sobota

Mary Kay True Dimensions


Kdo by nechtěl mít výrazné rty? V poslední době mám v oblibě právě křiklavé rtěnky. Nemusím se poté věnovat tolik očím. Stačí řasenka, případně navíc linka, rtěnka a hurá do světa. :D Na rtěnky od Mary Kay jsem se těšila. Přes email mi byly doporučeny právě tyto, prý že si je bloggerky často vybírají. No, řekla jsem si, že budu věřit holkám a zvolím stejnou řadu. 

Na první pohled rtěnky nevypadají vůbec lacině. Stříbrné obaly mám totiž ráda, takže za mě jednička. A jakmile zjistíte, že se otvírají zatlačením na vrchní část, která rázem vytlačí (nebo vystřelí) rtěnku z obalu, budete mít chuť si s tím hrát jako malé dítě pořád dokola. :D 


Rtěnky jsou opravdu moc hezky krémové, takže rty nevysušují. Jakmile jsem je začala nanášet, byly na rtech vážně jemňounké. Jenže se musím přiznat, že když jsem se snažila vystačit si s nanáším bez štětečku, byl problém s okraji rtů, kde rtěnku nešlo nanést hezky rovnoměrně, jako se to dá s těmi seříznutými rtěnkami do špičky. (viz foto) Podruhé už jsem šla na rtěnku hezky se štětečkem, ale zjistila jsem, že bude ještě třeba konturovací tužky, protože má tendenci rozpíjet se. A jakmile už jsem byla vybavena jak štětečkem, tak tužkou, s výsledkem jsem byla mnohem spokojenější. :) 

odstín Spice'n'NiceFirecracker nanesené bez konturovací tužku a bez štětečku


koupíte za 430 korun
HODNOCENÍ: 7/10
 

Uděluji sedm bodů z deseti možných.
*
SHARE THIS POST

11 komentářů:

  1. Teda, vypadají náramně! :)

    OdpovědětVymazat
  2. hezky, ale tohle jsou na me moc tmave barvy..:(

    OdpovědětVymazat
  3. půjč mi tu rtěnku, já si chci taky zacvakat :D
    a ta v pravo, ta červenější je vážně bomba :O

    OdpovědětVymazat
  4. vystřelí "řasenku" ? :)))
    jinak vypadají fakt parádně Ceady ! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D haha
      Děkuji za opravu. Občas mi to nemyslí.

      Vymazat
  5. Ja nie som zvyknutá až na takto výrazné farby na perách, ale vyzerajú skvelo :)

    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  6. Ja ich používam tiež, sú vlastne aj na takej maslovej hydratačnej báze, tak kvôli tomu sa rozpíjajú troška viac. Mne nahrádzajú aj balzam, takto mám krásne pery a aj krásne hydratované :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadají moc hezky, mě takové barvy nesluší :/

    OdpovědětVymazat
  8. To ti závidím, také bych chtěla jen nanést rudou rtěnku, řasenku a vyrazit, pořád se dost stydím nosit výrazné rty.

    OdpovědětVymazat
  9. k výrazným rtěnkám si zásadně dávám jenom řasenku:) s čímkoliv navíc (se stíny, s linkou) si připadám už zmalovaná:/
    moc krásné barvy, takové mám ráda! a určitě ti nesmírně lichotí:))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©