pondělí

Kosmetika pro mladší sestru


Když jsem s kamarádkou pátraly v drogérii po nejvhodnějším dárku pro její dvanáctiletou sestřičku, uvědomila jsem si, že kosmetika pro mě právě ve dvanácti/třinácti znamenala něco jiného. Zaručeně bych sáhla po výrazných obalech, zářivých lacích na nehty se třpytkami (haha), neutratila bych za jeden produkt takovou sumu jako dnes, ale zároveň bych odcházela z drogérie s více produkty za pár korun. A jelikož se mi doma sešlo pár produktů, které mi v současnosti nesednou, rozhodla jsem se vytvořit článek, ve kterém bych ukázala produkty, které by mě právě v těch třinácti letech potěšily. 

Prvními produkty, které mi před nedávnem dorazily ke zrecenzování, byl parfemovaný deodorant, toaletní voda a sprchový krém od Playboy. Tuhle značku jsem jako mladší "baštila". :) Ale časem se mění vkus, co se obalů týče a samozřejmě i vkus, co se výběru vůní týče. Právě jako mladší jsem měla ráda sladké vůně. 
Dodnes mi babička dává od Oriflame tu samou toaletní vodu, kterou mi poprvé věnovala ve třinácti. Dnes už tuhle parfemaci nemohu vystát, i když přítel tvrdí, že mu je stále příjemná. A přesně takovou sladkou parfemaci mi připomenula tahle řada.



Další produkty, po kterých jsem v drogérii sahala hodně často, byly lesky na rty všemožných barev. Upatlaná zářivá barva byl tehdy veliký hit. Alespoň doma mezi čtyřmi stěnami. :D  Dodnes mám právě s dětstvím spojené lesky na rty. Jediné, které mi kdy sedly byly ty z Douglas, které nejsou vůbec drahé, vůbec nelepí a rty zabarví opravdu jen jemně. Ale i tyhle lesky používám opravdu jen výjimečně. Raději sáhnu po balzámu na rty a ještě radši po chubby sticku nebo rtěnce. :)
Když jsem měla možnost vyzkoušet novinku od Rimmel, ze které byly prý všechny Rimmelky uneseny, říkala jsem si, zdali to bude takový hit. O laku na rty jsem doposud neslyšela. Říkala jsem si, že by tak mohla barva zaschnout a nikam se nepohnout.
Aplikátor toho produktu se mi vůbec nezamlouval, nepracovalo se s ním zrovna jednoduše jako právě se zmiňovanými aplikátory z Douglas. Navíc jelikož byla barva opravdu výrazná, bylo třeba lak nanést precizněji než jste u lesků na rty zvyklé. Druhé mínus bych viděla v tom, že jakmile lak nanesete tak, aby byl hezky výrazný, venku se Vám na něj přilepí vlasy a vzápětí, jakmile znovu zafouká vítr, máte otisk vlasů na tváři. (viz foto) :D Takže doporučuji nanést jemnou vrstvu nebo rty před odchodem z domu obtisknout do kapesníčku. :) Holt lesky/laky na rty nebudou stále pro mě to pravé ořechové. Přestože musím uznat jedno plus, a to že tento lak od Rimmelu není upatlaný tak jako klasické lesky. 
*
SHARE THIS POST

27 komentářů:

  1. Jéj, jako bych se vrátila do dětských let když vidím playboye! Teď bych si to nekoupila :D

    OdpovědětVymazat
  2. K té řadě od Playboy jsem ještě nečuchala, ale jelikož jsem zastánce těch sladkých vůni, věřím, že by se mi líbila stejně tak jako se mi líbí obal celé kolekce! :)) A ten lak na rty má pěkný odstín, jen škoda, že lepí.. také nemám ráda, když si nanesu lak, foukne vítr a vzápětí mé vlasy obtiskne na rty. :D

    Střípky z mého života

    OdpovědětVymazat
  3. Je fakt, že já ve 12,13 taky koukala jen na obal. Když byl krásný tak vonavka klidně mohla smrdět, noaco :D
    Super článek! ten lesk vypadá úžasně :)

    OdpovědětVymazat
  4. Playboy mi nikdy nebol sympatický, ani v mladších časoch :D naopak Apocalips sa mi pozdával a myslela som,že by som si nejaký odtieň vybrala, keď k nám do drogeriek dorazí. No ak nespĺňa základnú vec, ktorú by ako "lak" mal, a to, že nezasychá, tak je to len ďalší tekutý rúž :(

    OdpovědětVymazat
  5. Tak mít 13letou dceru a příjt mi s takovým zářivým leskem, asi ji jdu sama do koupelny umýt! :D Nemám nic proti výraznosti, sama miluju výrazně červené rtěnky, ale určitě ne v tak mladém věku.

    OdpovědětVymazat
  6. Hih , Jéééé :D :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. já si říkala proč máš tu barvu i na tváři :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty sladké obaly od Playboye jsem si také dřív kupovala a nade vše jsem je milovala :)

    OdpovědětVymazat
  9. Taky se čím dál častěji vyhýbám všemožným leskům na rty, protože jakmile vyjdu ven nemám lesk jenom na rtech, ale i napatlaný na vlasech a všude možně =)
    www.roadtostyle.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. no jo, sice je mi jen 15 let a rtěnky na mě vypadají moc staře, stejně si je občas neodpustím.. lesky nemám ráda! :D

    OdpovědětVymazat
  11. ten lesk vypadá dobře, ale nevím jestli by mi seděl. Až si vybělím zub tak hned zajdu do sephory :D

    OdpovědětVymazat
  12. Jo jo, lesky na rty. Ted uz je nepouzivam, ale v tech 12 letech to byly v mode takove ty kulickove, co vonely jako zvejkacky :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní1/4/13 13:58

    Ceady, tobě takové červené - nebo výrazné barvy nesluší, spíš se mi na tobě líbí nějaké nude barvičky...neberto jako kritiku, myslim to dobře :-) jinak ses moc krásná holčina a tvuj blog je super :-)
    jo a nevis kdy u nas budou ty lesky od rimmelu? zatzim sem je nevidela v drogerkach nebo mozna sem to prehlidla :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se tohle také vůbec nelíbí. :) Takže jedině souhlas. A namísto nude barviček žádné nenosím. Přijde mi to jako naprostý nesmysl nosit rtěnku, když nemá být vidět. :D
      A musím se omluvit, ale i přes pátrání na internetu jsem datum uvedení laků na rty neobjevila.

      Vymazat
    2. tak já bych se schodla s těmi moc výraznýma odstínama,zrovna tenhle ti fakt nesedne,jinak nemyslím že bys měla mít jen nude odstíny,to vůbec podle mě,kdybych byla zrzka,tak bych spíše nosila odstíny ve kterých by jako byl přidaná oranžová či hnědá,takže červená rtěnka s nádechem oranžové nebo hnědé,starorůžovou (ta je do hněda) nebo takovou nude do oranžova,to bych řekla že sedí zrzkám nebo celkově jarnímu typu jako je Ceady,ale i podzimním typům

      Vymazat
    3. Holky, ale tento odstín jsem si nevybrala. Dostala jsem ho od Rimmel ke zrecenzování. Nikdy bych si takovou barvu na rty mezi lidi nenanesla. :)

      Vymazat
    4. Anonymní2/4/13 12:39

      Jo to je lak na rty :D zajímavé :-) snad k nám co nejdřív dorazí, už se na ně těším :-) já sem právě ujetá do nude barviček, hrozně se mi líbí třeba rty Kim Kardashian, ta nosí nude rtěnku - od MACu a přes to si natře ještě lesk od Nars takže to jde vidět :-)))

      Vymazat
  14. No, tak teď jsi mě, upřímně řečeno, trefně odradila od koupě tohoto laku na rty :D Měla jsem v plánu si ho koupit, ale když vidím, jak to vypadá a co to má za vlastnosti a schopnosti, radši půjdu do Color Whisper od Maybelline :) A co se týče voňavky od Playboye, vzhledem k tomu, že jí je teď všude plno, tak ani nemám chu%t si ji někde zkoušet, jak voní, ačkoliv mám sladší vůně ráda. Ale jako pro 12-13 letou holku to je 100% to pravé ořechové :)

    OdpovědětVymazat
  15. vy už máte tie apocalips?? .. ach my sme zas pozadu na tom slovensku :D
    moje detstvo je tiež spojené s leskom na pery ( vo vlasoch :D )

    OdpovědětVymazat
  16. Anonymní1/4/13 15:17

    já nedám dopustit na juicy tubes, sice taky lepi, ale miluju je
    jo a moc díky za typ na clinique almost powder makeup, je výbornej :)
    wanessa

    OdpovědětVymazat
  17. já bych docela i řekla,že tohle by se vyloženě hodilo snad jen černovláskám,opravdu vražednej odstín

    OdpovědětVymazat
  18. haha, už si to umím představit, ta rtěnka je prostě na dvě věci :))

    OdpovědětVymazat
  19. Rád bych se zeptal, zda-li by byl možný kontakt na majitelku tohoto blogu, jinak skvělá recenze. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://thelifeofceady.blogspot.cz/p/about.html

      Vymazat
  20. Tak příště vlasy do culíku a máš pokoj! :-D

    OdpovědětVymazat
  21. krásná barvička! :) a ten otisk je srandovní :D :) B.

    http://giallotulipano.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©