čtvrtek

Mé oblíbené blogy

Minulý týden jsem si užívala prodloužený víkend jak se patří. Tedy lebeděním si. A tak jsem  nestihla napsat články o kosmetice, které jsem chtěla, přestože už mám fotky zpracované. A přes týden, kdy se snažím věnovat škole, nemívám chuť psát kromě slohů do školy ještě další tady na blog. Takže většinou si články hezky předpřipravuji a podle chuti ještě před uveřejněním doupravuji. Ha, měla bych se stydět. 
A tak mám tady pro Vás jako omluvu tip na blogerky, které mám ráda a které by se Vám mohly také líbit. :)




SHARE THIS POST

12 komentářů:

  1. Super tipy, podívám se :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty šaty na poslední blogerce vlevo jsou úžasný ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. skoda, ze si ku kazdemu nenapisala par riadkov

    OdpovědětVymazat
  4. díky za tipy, skoro všechny jsem taky začala sledovat, jsou skvělé!

    OdpovědětVymazat
  5. díky za tipy:) hlavně ty první čtyři jsou skvělé!

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělé blogerky. Děkuji za typy. Ostatně, ty se vyznáš. :D :)

    OdpovědětVymazat
  7. :D Nemáš se vůbec za co stydět, já to dělám stejně a určitě nejsme jediné dvě. Už se mi nepoštěstilo dost dlouho, abych každý den psala jen jeden článek, vždy jsou alespoň tři a uvěřejňuju je postupně. Jinak se to se školou fakt stíhat nedá. Jinak super typy, jdu je omrknout :)

    OdpovědětVymazat
  8. zaujímavé tipy, idem pozrieť :)
    poznám jedine befrassy :)

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní29/7/13 15:12

    natalie a jej sestru dylan mam rada aj ja :)

    OdpovědětVymazat
  10. Páni, tyhle blogerky vůbec neznám! Už podle fotek se mi líbí :) Díky za tipy :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©