVymazat
  11. Také mám hroznou náladu, už chci teplo, fakt přísahám, že jak vyleze sluníčko a bude teplo, budu pořád venku se psem :D.

    OdpovědětVymazat
  12. mám úplně stejné pocity ! :(

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní2/4/13 16:31

    Strašne ti závidím tvoju krásu..tvoje vlasy a oči...Inak na tej fotke si taká ňuňu :D
    S počasím súhlasím. Som milovníčka futbalu, a plánovala som že v marci budem vonku hrávať s chalanmi...ehm...zasnežilo ihrisko...takže z toho nič nebude :D

    OdpovědětVymazat
  14. Jo taky mám :( těším se na jaro, jenže s přicházejícím hezkým počasím se blíží maturita :(

    OdpovědětVymazat
  15. Přesně tak. To je hrůza. Všude lidi mluví jen o počasí a o tom, jak zoufale už chtějí teplo. Už aby tu bylo. Já si dnes koupila dvě nová tílká, takže!

    OdpovědětVymazat
  16. já si poslední dobou připadám bez energie pořád. Ale shazuji to na svůj věk. :DD

    OdpovědětVymazat
  17. Jsem v depresích, na všem vidím to špatný a všichni mě s...štvou. Jak já už chci jaro!

    OdpovědětVymazat
  18. Určitě už přijde brzo :) jen se drž

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©