úterý

Léčba akné s novinkou od Vichy...


Vůči zázračným tyčinkám jsem od puberty skeptická. V období, kdy jsem měla tvář jako jeden velký bolák, jsem vyzkoušela nespočet značek, produktů a samozřejmě zázračných tyčinek na léčbu lokálního akné. Moc toho nezabralo a zázraky jsem objevila až v době, kdy už má pleť nebyla až v tak tragickém stavu. Takže se brzy můžete těšit na článek, ve kterém se mí oblíbenci objeví.
Když jsem rozbalila balíček, ve kterém byla novinka od Vichy, říkala jsem si : "Achjo, další rádoby zázrak dorazil.".

Oceňuji balení s kovovým aplikátorem, díky kterému nemusíte nanášet gel prsty, ale můžete jej aplikovat přímo na postižené místo hygienicky. Právě zanášení pórů a k zhoršení akné dochází právě tím, že si celý den saháme špinavými rukami na obličej. Přestože je produkt parfemovaný, při aplikaci nepálí ani nesvědí. Vůně není silná, takže i kdyby Vám nevoněla (což není můj případ), tak vůni určitě překousnete. 

Přes veškerou skepsi jsem se ihned vrhla do testování, protože akné mě trápí dodnes. I když už to nejsou takové boláky, jako tomu bývalo před pár let. Přesto když nic na akné nepoužiju, vydrží mi pupínek i déle nežli týden. S tímto gelem se pupínek hojil rychleji. Neříkám, že by byla pleť ze dne na den bez problému, ale už po dvou dnech byl pupínek minimalizován. Takže doba se tak rázem zkrátila na polovinu doby.
Na místě, na které tento gel s kyselinou hyaluronovou nanesete, vytvoří lesklý film. Přesto pod makeupem není znát. Mám totiž gel od Clinique, který vysušuje, a tak se na něj makeup nenanáší nejlépe a výsledek nevypadá zrovna dobře.
A tak bych se měla produktu omluvit, protože jsem se ho podcenila.  Přesto si nemyslím, že je to to nejlepší, co jsem na akné vyzkoušela. Na druhou stranu doba hojení se jednoznačně zkrátila, takže určitě stojí za vyzkoušení.
 
Normaderm Hyaluspot od Vichy
koupíte jej za 300 korun
HODNOCENÍ: 8/10
 

Uděluji osm bodů z deseti možných. :)
*
Máte s tímto produktem zkušenosti?
SHARE THIS POST

8 komentářů:

  1. Zkušenosti nemám, ale už jsem o něm četla a docela o něm uvažuji, zrovna jsem tyhle lokální gely vyplácala, takže by se mi nějaký hodil ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní30/4/13 10:45

    Mám na něj zálusk.

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní30/4/13 12:30

    Výrobky Vichy mám ráda,ale na takové ty boláky mi vždy pomůže obyčejný sudocrem.

    OdpovědětVymazat
  4. ahoj pozývam ťa na moju GA kde možes vyhrat kozmetiku balea i essence :)
    http://mimslady.blogspot.sk/2013/04/prva-giveaway-na-uvitanou.html

    OdpovědětVymazat
  5. A co nejlepšího jsi tedy vyzkoušela? :) Ta řada od Clinique, co jsi zde recenzovala?

    OdpovědětVymazat
  6. Když nad tím tak přemýšlím, tak jsem ještě neměla tu čest vyzkoušet ani jeden produkt od Vichy :(
    Ale dívala jsem zrovna na tuto řadu na stránkách a zaujala mne :)

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní6/5/13 12:19

    Tohle mám a je to supr.

    OdpovědětVymazat
  8. To vůbec nevypadá špatně, určitě vyzkouším.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©