čtvrtek

Novinky od Biodermy pro mastnou pleť


Bioderma přichází na jaře, stejně tak jako další značky, s novinkami v péči o mastnou a aknózní pleť. 
První produkt, který jsem měla možnost vyzkoušet se jmenuje Sébium Global. Tohle sérum obsahuje fluidactiv, který reguluje tvorbu mazu. Je určen pro aknózní pokožku, střední až těžké formy akné. To je asi tak vše, co se o produktu dočtete. Po třech týdnech používání mohu potvrdit, že tento produkt je mnohem lepší než AKN Fluid. Kromě toho, že předchází tvorbě akné a urychluje léčbu akné, pleť je po nanesení rozjasněná.
Nevím, co bych více k tomu, že je tento produkt účinný, napsala. Snad jen, že Vám ho moc ráda doporučím. Nebudete litovat. Jen je škoda, že balení není větší, protože mám pocit, že mi docela rychle ubývá.
CENA: 439 korun



Z čeho už ale nadšená vážně nejsem, je Sébium Al korektor, který má dvě složky. Bioderma uvádí, že obsahuje jak zelený odstín, tak přirozeně hnědý. :D Už se zase směju. Bioderma tedy nelže, protože hnědý opravdu je. Ale přirozený bude opravdu připadat jen opálenému člověku nebo černochovi. Já se neopaluji, spíše spaluji...a pokud už se tedy opálím, tak minimálně. Takže korektor, který se má v podstatě použít jako makeup je zase díky odstínu na odpis. Přestože se mi líbí jeho hutnost. Navíc moc hezky voní. Zelený korektor se zase špatně dostává přes prst na postižené místo, jak moc je tuhý. Vhodnější by byla řidší konzistence... nejlépe v klasické tubě, protože takhle si do zeleného korektoru nanesete tak akorát nečistotu a moc jej stejně nevydolujete. Alespoň já s tím mám problém.
Je to tedy zajímavý nápad, i co se zrcátka týče, ale produkt si mě vůbec ale vůbec nezískal. :( Takže za tuhle novinku palec dolů. Zatímco za Sébium Global jednoznačně nahoru. :)
CENA: 449 korun

Máte s těmito produkty zkušenosti? 
*
SHARE THIS POST

22 komentářů:

  1. Uvažuji o Sébium Global, ale stále ještě váhám....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem nyní možnost jej vyzkoušet v 5ml balení, ale zjistila jsem že strašně štípe, nevím jestli mám tak citlivou pleť, ale mě tak nepříjemně štípe !

      Vymazat
    2. Markét, to je zvláštni. Mám take citlivou pleť. Ale není pleť jako pleť viď? Krém určitě štípat nemá. Takže je dobře, že jsi vyzkoušela vzorek.

      Vymazat
    3. Je to holt člověk od člověka... :)

      Vymazat
  2. mám doma vzorek toho Sébium Global, už se těším, až ho vyzkouším ! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám ten Global jen ze vzorečku, ale zatim vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
  4. Global jsem zkoušela ve vzorečku a dost mi vysušuje pleť :(.

    OdpovědětVymazat
  5. Na ten korektor jsem se tesila, ach jo. Pry prirozene hnedy..chacha. no ale alespon ten sebium global vypada sympaticky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Global vyzkouším, ale ten korektor :D To je jak rozpuštěná čokoláda :D

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní18/4/13 18:15

    nezapomněla jsi na hvězičku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano. Když jsem před týdnem psala článek, tak jsem zapomněla. A na internet jsem se dostala až teď. Ale snad Ti to nezkazilo večer.

      Vymazat
  8. Já mám zkušenosti se Sébiem a na pleti mi to udělalo takovou paseku, že víc už to ani nešlo, ještě týden jsem měla červený obličej.

    OdpovědětVymazat
  9. Ten krém bych si ráda pořídila :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem si objednala vzorek toho Sébium Global. Zatím teda nemůžu posoudit, protože jsem se namazala jen jednou, tak jsem na to zvědavá.

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní18/4/13 22:05

    Mám také vzoreček Global, i přítelovi jsem ho vzala, a je to opravdu úžasný krém. krásně zhydratuje, zjemní a zmatní plet, určitě bych šla i do normálního balení. celá řada Sebium je to nejlepší na aknozní plet, pomáhá všem, co znám. já jí v největší pubertě používala a vždy mi zlepšila plet. ted používám jen občasně, plet už mám lepší, ale vždy se hodí mít doma takový krém, třeba na lokální natření pupínku. za mě jednička, parádní novinka na trhu ;)
    Jinak korektor AI mi ukazovala paní z Biodermy v lékárně, když tam měla předváděčku produktů, a byla jsem také zděšena barvou, ale tvrdila mi, že se to rozetře na pleti doztracena, ale nevím, nevím ... naopak zelený korektor vypadal moc dobře, ale jelikož se to prodává dohromady, tak je to zbytečně drahé. Simona ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simonko, moc děkuji za reakci. On se ten korektor dá rozetřít více, aby vypadal přirozeněji, ale na mé pleti jednoduše tahle hnědá nikdy přirozená nebude. :D Kdybys chtěla, mohla bych i natočit video produkt v akci pro lepší představu.

      Vymazat
    2. Anonymní19/4/13 11:15

      To by bylo super :)ještě otázka, dá se ten odstín přirovnat k Sensibiu AR BB light? protože ten jsem viděla na vlastní oči a na plet bych si ho nedala, musela bych si ho rozetřít asi až po prsa, aby to nebylo vidět :D díky Simona

      Vymazat
    3. Tak přesně takový odstín to je. :D

      Vymazat
  12. Momentálne čakám na vzorky, takže som naozaj zvedavá... Ten odtieň však naozaj nechápem. :D

    OdpovědětVymazat
  13. Přišly mi domů vzorečky, ale ještě jsem se k nim nestihla dostat, ale docela jsi mě navnadila k otevření. :D

    OdpovědětVymazat
  14. Krostova ráno... Přirozeně hnědý odstín? Tohle bych se bála prodat i některým afričankám natož nám, kde je polovina lidí jako omítka..

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©