středa

NOVÝ, NOVÁ, NOVÉ


Kdo by se nechtěl změnit? Jenže dokopat se ke změně není vůůůbec ale vůbec jednoduché. Horoskopům osobně moc nevěřím, protože se každý najde ve všem. :D Ale musím uznat, že když už si najdu v kozorohovi nějakou vlastnost, kterou bych na sobě změnila, je to to, že nerada dělám změny a jakékoli narušení stereotypu mě dokáže naprosto vykolejit. A pak mi trvá opravdu dlouho, než z něčeho pro mě nového dokážu vytvořit ten svůj klidný stereotyp. :D haha
Nejsem ten typ člověka, co by každý víkend protancoval se skleničkou drinku v ruce. Jsem ten typ, co sežere vše, co mu přijde pod ruku, nejlépe něco co je sladké a hlavně nezdravé. :D A pak si po přecpání říká:" Pane Bože, asi prasknu." :D A tak jsem si řekla stop. Chtělo by to nějakou změnu. Změnu, která mě sice zpočátku rozhodí, ale za čas se z ní stane stereotyp. Vyhazuji všechny džusy, všechny zásoby pizzy z mrazáku. :D Tyhle potraviny tu vidíte naposledy! :) Příště se můžete těšit na zdravý recept, zdravější jídlo a hlavně... konečně osobní články s nesmysly, které vznikly v mé hlavě a které do nich napíšu. :D
Méně kosmetiky, více mě a jídla. :D Co víc si přát, že?


A když jsem u těch změn, celé dva dny jsem si hrála s designem a zkoušela jsem, jaký vzhled by mi nejvíce vyhovoval. A tahle změna mi přišla nejlepší. :)
P.S.: Už jste našli na blogu tři nová videa? :)
SHARE THIS POST

36 komentářů:

  1. Design se mi moc líbí, rozhodně je to změna k lepšímu. Jen bych tě chtěla upozornit na malou chybičku. V tom úvodu O mně hned pod fotkou máš "I share HER outfits", tak ten překlep oprav ;-)

    valerieswonderland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Původně jsem chtěla napsat here. Takhle to vypadá, že kopíruji něčí stránku. :D

      Vymazat
  2. "Více mě a jídla" haha :D těším se! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hezká změna :)

    Zvu tě na svojí první GA http://nikol-kach.blogspot.cz/2013/04/prvni-giveaway-pro-vas.html
    Byla bych ráda za tvoji účast. :

    OdpovědětVymazat
  4. na teba aj zdravé jedlo sa teším! momentálne sa aj ja stravujem zdravo (a som zvedavá ako dlho mi to vydrží :D), tak nejaké tipy na jedlá by sa mi zišli, pretože jesť každý deň kuracie prsia a zeleninu vôbec nie je sranda :D

    OdpovědětVymazat
  5. Design je úplně krásně jednoduchý, tak to mám nejradši :) Já jsem bohužel oba typy :D
    A taky dokážu cvičit denně (což už tři týdny dělám, cvičím podle jedné stránky. Vybereš si tam cvičící plán, kdybys třeba chtěla, můžu ti ji poslat, je to zadarmo a mě se to hodí hlavně protože neumím nic vymyslet :D Je tam napsané co máš dělat, kolikrát a video k tomu jak správně na to), ale nedokážu nežrat, to je můj největší problém :D Na nové články se těším. Polotovary jsou největší zlo. Já se teď snažím aspoň jíst dopoledne nějaké cukry (ty "dobré" = ovoce, nastartují prý mozek, a celkem to i funguje, nejsem tak unavená.. teda pokud to není jen placebo :D), nejíst rohlíky a jíst naposledy v 6 večer. Tohle se celkem dá zvládnout. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Design je super a na články o jídle se těším, momentálně jsem také ve fázi sbírání fotek různých jídel a až jich pár nasbírám, mrsknu je na blog :D.
    Střípky z mého života

    OdpovědětVymazat
  7. Nový styl je moc hezký... taky teď procházím změnou stravování a cvičením... je to těžké, ale dá se to vydržet... :D

    Jo a našla jsem malinkou chybičku kočko : I share outfits, beauty review, sometimes outfits, recipes and recommendations...

    máš tam I share outfits....sometimes outfits... :)

    Máš to tu krásné a chodím sem ráda :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mám úplně stejný problém :D. Sladkého a nezdravého jsem schopná jíst kila na rozdíl od zeleniny, ryb apod. Tak se těším na recepty :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ryby miluji, ale vždy mi musí někdo vybrat kosti. Protože jsem schopna se při samé chuti zadávit. :D

      Vymazat
  9. Anonymní10/4/13 18:15

    A co je na džusu nezdravého, prosímtě?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Džusy bývají doslazované a o konzervantech nemluvě. :)
      Takže je něco jiného domácí džus a tyhle kupované.

      Vymazat
    2. navíc bejvaj uplně nesmyslně zpracované: vyšťavené, ztužené, převezené a pak smíchané s vodou... to je ten 100% džus... z koncentrátu

      a prostě grepový džus je super ale grepy jsou víc :)

      Vymazat
    3. http://www.stream.cz/peklonataliri/798224-peklo-na-taliri-skryte-cukry Doporučuju shlédnout :) Mě stejně jako džus překvapila třeba i Korunní.

      Vymazat
  10. Anonymní10/4/13 18:17

    to už je asi pátý článek od začátku školy, co měníš svůj životní styl a pak jsou tu hnedka testovačky langošů/gyrosů a koblih :D neber si to špatně, absolutně neútočím, jen mi to přijde fakt úsměvný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen druhý. Ale je mi jasné, že to je k smíchu. :D

      Vymazat
    2. Máš pravdu. Hodinu jsem prohlížela historii. :D Jsem prostě děsná.

      Vymazat
    3. Anonymní11/4/13 08:56

      tak držím palce, ať je to tentokrát doopravdy a ať ti to vyjde ;)

      Vymazat
  11. Víc Ceady!! Já jsem pro a fakt už dostoj svého předsevzetí ať máš ze sebe radost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Tak když se to vezmu za rok, tak toho bude habaděj. :D
      To abych přidala taky animaci postavy, ať si udělám pořádnou ostudu, abych měla potřebu dokázat, že můžu vypadat i líp. :D

      Vymazat
    2. Hlavně, aby se prokázalo, že fakt nemám hubenější ruce než ty, pche! :D

      Vymazat
  12. ja som tiež kozorožec a to že nerada narúšam stereotyp a obávam sa zmien platí na mňa úplne presne :D
    držím palce :)

    OdpovědětVymazat
  13. Hodně štěstí! :) Jdi si za tím ;)
    Já bych se džusů nevzdala, ale pizza jedině z pizzerie a jednou za čas :P :D

    OdpovědětVymazat
  14. Si jako já :-D nesnáším vyhození ze steorotypu, ale rychle se aklimatizuji :-D

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní10/4/13 19:43

    Firmy přestaly posílat zadáčo kosmetiku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě. A o čem potom psát, že?
      P.S.: Nejsi trochu hloupý/á? :)
      Přeji Ti pěkný den

      Vymazat
  16. Mražený pizzy vyhod, fuj fuj, když už, tak v italské pizzerce, nejlíp v té naší v KM, vidíš, až budeš někdy v KM, tak si tam určitě zajdi na pizzu :)
    A předsevzetí pěkně dodrž, jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  17. Tohle je rozhodně dobrá změna! .)

    OdpovědětVymazat
  18. Ach jo, mam teď akorát nesnesitelnou chuť na tu hnusnomrazákovou pizzu :/ :D

    OdpovědětVymazat
  19. To je super změna. Já už t takhle praktikuji rok a půl a je to znát. :)
    Ta tvoje zr m nepřestává fascinovat. :)

    OdpovědětVymazat
  20. Anonymní11/4/13 00:16

    Víc Ceady!! Super!! Přeju pevnou vůli při všech změnách a ať si na ně co nejdřív zvykneš:)

    OdpovědětVymazat
  21. Přesně tak, co chtít víc :) Mimochodem skvělá práce s designem :)

    OdpovědětVymazat
  22. Design se mi moc líbí! A těším se na nové články :)) mě se na jaře hubne a lépe stravuje nejlépe, jak je sluníčko a nejsem pořád tak ospalá.. tak nemám neustále chuť být zalezlá pod peřinou s horkou čokoládou se šlehačkou atak :D tak hlavně už ať je pořádné jaro! zatím je to pořád tak napůl.

    OdpovědětVymazat
  23. gratuluji ke zdrave zmene)

    OdpovědětVymazat
  24. Super článek!

    Na horní fotce ti to moc sluší a z dolní fotky mám hlad! :D

    OdpovědětVymazat
  25. Anonymní23/4/13 18:18

    Ahojky, džusů bych se nevzdávala:-) Pokud jsi se rozhodla, že pojedeš vysloveně na bio potravinách, pak ano - vyřaď džusy a zkus třeba právě bio džusy nebo domácí. Ale pokud si kupuješ běžné (konvenční) potraviny, tak sklenička džusu po ránu ti určitě nijak neublíží!!! :-DDD Lu

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©