úterý

Návštěva Dermitage


Nedávno jsem byla společně s Rendy pozvaná na mini akci konanou jen pro nás dvě ve firmě Dermitage. Jedná se o malou firmu, alespoň co se prostoru týče, jak na kosmetické služby, jakými je například neinvazivní omlazení pleti, léčba vypadávání vlasů, léčba akné, permanentní makeup, prodlužování a zahušťování řas a řadu dalších, tak na prodej produktů nebo řekněme značek, které v Česku jen tak na trhu nekoupíte. Například Xtreme Lashes nebo korejská značka Genosys. :) 


Musím se přiznat, že nejvíce mě z toho odpoledne oslovilo mikrojehličkování, které má být srovnatelné s liftingem pleti. Navíc kromě toho, že má zamezit tvorbě vrásek, má být vhodné také pro ty, které trápí aknózní pleť.

 Dozvěděly jsme se, že na trhu je spoustu padělků, které nemají takový účinek, které způsobí právě šestihranný tvar jehly.  Takže bacha na to! :)
Kromě toho, že tato firma nabízí ošetření pleti pomocí mikrojehliček, je možné si koupit i vlastní strojek domů. Avšak pro domácí účely je strojek uzpůsoben tak, abyste si nenarušili pleť příliš, proto obsahuje méně jehliček nežli ten k profesionálnímu ošetření. A cenou se vyšplháte na tři tisíce korun. Ale za tu bezchybnou pleť to stojí.
Vtipné mi přišlo, když se strojek zapnul a začal vibrovat jako vibrátor. :D Ihned mi bylo jasné, že už jen pro onen zvuk a vibrace by se přítel o tuhle věcičku náramně zajímal. :D Ale tuhle "vtipnou" poznámku jsem si nechala raději pro sebe. Třeba když mu povím, že je to k uspokojení ženy, dostanu jej k Vánocům. A ani mu tak moc nebudu lhát. Protože koho by neuspokojila pěkná pleť? :)


Fotografií bohužel příliš nemám, protože jsem si chytře zapomněla vyměnit objektivy a s 35mm objektivem v  malých prostorech máte tak šanci fotit detaily. :D 
SHARE THIS POST

5 komentářů:

  1. nice photos!



    http://finalexpectation.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. A priateľ nečíta blog? (Lebo ten môj áno :D) Pokazila si si to, už mu o "uspokojovaní" ženy prístrojom nemôžeš povedať - žiadny darček na Vianoce :( :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D No tak můj přítel na blog nechodí. Docela mu moje bloggování vadí. Takže jakmile začnu mluvit o blogu, tak už se ohrazuje, že je pro mě blog přednější nežli on. :D A když chci, aby si jednou za čas přečetl článek, než ho uveřejním, tak koukne jen na fotky. Pokud vůbec to. :D

      Vymazat
  3. Anonymní9/4/13 16:22

    Tak to mě pobavilo. :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©