pondělí

NOVINKY: Zlaté nebo stříbrné?


Dnes se Vám "pochlubím" s novinkami. Protože o čem jiném NEW IN posty jsou, viďte? :)
Zbožňuji Casio hodinky, které mají své nadčasové kouzlo. Digitální už jsem měla, a tak bylo na čase konečně si pořídit i ty ručičkové. Ale úplně obyčejné jsem zase nechtěla. Skončilo jsem na eshopu hodinky-365.cz, který má opravdu velkou nabídku hodinek a musím pochválit i rozřazení, takže si postupně zaškrtnete typ, značku, provedení a dané hodinky máte v zúženém výběru pro snazší výběr z toho, co přesně hledáte.
Nakonec jsem se jako typická nerozhodná žena nemohla rozhodnout mezi zlatou nebo stříbrnou variantou. Proto jsem zvolila kompromis, zlato-stříbrné (TYTO).
Teď už nezbývá než si jen zajít si do zlatnictví, nechat si hodinky zúžit, abych je mohla začít co nejdříve nosit. :) I z toho důvodu vám je dnes neukážu na ruce.
Málem bych se zapomněla zmínit, jak mě mile překvapilo, že mi z eshopu hodinky-365.cz pár dnů po doručení zásilky zavolali, aby se mě zeptali, jak jsem byla s doručením a se samotným produktem spokojená. Je to pro mě velmi neobvyklé, doposud jsem se s tím u žádného eshopu nesetkala. Ale o to mileji jsem byla překvapená. Je hezké vidět, že existují obchody, které tak komunikují se zákazníky a pracují na zlepšování svých služeb. Škoda že to tak nedělá více obchodů. Takže za to mohu dát firmě palec nahoru a mohu vám ji tak i doporučit.


A když už mám neobyčejné hodinky, tak je třeba mít ještě neobvyklé ponožky. Happy Socks nabízí nejrůznější barvy ponožek, ale to bych nebyla já kdybych nezvolila černé. :)


A nakonec jsem nemohla odolat.... Miluji boty, díky kterým nevypadám jako skřítek. Takže když už vybírám boty na podpatku, tak je třeba, aby byl podpatek pořádný. Pět centimetrů je málo. Všechny botičky jsou značky Ana Lublin. Cena se obvykle pohybuje okolo dvou tisíc, ale na inebe.cz probíhá akce, kdy vychází na pět set korun. :) A to už se vyplatí.


odkaz na jednotlivé botičky: ZELENÉ, MODRÉ, HNĚDÉ
SHARE THIS POST

30 komentářů:

  1. Ty jo. Boty na podpatku skoro nenosím, ale hrozně se mi líbí! Vybrala sis všechno moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní15/4/13 08:14

    nedokážu si představit, jak v těch botech chodíš po pražských kostkách ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Tak v Praze to bude opravdu sranda.

      Vymazat
  3. Ceady ty boty, to je naprosto skvělá akce, mají tam dvoje, o kterých jsem snila! prosím tě moc, jak je to s velikostí?Já aby mi nepřišly menší nebo větší, obvykle mám 40 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když vybírám pohodlné boty, tak 38 a půl nebo 39. A tady jsem zvolila klasicky 38 a sedí mi dobře. :)

      Vymazat
    2. Jinak do 14 dnů od doručení můžeš boty vyměnit, aniž bys uváděla důvod. :)

      Vymazat
    3. Anonymní16/4/13 09:34

      Takže máš nohu 38 a boty od Lublin ve velikost 38 tomu odpovídají, jo? Taky se bojím výběru bot a oblečení na netu.. Vím, že to jde vrátit, ale to poštovný taky neni zadarmo. :/

      Vymazat
  4. ach jo,tak ráda bych takové boty nosila,kdybych měla na to normální nohy,nemůžu boty na podpadku nosit protože mám příčně plochá chodidla a když mám podpadky hodinu,takse můžu zbláznit bolestí,to by až tak hrozný nebylo,jako to že mám nanohou tak slabou kůži a jemnou,že v botech jakýkoliv nemůžu chodit na boso,protože se mi hned udělají puchýře po celých chodidlech a někdy je mám i do krve,začla jsem nosit takový ty ponožky do balerínek,ale bohužel to mi nestačí,akorád vydržím v botech trochu dýl,ale i tak to dopadne stejně,puchýře,sedřená kůže do krve,takže bohužel podpatky jen na ples a to když máme,kde si senout,když není kam si sednout,tak nosím balerínky aspoň,ale asi jsem odkázaná celý život být keckách,botaskách,no prostě v pohodlných botách,kde mám ponožky,prostě ani v létě žabky nemůžu mít,ani sandále,prostě jen botasky :( ach jo já chci normální kůži na nohou :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chudinko. Já právě předcházím puchýřům v balerínách těmi mini ponožkami. A v botách na podpatku s tím nakonec žádný problém s puchýři ani bolestí nemám. Zaplať pánbůh. Ale zase bych si mohla stěžovat na jiné věci. :D

      Vymazat
    2. a nikdo z rodiny tohle nemá,já právě si říkala ha ponožky do balerínek,že konečně budu mít po trápení tak nic,a to jsem zapomněla zmínit,že třeba na prsty nebo nad patou si musím vždycky polepit náplasti nebo takovou tu textilní náplast,která je vidět bohužel,ale jinak to nejde,ale fakt když v létě vidím holky v těch různech botičkách,tak si říkám proč proboha já nemůžu,jako dá se říct že vždycky se někdo kdo mi poradí co zkusit,ale nakonec to dopadne se stejným výsledkem,no co se dá dělat.Jo holt každej má svý trápení,někdo má ekzémy,někdo suchý vlasy,někdo má alergii,vždycky může být hůř,a to si člověk říká že už víc hůř být nemůže :D

      Vymazat
  5. jinak jsme zapomněla že ty botičky jou krásný,hlavně ty první

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D haha
      Já si nejvíce oblíbila ty modré, které mají "rozšiřující se" podpatek. A chodí se v nich naprosto božsky. Když tak koukni na odkaz, protože tady na fotce to není znát a popsat to nedovedu. :)

      Vymazat
    2. t o chápu :D nějak jsem si všimla,že máš ráda tmavě modrou :)tak hlavně,že se ti v nich chodí dobře :)

      Vymazat
  6. Ty první botky jsou super, moc se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  7. Boty sú fakt krásne - tie prvé sú absolútny favorit :)

    OdpovědětVymazat
  8. ty ponožky, ty hodinky !♥

    OdpovědětVymazat
  9. Nejlepší nákup všech dob! :-O*

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní15/4/13 16:59

    Ty jo,konečně jsem našla na tvém blogu opravdu krásné elegantní boty,jen tak dál:-)

    OdpovědětVymazat
  11. dneska mi volali z hodinky 365, že moje hodinky dneska poslali, juchůů! už se na ně těším:))

    OdpovědětVymazat
  12. ty hodinky jsou krásný :))

    OdpovědětVymazat
  13. Ceady ! Ty boty ti budou slušet ! Už je na čase vyměnit tvojí klasiku ve formě zebřích bot na platformě a vyrazit v lodičkách ! :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Já mám ty hodinky ve stříbrné a mám je tuším z hodinky.cz(nebo com? :-)) ale jsou moc pěkný a dobře se nosí, takže sis vybrala opravdu pěkně :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Já tedy nedokážu nosit stříbrnou a zlatou dohromady :D, asi bych si nakonec vybrala zlatou :).

    OdpovědětVymazat
  16. Páni, jsem zvědavá na ty boty, v podpatkách jsem tě snad nikdy neviděla a tyhle vypadají fakt luxusně :)

    OdpovědětVymazat
  17. teda Ceady, tohle od Tebe není vůbec hezký! jen jsem na tu stránku vlezla a už jsem měla v košíku troje boty od Any Lublin za 2000Kč :D tak jsem zase zklamaně odešla a teď mi krvácí srdce, achjo! ty poslední by stály za hřích :)

    OdpovědětVymazat
  18. Anonymní16/4/13 19:01

    Týjo, nechci být rejpal, mám tvůj blog ráda, ale docela by mě zajímalo, kde bereš peníze, docela si dopřáváš. Ale nic ve zlém.

    OdpovědětVymazat
  19. Tak ty ponožky jsou luxusní, to jsou snad nejhezčí ponožky co jsem kdy viděla :D

    Ale boty se mi moc nelíbí, mám radši tenisky, na těchhle bych se zabila :D

    OdpovědětVymazat
  20. Anonymní18/4/13 21:02

    Nezapomněla jsi na hvězdičku? Myslíš, že tvoji čtenáři jsou blbí a nevidí, odkud a kam vedou ty odkazy a co je v nich?

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©