úterý

Ochutnávka


Malá ochutnávka toho, na co se můžete brzy těšit. :)
SHARE THIS POST

10 komentářů:

  1. Vidím správně samoopalovák od Ryor? :) Tak na to se těším. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na MK jsem zvědavá :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, jak já bych chtěla ty laky! :-O

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se těším na samoopalováky :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Předpokládám, že to první jsou rtěnky. Jestli ano, moc se těším na tvou recenzi! :))
    Střípky z mého života

    OdpovědětVymazat
  6. Teším sa na tie ceruzky :) a mary kay taktiež júúú ^_^

    OdpovědětVymazat
  7. Konečně někdo kdo, má něco od Xtreme Lashes (já ma od nich všechno na oči, od odličovače, přes řasenku, tak i prodloužené řasy) :) těším se, co na to řekneš ty
    Blondies z BlondiesBOOK

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©